Ksenija
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 11.01.2016.
- Poruke
- 1.623
- Pohvaljen
- 2.779
Kada se prijavi bilo kakva nepravilnost najmanji problem je isti proslediti elektronskim putem nadležnoj službi. U tom smislu Beokom nije pretrpan odnosno opterećen, to su rutinski poslovi. Da prijave šalju poštom kao nekada, pitanje je koliko bi bili ažurni. Ovako, par opcija na PC i službenici pravdaju platu. Poenta je rezultat, odnosno rešavanje problema na koje građanin ukazuje, ali o tome više ne misli onaj ko je prijavu prosledio.
Najzad, komunalna i druge incpekcije lokalne samouprave su na terenu, imaju i dežurstva preko vikenda i praznikom, a posao im je upravo da sve probleme evidentiraju i proslede stručnim službama.
U par navrata preko opštinskog sajta sam prijavila probleme, nisam dobila nikakvo obaveštenje ali problemi su rešeni na moje veliko zadovoljstvo. Znači, ne idem preko grada već se direktno obratim lok. samoupravi gde je nepravilnost uočena.
Najzad, komunalna i druge incpekcije lokalne samouprave su na terenu, imaju i dežurstva preko vikenda i praznikom, a posao im je upravo da sve probleme evidentiraju i proslede stručnim službama.
U par navrata preko opštinskog sajta sam prijavila probleme, nisam dobila nikakvo obaveštenje ali problemi su rešeni na moje veliko zadovoljstvo. Znači, ne idem preko grada već se direktno obratim lok. samoupravi gde je nepravilnost uočena.