Šta je novo?

Prijepolje

Put od Mileševe do Aljinovića je državni put, pa vlast u Prijepolju i Sjenici bi trebalo da insistiraju na njegovoj rekonstrukciji. Imaju i ministra u vladi koji mora da forsira ovu trasu puta oko 20km iz Prostornog plana.
1000004254.jpg
 
Taj put više ni zvanično nije državni, ako ne grešim, a mislim da ne grešim. Možda se vodi do Mileševe kao državni i dalje, a već preko Begovog mosta više ne.
 
Drobnjaka da nahvatate zbog manastira da urade ...nego nigde plana aktivnosti za 2025
 
Državni put IIA reda broj 200 :
Pogledajte prilog 225476
Pogledajte prilog 225477

Karta JP "Putevi Srbije".
Pa da, kako rekoh, do manastira je državni put, i nastavak koji nikad nije, a i neće, biti dovršen.

Pre je državni put bio do Begovog mosta (a ne do manastira), i dalje putem preko mosta i uzbrdo, koji si pominjao. Taj deo od mosta je ukinut kao državni, što i ima smisla jer je nemoguće koristiti ga. Ne znam ni ovaj što se vodi kao državni, verovatno jedino zbog manastira.

Građani su čak tražili da ne bude državni, da bi u delu kroz grad mogli da se postave ležeći policajci i slično.
 
Prema "Uredbi o kategorizaciji" put Prijepolje - Aljinovici jeste Državni put IIA reda br.200, pa je tako i obeležen kod Puteva Srbije. Znači, tako je po zakonu.

Druga je stvar što on nije u celosti izgradjen na terenu, a morao bi da bude. Eno čak i pored isprekidane linije stoji broj 200. Zato bi trebalo tražiti od Puteva Srbije da bar počnu izradu projekta za tu deonicu.
1000004299.jpg
 
Poslednja izmena:
I to mrtvo slovo na papiru stanovnicima bas mnogo znači i isprekidane linije na karti pogotovo ...
 
Još u prvom postu teme sam ukazao da postoji "neizgradjena deonica" ovog državnog puta, valda jedina u državi. Ima onih koje bi trebalo popraviti ili rekonstrujisati, ali "neizgradjena" . .
A to je osnova da se traži izgradnja i tog dela državnog puta. Ministar u vladi Usame Z. je više puta pokretao to pitanje, ali on je islamski teolog, blage naravi i lako mu podmetnu neko obećanje.
Vesić mu obično ispriča bajku kako će i to biti izgradjeno kada stigne autoput do Duge Poljane, pa brzi put Sjenica-N.Varoš, pa će onda biti i Projepolje-Aljinovići.
Imao je Vesić i priču da će Prijepolje preko Vodne poljane na Zlataru biti povezano sa brzom saobraćajnicom Sjenica-N.Varoš . . u nekoj neizvesnoj budućnosti.
 
Poslednja izmena:
Autobuska stanica je prejaka reč za ovaj komad asfalta koji se koristi za prijem putnika. Ruglo decenijama.

EDIT: jel imalo Prijepolje nekad neku normalnu stanicu ili je ovo oduvek?
 
Autobuska stanica je prejaka reč za ovaj komad asfalta koji se koristi za prijem putnika. Ruglo decenijama.

EDIT: jel imalo Prijepolje nekad neku normalnu stanicu ili je ovo oduvek?
Veći problem od te male autobuske je nedostatak linijskog gradskog prevoza: Prijepolje je izdužen grad, razvučen u svim pravcima, Kolovrat, Seljašnica, Ratajska, Taševo, Zalug, Ivanje, Kovačevac su prigradska naselja kilometrima udaljena od centra, deo su neprekinutog urbanog tkiva, a od prevoza imaju samo neke seoske lokalne buseve/kombije koji saobraćaju tipa 3 ili 4 puta radnim danom, i naravno taksije koji su skuplji.

Ako se dobro sećam, kod tebe u gradu postoji linija Stari Priboj-FAP-Novi Priboj-Pribojska Banja na svakih pola sata. Prijepolju bi dobrodošlo nekoliko takvih linija, npr. Seljašnica-Kolovrat-Centar-Stadion-Taševo, ili Kovačevac-Šarampov-glavna železnička stanica-Zalug.
 
Poslednja izmena:
Priboj nikad nije ostao bez svog autoprevoza kao što je Prijepolje ostalo. Janjušević je kupio Raketu a tu je i Es Turs koji takođe radi u lokalu. Ne živim neko vreme u PB pa ne znam tačno koje sve linije postoje ali ima ih do raznih sela plus lokal Priboj - Naselje, Naselje-Bolnica, Priboj-Banja i tako to....
Najveće groblje autobusa u Srbiji je verovatno garaža Polimljetransa u stečaju.

Ko uopšte sad radi lokal u Prijepolju? Znam da je jedno vreme radio Janjušević i da su na linijama ka Brodarevu autobusi bili demolirani. Vozači su se žalili na Brodarevce kao divlje ljude i ta to ponašanje nikad nigde nisu videli.
 
Ko uopšte sad radi lokal u Prijepolju? Znam da je jedno vreme radio Janjušević i da su na linijama ka Brodarevu autobusi bili demolirani. Vozači su se žalili na Brodarevce kao divlje ljude i ta to ponašanje nikad nigde nisu videli.

Mislim da je Janjusević i dalje u priči za PP, valjda je besplatan javni prevoz.
 
Svi pričaju
Priboj nikad nije ostao bez svog autoprevoza kao što je Prijepolje ostalo. Janjušević je kupio Raketu a tu je i Es Turs koji takođe radi u lokalu. Ne živim neko vreme u PB pa ne znam tačno koje sve linije postoje ali ima ih do raznih sela plus lokal Priboj - Naselje, Naselje-Bolnica, Priboj-Banja i tako to....
Najveće groblje autobusa u Srbiji je verovatno garaža Polimljetransa u stečaju.

Ko uopšte sad radi lokal u Prijepolju? Znam da je jedno vreme radio Janjušević i da su na linijama ka Brodarevu autobusi bili demolirani. Vozači su se žalili na Brodarevce kao divlje ljude i ta to ponašanje nikad nigde nisu videli.
Ima li nekih svežih slika te garaže polimljetransa
Video sam tu gomilu odozgo sa puta i nako da odem da slikam to Kako da stečaj nije završen jos.U Brodarevu stoji jedan ikarbus pored puta u dvorištu zaustavljen u vremenu
 
Vrh