Šta je novo?

Prijepolje - man.Mileševa - Aljinovići

@vlasta
Vidi ovako: dobro si uočio da se sa puta N. Varoš- Sjenica skreće desno i dolazi kod manastira sv. Kozme i Vrača i to je na Vodenoj Poljani (druga slika vidi se malo konak tog manastira) ...

Molim te daj mi približne koordinate prve fotografije.
Da li je to usput na spuštanju od Vodene Poljane prema Mileševi ?
Na leto eto mene tamo.

Prelepo :)

Hvala tebi i dzokar-u na informacijama !
 
Molim te daj mi približne koordinate prve fotografije.
Da li je to usput na spuštanju od Vodene Poljane prema Mileševi ?
Na leto eto mene tamo.

Prelepo :)

Hvala tebi i dzokar-u na informacijama !
Na samom kraju vidika te fotografije vidi se Ljubisnja. Otprilike tako se vidi I sa Tornika, a bigamist po lepom suncanom danu I sa Divcibara. Samo da napomenem da se na Ljubisnji nalazi ubedljivo najveci cetinarski reservot, daleko veci I od suma na Goliji. Srecom crnogorska privreda je samo krala I pustosila sever I Pljevlja, ali nisu uspeli da uniste Ljubisnju jer im je bila pre krupan zalogaj, tako da je ostala ne taknuta. Inace interesantno je da sa svojih 2238m je u metar jednaka sa najvisocijim vrhom ovde u Australiji.
 
Evo ti @vlasta koordinate vrha one šumovite kose što zaklanja pogled na manastir Mileševa. 43°22'59"N 19°44'50"E. Zove se Promaha. Koordinate Vodene Poljane sam već dao u prethodnom postu.
@vlasta ....Da li je to usput na spuštanju od Vodene Poljane prema Mileševi....Pa jeste već sam to napisao i objasnio čini mi se.

Da ne bude zabune ovo je foto prikaz jedne od varijanti kako se može PP povezati na put NV-Aljinovići-Sjenica. @dzokar je veoma lepo opisao i dao video sve tri moguće varijante od kojih verovatno ni jedna neće biti realizovana. Mislim da će ostati kao rešenje sadašnja magistrala PP- Bistrica (na Limu)-NV i dalje ka Dugoj Poljani. No videćemo u svakom slučaju.

Da, @KrCan taj vrh u daljini je Ljubišnja i uvek kada idem na Žabljak iz Pljevalja pre Kosanice, uživam u pogledu na ovu, većini verovatno manje poznatu planinu. Po četinarskoj šumi, posebno smrči podseća me na Zlatar. Inače sa mesta gde sam snimao vidi se i Durmitor, kao i Bjelasica.
 
Mali foto prilog raspravi. Par slika na kojima se vidi postojeći put od manastira Mileševa do Vodene Poljane, nastalih sa mojih šetnji po Zlataru. Ono što otežava ovu trasu je velika visinska razlika; manastir je na 543 m n.v., a Vodena Poljana na oko 1445 m n.v. Bukvalno put prolazi kroz Zlatar i ovde su najveći snegovi u našem kraju (bez Jadovnika).
Prva slika pogled sa Merice (jedan od vrhova Zlatara ) na veliku dolinu gde je levo lociran manastir Mileševa i vidi se put koji iz doline koji vodi na Zlatar. Druga slika na Vodenoj Poljani, predivno mesto za šetnju i boravak.
Pogledajte prilog 191467 Pogledajte prilog 191466
Прелепо је ово!
 

Trenutni problemi, status i slično od sedmog minuta. Vrlo detaljno objašnjeno, a imaju i jedno klizište, umalo kuće nije odnelo.
 

Trenutni problemi, status i slično od sedmog minuta. Vrlo detaljno objašnjeno, a imaju i jedno klizište, umalo kuće nije odnelo.


Izvinjenje na duplom postu, ovo je izdvojena vest iz lokalnih vesti - i tekst i video prilog.
 
После тога, каже Весић, наставиће се изградња ауто-пута према Црној Гори.
Додао је и да се на предлог председника Србије Александра Вучића пројектује
брза саобраћајница која ће спојити Нову Варош, Сјеницу и Дугу Пољану.

"Тиме ће Сјеница добити обилазницу и читав крај ће добити везу за читавом Србијом,
као и Нова Варош, Прибој и Пријепоље. То само говори како се наша земља развија и
да сада можемо да решавамо проблеме који су људима били животни, а има их много
на територији читаве земље", закључио је Весић.

 
Čoveče ovo je najbolji komentar na ovom forumu. Ako ti je za utehu dosta naroda živi u Tunguziji. Mada kažu da živimo svi u Srbiji.
 
Sastanak sa predstavnicima manastira Mileševa

Trenutno je u toku izrada zaštitnih kamenih zidova, pored reke Mileševke, na deonici dužine oko 6 km, a glavni izvođač radova je preduzeće Putevi Užice. Vrednost radova je preko 180 miliona dinara i planom je predviđeno da budu završeni do kraja maja ove godine.
Mislim da se odnosi samo na potporne zidove, ima tu još mnogo posla, kanalizacija u projektu čista Srbija, ostali kablovi, pa tek put, trotoari, biciklističke staze, rasveta.
 
1000002164.jpg

 
Poslednja izmena:
Radi se samo ulica uz sam Lim, koja nije završena prethodnih 14 godina otkako je napravljen most.

Taj put se završava ispod mosta na magistralnom putu, a povezuje železničku i autobusku stanicu sa gradom, koji su tako na 5 minuta peške od grada. Taj put je bio makadamski i veoma loše održavan, iako je odmah preko mosta Dom kulture, odnosno centar grada.

Ovaj planski dokument je radio zavod za urbanizam iz Kragujevca (ili kako god da se zove), još pre 7-8 godina, ako ne i punih 10.

Nažalost, ni taj plan nije ispoštovan, pa je u tom delu na samom kraju (gornji levi ugao na karti) plan prošle godine preuređen tako da se tu napravi Lidl. Lidl čeka kraj radova za ulicu. Ostale parcele nisu preparcelisane, sve su i dalje vlasničke. Samim tim ne mogu da naprave put koji ide pravo sa mosta do iza gimnazije (deo između 5 i 2 na slici). Tu će eksproprijacija trajati dosta dugo.

Eto, sve u svemu, kasni se mnogo, nije najbolje, tako je kako je. To što se preuveličava je zato što ništa drugo nije urađeno, pa je i ovo zlatno (300-400m). Ne verujte propagandnim medijima.
 
Kao što se vidi u postavljenom članku i snimku sada se samo radi 516m puta od novog mosta do ž.stanice. Gradi se i vodovod, kanalizacija, 105 parking mesta, pešačke staze i osvetljenje, a to je osnova za kasniju gradnju u Šehovića polju.Trebalo bi da bude završeno do jeseni, pa videćemo kako teku radovi.
 
Poslednja izmena:
Vrh