Šta je novo?

Privatni prevoznici

Videćemo, siguran sam da im se zuri i da će ubrzo na ulice, sad ćemo videti da li su svi za C&LC, ili je možda neki i za Dumeco, posto i njima treba zglobova
 
Odoše izgleda i potezi 300 i 400, zato je i odobren kredit Lasti za nabavku vozila jer se spremaju za poteze 300 i 400.
 
Zar nisu za poteze 300 i 400 bili planirani privatnici u okviru Mobi Litasa? Otkud sad Lasta i Strela u toj priči? Lasti vozila trebaju mimo poteza 300 i 400, jer koliko sam upućen, mnoge polaske na prigradskim i lokalnim linijama ne obavljaju usled nedostatka vozila.
 
Zar nisu za poteze 300 i 400 bili planirani privatnici u okviru Mobi Litasa? Otkud sad Lasta i Strela u toj priči? Lasti vozila trebaju mimo poteza 300 i 400, jer koliko sam upućen, mnoge polaske na prigradskim i lokalnim linijama ne obavljaju usled nedostatka vozila.
Bilo je priče, ali su izgleda smislili novi plan kako da Strela uzme i te poteze jer nisu imali garažu u blizini. Ovako će kupiti Lastu i verovatno tražiti i deo Kosmaja koji zvanično pripada Lasti. Problem u svemu ovome je što se onda ostali privatnici neće odreći svojih linija, sto bi značilo da gsp ostaje bez ičega u svoj ovoj raspodeli, što znači otkaze za mnoge radnike i sigurno gašenje Zemuna, a čak možda i Kosmaja jer i on ostaje sa malim brojem linija. Dobra stvar po nas sa poteza 300 je što potez neće završiti u rukama užasnih privatnika sa 50ice, a uz dolazak Strele postoji velika mogućnost za uvođenje novih linija i možda konačno uvođenje davno obećane linije 300 do Miljakovca.
 
Једино Стрела да има 100% Ласте па да се Ласта укључи у потезе 300 и 400,па људи моји они не могу нормално да функционишу на најбитнијим приградским линијама 465,493,560,581,о чему даље да причамо.Замислите на потезу 300 и 400 бмц кантурине 7901-7907 који су свакодневно на 491/581 прешли Бога оца.
 
Једино Стрела да има 100% Ласте па да се Ласта укључи у потезе 300 и 400,па људи моји они не могу нормално да функционишу на најбитнијим приградским линијама 465,493,560,581,о чему даље да причамо.Замислите на потезу 300 и 400 бмц кантурине 7901-7907 који су свакодневно на 491/581 прешли Бога оца.
Moraju da kupe nova vozila za poteze 300 i 400 po ugovoru i sigurno je da će kupiti uz pomoć Strele. Ali da, Lasta bi već ove godine trebala da bude privatizovana, jer je u planu za privatizaciju u 2024. godini.
 
Bilo je priče, ali su izgleda smislili novi plan kako da Strela uzme i te poteze jer nisu imali garažu u blizini. Ovako će kupiti Lastu i verovatno tražiti i deo Kosmaja koji zvanično pripada Lasti. Problem u svemu ovome je što se onda ostali privatnici neće odreći svojih linija, sto bi značilo da gsp ostaje bez ičega u svoj ovoj raspodeli, što znači otkaze za mnoge radnike i sigurno gašenje Zemuna, a čak možda i Kosmaja jer i on ostaje sa malim brojem linija. Dobra stvar po nas sa poteza 300 je što potez neće završiti u rukama užasnih privatnika sa 50ice, a uz dolazak Strele postoji velika mogućnost za uvođenje novih linija i možda konačno uvođenje davno obećane linije 300 do Miljakovca.
Da, za Zemun je i više nego jasno da će se ugasiti. Besmisleno će biti da pogon održava ne više od 3-4 linije. Za Kosmaj je bilo sličnih spekulacija, a ako ovo bude istinito, vrlo verovatno se i oni gase. Naravno, stambeno-poslovni kompleks će na obe lokacije verovatno biti "najbolje" rešenje za tu zemlju, pogotovo u Zemunu.
Slažem se da je neuporedivo bolje voziti se Strelinim Conectom nego Unacopovim Liazom ili brojnim Akiama. Ježim se od pomisli da Akie i Liazi budu redovni na potezu 300. Osim što bi Strela mogla da uvede i nove linije, 302 i još po koja linija bi konačno ponovo mogle da dobiju zglobna vozila.
 
Čisto sumnjam da će biti zglobova i na jednoj liniji, jer vidimo slučaj gde je značajno smanjen broj zglobova na linijama poteza 100 i 700 u novom ugovoru, ali se nadam bar pojacanju jer trenutno ima premalo vozila na linijama, naročito na 302 i 307.
 
A rok za dostavljanje ponuda bukvalno četiri dana, računajući današnji dan, jer su ostalo sve praznici i vikendi.
 
Стрела ако би то преузела,морала би да уведе неку линију потез 300 - центар или Нови Београд,јер цео тај потез само Устаничку користи и нигде даље од Звездара/пијаца не иде.
 
Потез 400 има бар 401 и 402 које иду од Славије,док потез 300 баш нема ништа.
 
Ajd sad i Strela tramvaji / trolejbusi, kada je cirkus, neka bude cirkus do kraja.
I još 1000 Indusa kamikaza, pa da odemo u p**ku materinu do kraja.

Ee, al mogli bi i železnicu da daju Streli, ma šta železnicu, Air Serbia brale.


Kakva privatizacija države.
 
Стрела ако би то преузела,морала би да уведе неку линију потез 300 - центар или Нови Београд,јер цео тај потез само Устаничку користи и нигде даље од Звездара/пијаца не иде.
309 до блока 20
302 до Вука нпр
 
Ajd sad i Strela tramvaji / trolejbusi, kada je cirkus, neka bude cirkus do kraja.
I još 1000 Indusa kamikaza, pa da odemo u p**ku materinu do kraja.

Ee, al mogli bi i železnicu da daju Streli, ma šta železnicu, Air Serbia brale.


Kakva privatizacija države.
Неће Стрела,доћи ће неко други
 
Ne daj boze Tamnava da preuzme neke linije. 39 i 25P su vec katastrofa sa busevima koji se raspadaju i cinjenicom da ne postoje na aplikaciji i mapama.
 
Ласта да преузме потезе 300 и 400...
IMG_20240429_164157.jpg
 
A kako reče ono jedan naš kolega Forumaš iz opštine Grocka:

"Kosmaj u vreme SNS-a nikada bolji"

A ono prc milojka, katanac na Kosmaj će bude, ić neće ostane.😂😂😂
Neće katanac, biće Strelin parking bar jedan deo garaže koji teritorijalno pripada Lasti. Al zato će vlast da se hvali prosečnom starosti vozila gsp-a. Sve bi bilo lepo sa Strelom da sve to ne košta, koliko košta. Samo potezi 100 i 700 će nas za 10 godina koštati oko 450 miliona evra, a za potez 600 mislim da nije ispod 200 miliona, a biće slično sa potezima 300 i 400, sa čime dolazimo do neverovatne cifre koja ide sve bliže ka milijardi evra kada nadodamo novac koji će privatnik dobiti za neke nove izmišljene linije. Nek preračuna neko koliko autobusa, tramvaja, trolejbusa i svega ostalog može da se kupi i to najkvalitetnijih vozila, a ne Mercedesa Conecto koji je po kvalitetu daleko od onog Conecta iz 2005 koji još uvek vozi, a i Cobre koja je takođe daleko lošija, nego što je bila ranije.
 
Odoše izgleda i potezi 300 i 400, zato je i odobren kredit Lasti za nabavku vozila jer se spremaju za poteze 300 i 400.
Ovo saopštenje Sindikata, fazon "tužno, jadno i sramota šta se radi sa GSP-om. Izveštavamo o ishodu". Bukvalno šta???? Čemu služi sindikat uopšte? Zašto se ne bune radnici? Ljudi koji će ovim potezom prvi izgubiti posao - ne usedelice u foteljama, nego vozači, mehaničari, otpravnici. Neki štrajk? Neka pobuna? Nešto?
 
Baš će da se pretrgnu sindikati, uzimaju za članstvo, a uostalom ekspresno se ustupaju linije do juna. Skoro milionče ode iz budžeta reče jedan član. Sada, da li će kontrolu pojačati sa eto imate bolju uslugu, videćemo.

Za davida352, davnim planom je zabranjena bila kakva autobuska linija bulevarom do vuka. Ali, strela je to, mada pre bi očekivao 309 do bloka 20, autoputem uz 17icu.
 
@marrecar
Zašto se ne bune radnici? Evo da navedem primer. Pre izvesnog vremena sam natrčao na prilog o protestu u fabrici u Vranju. Jedan broj ljudi je protestvovao jer ne dobijaju plate i 10 godina im nisu uplatili doprinose. Kada je trebalo da se izađe pred kamere, samo jedan je smeo da stane i kaže da se drugi kriju jer se plaše da će da ostanu bez posla, iako imaju par meseci do penzije.​
 
Vrh