Šta je novo?

Privatni prevoznici

Наравно да Икарбуси нису толико лоши него је ГСП-ово (не)одржавање благо речено катастрофа! :bash: :x :evil: :evil:
 
Veruj mi , među najvećim krševima ovog dela evrope je Ikarus -bus. Pa od fabrike do pogona pola delova pogube, ostanu u kvaru i da ne pričam dalje.
Man-ove su istina na NBgd-u daleko ozbiljnije održavali jer su Japanske delegacije bile česti gosti.
Solarisi su se za sada solidno pokazali, videćemo kako će Daf-ovi motori da trpe beogradski asfalt.
 
*Мислим на Соларисе,ИК 201 који иду понекад су ужас живи! :bash: :evil:
 
Mene one Arivine IK-103 odusevljavaju, koliko godina su vec u upotrebi i dalje odlicno izgledaju. Mozda je to jedini model koji valja, mada nisam strucan da to ocenjujem.
 
Žika":2f8ur9po je napisao(la):
Veruj mi , među najvećim krševima ovog dela evrope je Ikarus -bus.

Будући да и ја делим мишљење да Икарбус није лош бус, што потврђују сви приватни Икари (годинама користим Престове Икаре и као да су друга фабрика у односу на ГСП-ове), то радимо из угла корисника јавног превоза.

Будући да си ти возач, могуће је да из вашег угла, Икарбус није тако добар. Међутим, оно што мене занима је објективност тог става. Да ли је Икарбус заиста толика канта или ту ради и жеља да се вози Мечка и ништа више (као што мој другар дели аутомобиле на Мерцедес и остали)?
 
Zavisi od serije, nekad ubodu jednu od njih 10, pa valja, kao sto je slucaj sa tim Prestovim 103jkama, kao i Banbus i ostali prevoznici sa tom serijom iz 2011/12 (nisam siguran). Isto vazi i za zglobnu seriju koju ima GSP iz te godine, kasnije je M serija izasla koja je katastrofa.
 
Sa ikarima uvek problemi, kuvaju , vrata, gelenderi otpadaju. A N serija užas tu su imali velike probleme sa neravnomernim trošenjeg pogonskih guma, pucanjem konstrukcije pozadi, padanjem harmonike a o elektronici ima poprilično da se piše.
Srećom prestali su da prave poodavno avione.
MAN-ovi japanske donacije su za svo to vreme radili i radili.
A sa bivše vozačke strane MAN voziš kao sa lakoćom. Izuzetno pregledan , upravljiv sa odličnim grejanjem . Ma sve je na svome mestu.
SANOS je takođe bio jedan od boljih modela kako za vozača tako i za mehaničare, mana jedino slabija konstrukcija naročito pozadi i centralni gibanj (mada redovno održavanje i to rešava).
Čuveni SG slovenačke Avtomontaže su se isto odlično pokazali i na svoja pleća izneli sav teret devedesetih.
Dok su ikari sušta suprotnost to ljulja na sve strane , teško se održava pravac i da mogu sve bi nabili oko vozača kako bi mu smanjili vidno polje i boravak na radnom mestu učinili što mučnijim. A da o večitoj promaji oko kolena i zglobova ruku da ne pričam. Hauba i ispod nje sve je tako lepo inžinjerski odrađeno da vozač uvek ima ogromnu količinu svežeg vazduha. Osećaj kao na motoru.
 
Cudo kako su samo GSP-ovi Ikarbusi losi. N serija u NS radi sasvim pristojno, IK201/6 i IK103 su u svim preduzecima ok samo u GSP-u puca sasija, duva na sve strane, prednja desna guma u liniji sa zadnjom levom...
I onda se pogleda odnos vozaca prema vozilu, nedostatak delova i nacin odrzavanja, i dodje se do razloga za sve ovo...
 
Uporediš uslove saobraćaja, konfiguraciju terena i broj putnika i videćeš ogromnu razliku NS/BG. U Novom Sadu bi svaki raspadnuti krš doživeo duboku starost.
Naravno da dodam veću opštu kulturu i vozača i putnika , bar što sam ja video.
A video sam i njihovo održavanje i organizaciju posla mogu da kažem da se ponašaju ozbiljnije.
 
Како објашњаваш разлику у стању између возила Преста и ГСП-а која возе на линијама 302 и 308?
 
Pa hm tesko ista marka isti model isti put ista linija cesto i isto godiste
 
sdc10236.jpg

Агент 007 се јавља на дужност...-Lui Travel
 
Аутобус неког приватника се ударио у бандеру у насељу Браће Јерковић. :shok: Ускоро ће још инфоса... :wink:
 
Аха,сад сам чуо.А и у мају су Унакоповом Лиазу отказале кочнице на 67.
 
da je liaz ozbiljan proizvođač sam bi povukao te autobuse. problem jd što su i nove serije tih g...na problematične. Ne znam npr ti mekbejn gde živiš ali kod nas na Miljakovcu liaz je skoro pa neizbežan, ima ga na 48 50 94 naravno ne svi ali svakako dovoljno da mi koji smo upoznati sa svim nesrećama budemo zabrinuti za našu bezbednost
 
Nije problem u Liazu, već u održavanju.
Doduše, jedna stvar stoji, liaz ima problematične kočnice, ili "nabada" ili ne koči, retarder nema, tako da je jako nezgodno i potrebne su stotine kilometara za privikavanje.
Što se slučajeva liaza tiče, pored tog na Zvezdari, imate pre par meseci na Vencu, i pre par nedelja onaj negde na Novom Beogradu kad se zakucao u GSPov bus, to ide u prilog tome da je jako teško obuzdati Liaza...
Saobracnesre-(2).jpg


Saobracnesre-(3).jpg
 
Таман посла да путници прате форум и безбедоносне тестове па да на основу тога процењују да ли да у један аутобус уђу или ипак сачекају следећи.
 
Vrh