Ambassador
Advanced
Vrlo lepo, vrlo lepo, oduvek me je fascinirala Kosovska arhitektura, naročito neke modernije zgrade u Prištini (čuvena nepravedno omražena biblioteka), i čini mi se da se kod par predloga primećuje sličan kreativni momenat, ali se takođe vidi tradicionalno fušarenje u finalnim radovima i izboru materijala (predivni aluminijum).
Priština sada dobija jedan veliki bust na krilima nezavisnosti, međutim, to je kratkotrajno - od nezavisnosti se ne može živeti; kao i činjenica da Srbija servisira Kosovski dug (jedna apsolutna besmislica sa strane Srbije, za koju se nadam da će što pre prestati kako bi Kosovo moglo da preuzme sva prava i obaveze jedne nezavisne države) - a bojim se da je korupcija mnogo veći problem čak i nego u Srbiji. Drugi pokazatelj beznadežnog stanja su takođe nerealno prenapumpane cene nekretnine (slično Beogradu).
Aerodrom u Prištini, na žalost nema još 1.3 mil, iako je blizu te cifre, ali treba uzeti u obzir da na vojne putnike otpada oko 10-15% putnika, plus velika međunarodna administracija. Kuriozitet je da su pre par godina postojali direktni letovi za Njujork, međutim to je obustavljeno, i trenutno se sa Prištine leti u London, gradove u Nemačkoj, Austriji i Švajcarskoj, Verona, Lljubljana, Zagreb, Budimpešta, Tirana i Istanbul. Veliki problem tog aerodroma je da u zimskom periodu avioni mogu da sleću između 11h i 17h, kao i to da je vazdušni prostor prema Srbiji zatvoren, s toga svi letovi moraju da se obavljaju preko Makedonije što povećava vreme i cenu letova.
Priština sada dobija jedan veliki bust na krilima nezavisnosti, međutim, to je kratkotrajno - od nezavisnosti se ne može živeti; kao i činjenica da Srbija servisira Kosovski dug (jedna apsolutna besmislica sa strane Srbije, za koju se nadam da će što pre prestati kako bi Kosovo moglo da preuzme sva prava i obaveze jedne nezavisne države) - a bojim se da je korupcija mnogo veći problem čak i nego u Srbiji. Drugi pokazatelj beznadežnog stanja su takođe nerealno prenapumpane cene nekretnine (slično Beogradu).
Aerodrom u Prištini, na žalost nema još 1.3 mil, iako je blizu te cifre, ali treba uzeti u obzir da na vojne putnike otpada oko 10-15% putnika, plus velika međunarodna administracija. Kuriozitet je da su pre par godina postojali direktni letovi za Njujork, međutim to je obustavljeno, i trenutno se sa Prištine leti u London, gradove u Nemačkoj, Austriji i Švajcarskoj, Verona, Lljubljana, Zagreb, Budimpešta, Tirana i Istanbul. Veliki problem tog aerodroma je da u zimskom periodu avioni mogu da sleću između 11h i 17h, kao i to da je vazdušni prostor prema Srbiji zatvoren, s toga svi letovi moraju da se obavljaju preko Makedonije što povećava vreme i cenu letova.