Šta je novo?

Prijepolje

@vlasta
Vidi ovako: dobro si uočio da se sa puta N. Varoš- Sjenica skreće desno i dolazi kod manastira sv. Kozme i Vrača i to je na Vodenoj Poljani (druga slika vidi se malo konak tog manastira) ...

Molim te daj mi približne koordinate prve fotografije.
Da li je to usput na spuštanju od Vodene Poljane prema Mileševi ?
Na leto eto mene tamo.

Prelepo :)

Hvala tebi i dzokar-u na informacijama !
 
Molim te daj mi približne koordinate prve fotografije.
Da li je to usput na spuštanju od Vodene Poljane prema Mileševi ?
Na leto eto mene tamo.

Prelepo :)

Hvala tebi i dzokar-u na informacijama !
Na samom kraju vidika te fotografije vidi se Ljubisnja. Otprilike tako se vidi I sa Tornika, a bigamist po lepom suncanom danu I sa Divcibara. Samo da napomenem da se na Ljubisnji nalazi ubedljivo najveci cetinarski reservot, daleko veci I od suma na Goliji. Srecom crnogorska privreda je samo krala I pustosila sever I Pljevlja, ali nisu uspeli da uniste Ljubisnju jer im je bila pre krupan zalogaj, tako da je ostala ne taknuta. Inace interesantno je da sa svojih 2238m je u metar jednaka sa najvisocijim vrhom ovde u Australiji.
 
Evo ti @vlasta koordinate vrha one šumovite kose što zaklanja pogled na manastir Mileševa. 43°22'59"N 19°44'50"E. Zove se Promaha. Koordinate Vodene Poljane sam već dao u prethodnom postu.
@vlasta ....Da li je to usput na spuštanju od Vodene Poljane prema Mileševi....Pa jeste već sam to napisao i objasnio čini mi se.

Da ne bude zabune ovo je foto prikaz jedne od varijanti kako se može PP povezati na put NV-Aljinovići-Sjenica. @dzokar je veoma lepo opisao i dao video sve tri moguće varijante od kojih verovatno ni jedna neće biti realizovana. Mislim da će ostati kao rešenje sadašnja magistrala PP- Bistrica (na Limu)-NV i dalje ka Dugoj Poljani. No videćemo u svakom slučaju.

Da, @KrCan taj vrh u daljini je Ljubišnja i uvek kada idem na Žabljak iz Pljevalja pre Kosanice, uživam u pogledu na ovu, većini verovatno manje poznatu planinu. Po četinarskoj šumi, posebno smrči podseća me na Zlatar. Inače sa mesta gde sam snimao vidi se i Durmitor, kao i Bjelasica.
 
Mali foto prilog raspravi. Par slika na kojima se vidi postojeći put od manastira Mileševa do Vodene Poljane, nastalih sa mojih šetnji po Zlataru. Ono što otežava ovu trasu je velika visinska razlika; manastir je na 543 m n.v., a Vodena Poljana na oko 1445 m n.v. Bukvalno put prolazi kroz Zlatar i ovde su najveći snegovi u našem kraju (bez Jadovnika).
Prva slika pogled sa Merice (jedan od vrhova Zlatara ) na veliku dolinu gde je levo lociran manastir Mileševa i vidi se put koji iz doline koji vodi na Zlatar. Druga slika na Vodenoj Poljani, predivno mesto za šetnju i boravak.
Pogledajte prilog 191467 Pogledajte prilog 191466
Прелепо је ово!
 

Trenutni problemi, status i slično od sedmog minuta. Vrlo detaljno objašnjeno, a imaju i jedno klizište, umalo kuće nije odnelo.
 

Trenutni problemi, status i slično od sedmog minuta. Vrlo detaljno objašnjeno, a imaju i jedno klizište, umalo kuće nije odnelo.


Izvinjenje na duplom postu, ovo je izdvojena vest iz lokalnih vesti - i tekst i video prilog.
 
После тога, каже Весић, наставиће се изградња ауто-пута према Црној Гори.
Додао је и да се на предлог председника Србије Александра Вучића пројектује
брза саобраћајница која ће спојити Нову Варош, Сјеницу и Дугу Пољану.

"Тиме ће Сјеница добити обилазницу и читав крај ће добити везу за читавом Србијом,
као и Нова Варош, Прибој и Пријепоље. То само говори како се наша земља развија и
да сада можемо да решавамо проблеме који су људима били животни, а има их много
на територији читаве земље", закључио је Весић.

 
Čoveče ovo je najbolji komentar na ovom forumu. Ako ti je za utehu dosta naroda živi u Tunguziji. Mada kažu da živimo svi u Srbiji.
 
Sastanak sa predstavnicima manastira Mileševa

Trenutno je u toku izrada zaštitnih kamenih zidova, pored reke Mileševke, na deonici dužine oko 6 km, a glavni izvođač radova je preduzeće Putevi Užice. Vrednost radova je preko 180 miliona dinara i planom je predviđeno da budu završeni do kraja maja ove godine.
Mislim da se odnosi samo na potporne zidove, ima tu još mnogo posla, kanalizacija u projektu čista Srbija, ostali kablovi, pa tek put, trotoari, biciklističke staze, rasveta.
 
1000002164.jpg

 
Poslednja izmena:
Radi se samo ulica uz sam Lim, koja nije završena prethodnih 14 godina otkako je napravljen most.

Taj put se završava ispod mosta na magistralnom putu, a povezuje železničku i autobusku stanicu sa gradom, koji su tako na 5 minuta peške od grada. Taj put je bio makadamski i veoma loše održavan, iako je odmah preko mosta Dom kulture, odnosno centar grada.

Ovaj planski dokument je radio zavod za urbanizam iz Kragujevca (ili kako god da se zove), još pre 7-8 godina, ako ne i punih 10.

Nažalost, ni taj plan nije ispoštovan, pa je u tom delu na samom kraju (gornji levi ugao na karti) plan prošle godine preuređen tako da se tu napravi Lidl. Lidl čeka kraj radova za ulicu. Ostale parcele nisu preparcelisane, sve su i dalje vlasničke. Samim tim ne mogu da naprave put koji ide pravo sa mosta do iza gimnazije (deo između 5 i 2 na slici). Tu će eksproprijacija trajati dosta dugo.

Eto, sve u svemu, kasni se mnogo, nije najbolje, tako je kako je. To što se preuveličava je zato što ništa drugo nije urađeno, pa je i ovo zlatno (300-400m). Ne verujte propagandnim medijima.
 
Kao što se vidi u postavljenom članku i snimku sada se samo radi 516m puta od novog mosta do ž.stanice. Gradi se i vodovod, kanalizacija, 105 parking mesta, pešačke staze i osvetljenje, a to je osnova za kasniju gradnju u Šehovića polju.Trebalo bi da bude završeno do jeseni, pa videćemo kako teku radovi.
 
Poslednja izmena:
105 parking mesta se ne gradi, to je laž. Praviće se kad se bude pravila sledeća ulica. Uostalom, ceo projekat (pre izmene plana za Lidl) je lako naći na sajtu opštine Prijepolje, u planovima detaljne regulacije.

Pošto je ovo građevinski forum, okačiću dve slike za širinu ulice koja se gradi, označena je oznakama 2-2 i 5-5, što jasno pokazuje da nema govora o parking mestima, već isključivo o ulici + trotoar (i zelena površina u nekim delovima). Za neupućene, u pitanju je ulica pored Lima, od mosta (koji je na slici skroz desno).

Koliko ja znam, a rekao bih da znam, kanalizacija za postojeću zgradu odmah na mostu je već bila provučena do kraja te ulice. Naravno, ako se radi put, radi se i nova infrastruktura.

Biće gotovo i pre jeseni, u Prijepolju sam i prošao sam tom ulicom pre 3 dana peške. Sva infrastruktura je već provučena, počeli su sa postavljanjem trotoara, ostaju nasipanje (završni sloj) i asfaltiranje, kao i rasveta. Šahte su već izlivene. Tako da ja očekujem za mesec dana da bude gotovo, što me veoma raduje.

I ako je ovo politički zadatak i propaganda, čisto informacija da nijedna stranka nije uspela da uradi ovo 14 godina, svi su kolektivno nesposobni, a najveću odgovornost snose oni koji imaju ili su imali najveću moć. Neću reći ko su.

A sad da se vratim na temu, išao sam danas da šetam nezavršenim putem za Sjenicu, gde je tunel iz lepa sela lepo gore. Prošao sam svim probijenim tunelima. Možda i okačim par snimaka.

Iskreno, i dalje mislim da je to dobar pravac za put, mnogo bolji od naknadno planiranog (koji takođe treba napraviti), iako se definitivno mora preprojektovati. Puno je odrona, ali najkritičniji deo je urađen.

1000025846.jpg

1000025845.jpg
 
Stari put za Sjenicu, par slika od danas.

Tuneli su uglavnom prohodni, 1 (poslednja slika) je probijen, ali stena i put dalje nisu u celosti, 1 je skroz zatrpan, može samo da se provuče kroz njega, ostali su uglavnom okej. Ima i dužih tunela od 300-400m okvirno, a i kraćih od 50m. Na par mesta su ozbiljni odroni, gde se mora preko brda kamenja da bi se nastavilo dalje.
1000025873.jpg
1000025988.jpg
1000025921.jpg
1000025871.jpg
 
Biće gotovo i pre jeseni, u Prijepolju sam i prošao sam tom ulicom pre 3 dana peške. Sva infrastruktura je već provučena, počeli su sa postavljanjem trotoara, ostaju nasipanje (završni sloj) i asfaltiranje, kao i rasveta. Šahte su već izlivene. Tako da ja očekujem za mesec dana da bude gotovo, što me veoma raduje. . .
Znači, autobuska i ž.stanica će najzad biti povezane sa centrom grada novom ulicom. A i "Lidl" će sada početi da gradi na lokaciji koju je kupio. Bilo je krajnje vreme da se loš makadamski put od pola km zameni gradskom ulicom pored Lima.
prijepolje-1111111111111111111.jpg
 
Poslednja izmena:
Tu se apsolutno slažemo. Bila je to sramota za centar grada. Livada na toj strani je jedino preostalo mesto za širenje grada zbog brda okolo.

Nažalost, pitanje ko će hteti i imati od čega da živi u Prijepolju za 5-10 godina, ovim tempom.
 
1000002255.jpg

 
Ne, nažalost. Bio je raspisan tender, pa je poništen jer su izgleda nameštali nekom posao.

Dokle je stiglo sa procedurom, ne znam, ali radovi nisu započeli.

U jadnom je stanju, a biće lep nastavak na rekonstruisani park Narodnih heroja i magistriralni put za manastir koji je odmah iznad ovog šetališta (na slici desno, u ovom delu 50m daleko, a bliže ušću odmah iznad šetališta).
 
Bio je raspisan tender, pa je poništen . .
Da, evo našao sam zašto je poništen. Nadam se da će sledeći biti ispravan i da će početi radovi.
 
Vrh