Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

На сајту секретаријата сам потражио ред вожње за линију 350 и приметио сам да су документ на који се налази ред вожње именовали са "350 привремени ред вожње" могуће је да се спрема измена
 
Sta se desava sa 309L, vidim ga kod ustanicke?
 
Ma jok, vidjam ga danima, mislim da ide do cvetka ili cak do Vukovog.


Video sam i da izvode radove na okretnici kod tri tiganja (trotoari, kocka, asfalt)… ali nema nikakvih informacija o radovima ili o promeni trase
 
Radovi kod tri tiganja traju sigurno mesec dana. Nigde obavestenja, sada da li spremaju samo za 309L ili za veci br linija, pitanje.
 


Jos jedan semafor i jos jedan krkljanac za koju godinu kad se naseli jos 20k ljudi u novu kaludjericu
 
Једини начин да се колико толико смањи гужва на Смедеревцу јесте један радикалнији потез али врло ефективан, а то је да се југу општине "одузме" Смедеревац, тј да немају директну линију већ до Шумица и центра града везу имају искључиво Аутопутем :

Реорганизација потеза 300 (Гроцка)
Линија 350 Живковац - Мали Пожаревац - Дражањ (интервал полазака 120 минута)
Линија 351 Дражањ - Гроцка (интервал полазака 90 минута)
Линија 352 Шумице - Дражањ (интервал полазака 60 минута)
Линија 354 Шумице - Врчин - Гроцка - Брестовик (интервал полазака 40 минута)
Линија 363 Живковац - Камендол - Гроцка (интервал полазака 120 минута)
Линија 366 Камендол (Аутопутем) - Шумице (интервал полазака 90 минута)

1. Укидање линије 352А и 353
2. Укидање линија 354А 354Б
3. Укидање линија 355,355А, 355Б и 355Л
4. Укидање линије 356
5. Укидање линија 361,361Б и 361Л
6. Укидање линије 362
7. Укидање линије 363Л
8. Укидање линије 365 (возило пребацити на линију 350 која би била веза са Младеновцем преко Малог Пожаревца)
9. Укидање линије 366А
10. Смањити поласке на линијама 302 и 303, самим тим појачати 354
11. Укинути свраћање до центра Врчина за линију 354
12. Укинути свраћање до центра Брестовика за све линије јер би постојао 354 са одличним тактом за то насеље
 
А кад би се изградила окретница у Гроцкој тамо где је био планиран 301,ту би се могла окретати возила на линијама 351, 363 и 468
 
Pitao sam ranije da li bi bilo izvodljivo i koliko bi to remetilo saobraćaj da se linija 351 preusmeri preko Leštana do Šumica.
 
Pitao sam ranije da li bi bilo izvodljivo i koliko bi to remetilo saobraćaj da se linija 351 preusmeri preko Leštana do Šumica.
Није лоша идеја том трасом би се могле све ластине линије преусмерити, чак и ластина линија за Смедерево саобраћа кружним путем од Аутокоманде до Болеча, али због изградње обилазнице најбоље је причекати за тај потез макар док се не изгради нова петља Бубањ Поток. Такође остају градске линије чији ће захтев за појачање бити све већи, док је Смедеревац благо рећи ужасан
 
Drug moj, nebitna je lasta za funkcionisanje smederevca, guras svoju agendu jbga, to razumem, ali u ovom slucaju je totalno nebitna.

Problem je infrastruktura, ove guzve su nenormalne kod ustanicke, kod kocke, kod vince.

Ljudi mrtvi umorni iz grada idu s posla gde ih doceka kreni stani, putuju duplo duze nego sto bi trebali….


Ne znam zasto svi cute, ne znam kome se obratiti, jako brzo bi im napunio mailbox
 
Једино решење за нормализацију Смедеревца је проширење, ово што сам ја писао за ластине линије је предлог њихове боље ефикасности невезано за Смедеревски пут. Међутим надлежни тачније напредњаци убеђују све нас да је то не могуће да се изведе,проблем је експропријација, питај мештане целе општине Гроцка о проширењу Смедеревца. Не видим ко би био против тога. Међутим ни медије не занима Смедеревац, јбг последња рупа
 
Kao prvo bi mogli da ga srede, jer ovo sad je katastrofa, rupčage su katastrofa i gledam da kad god mogu idem kružnim putem kroz Leštane, pa na autoput, bežim od smederevca u širokom luku
 
Koren problema je sto kaludjerica i lestane pripadaju opstini grocka, geografski uopste nije logicno. Sta nekog cinovnika iz opstine koji zivi i radi u grockoj, nema potrebu da izlazi iz nje, sta njega zanima za probleme na smederevcu (deo nakon lestana funkcionise bez problema koliko znam).

Gledam malo oko sebe, u tim sam godinama da je poceo da me zanima kvalitet zivota i sistem u kojem zivimo, lose je stanje u celom gradu, ali ovo kod nas, pa mislim da bi opstina funkcionisala bolje bez ikakve vlasti, ljudi sami da se organizuju.

Mislim ono, radi se raskrsnica kod tri tiganja, i to ne ona koja vodi na deponiju, neka neka nebitna ulicica kojom prodje 20 automobila dnevno. Ispunjavaju se neke uzaludne peticije kao sto je 309L, za ljude kojima na 200m sa jedne strane prolazi 8 linija, a sa druge 309 sa taktom od 3 minuta. U Lestanima se farbaju pesacki prelazi i linije a asfalt od radova lici na pariz dakar stazu. Prica se da su problem smederevca neizdvojene stanice, sta urade, stave novu stanicu na sred puta kod kaludjerice, do sad ne vidoh da je neko tu usao ili izasao...

Bas sam ogorcen
 
Opština ti kaže da nema kapaciteta da utiče na nadležne da prošire put, ali ja stvarno mislim da se u tom delu grada ne cimaju ni izbliza dovoljno. Ako žele da se približe nekom normalnom životu, mora da se radi mnogo više da bi se nadoknadio zaostatak.

Mogu da:

- insistiraju da se odmah po završetku obilaznice (u martu) pusti linija 300 (Vinča - Miljakovac) i tako makar za deo stanovništva ponude alternativu i bolje povežu Leštane i Vinču (tada nema izgovora "gužva je na Ustaničkoj, nema mesta")
- zahtevaju ulicu 2 + 2 od 3 tiganja do okretnice u Mirijevu (smešna kilometraža)
- traže milion puta spomenutu decentralizaciju linija sa Ustaničke, pa neka se "čeka metro" od strane grada, da ponovo vrati sve linije tu
- predlože ekspres gsp liniju od Boleča do (umetni) preko autoputa

Neverovatna nemaštovitost i odsustvo želje za bilo kakvim cimanjem.
 
Da li bi se nešto bitno u funkcionisanju poremetilo (mislim da li bi građani tog dela grada bili na bilo koji način oštećeni), ako bi se linija 306 preusmerila da kreće iz Vinče, pa trasom linije 306 kroz Leštane i onda autoputem do Šumica, pa odatle ili do Konjarnika ili do Cvetka?​
 
Da li bi se nešto bitno u funkcionisanju poremetilo (mislim da li bi građani tog dela grada bili na bilo koji način oštećeni), ako bi se linija 306 preusmerila da kreće iz Vinče, pa trasom linije 306 kroz Leštane i onda autoputem do Šumica, pa odatle ili do Konjarnika ili do Cvetka?​
Sjajna ideja, to bi svima nama iz Leštana i Vinče znatno olakšalo život, jer ova situacija sada je katastrofalna, nekada su guvže bile samo kod Oš Dudić u Mml-u, pa do Ustaničke, a sad su guvže apsolutno svuda, a najveći pakao je kada se vraćaš iz grada gužva u blizini skretanja za Vinču, kolona je bukvalno kilometarska. Zbog ovoga sam počeo da idem kolima preko Leštana izađem na autoput i tu idem do Autokamande, jer ovo je više nepodnošljivo i nije mi nikakav problem da platim gorivo samo da se ne maltretiram po prevozu
 
Ja se samo pitam dokle ce ljudi sa juga opstine Grocka da maltretiraju lastom koja kruzi po svim selima smederevcem do Sumica.Neko nam je napravio taj izlaz na auto-put gde iz Umcara do Autokomande moze za 30-35 min. da se stigne, a oni zarad grocana koji imaju pritom gradski bus na svakih 10 min.maltretiraju sva sela ka jugu da se truckamo po raspalom smederevcu,kupimo putnike i tako drndajuci za nekih 1h i 10 min stignemo tek na ulaz u grad(Sumice),a onda opterecenim linijama 31,17,50 dalje truckanje do centra grada,NBG,itd..
 
Da li bi se nešto bitno u funkcionisanju poremetilo (mislim da li bi građani tog dela grada bili na bilo koji način oštećeni), ako bi se linija 306 preusmerila da kreće iz Vinče, pa trasom linije 306 kroz Leštane i onda autoputem do Šumica, pa odatle ili do Konjarnika ili do Cvetka?​
At this point sve je dobro samo da izbegava smederevski put. Ujedno kruzni put je neiskoriscena veza vec godinama, napravili su ikeu, pa retail park, nista se nije desilo. Ajde da vidimo sad kad zavrse obilaznicu, nesto mora proci kruznim putem, to neka odluce ljjudi koji su se skolovali za to, tzv strucnjaci, da li ce ici do ikeje pa presedanje na 70 ili ce nastaviti pravo pa presedanje na 400 busole, ili do resnika ili ce direktno na autoput, buduci bulevar do sumica ili dokle vec….samo neka provuku neki prevoz da se ne pate ljudi vise
 
Zahvaljujući tim školovanima zglobne linije pretvaramo u solo, imamo autobuske linije 21 i 40, kao i EKO2 umesto skraćenih 19, 21 i 22 do Slavije, linije koje rade samo do 20h - 21h, pa naselja sa normalnom infrastrukturom iza naselja sa prevaziđenom infrastrukturom za XXI vek, silne bulevare po NBG bez tramvaj, slučaj GŽS - Prokop - TC Galerija...
 
Jedino rešenje za potez 300, odnosno poboljšanje je proširenje Smederevskog puta, uvlačenje stajališta i ubacivanje zglobnih vozila u špicu na određene linije (samim tim i rešenje okretnice Ustanička). Linija na Kružnom putu i autoputu je dobar dodatak, ali nikako nije alternativa ili zamena. U okruženju Smederevskog puta se u prethodnoj deceniji izgradilo desetine stambenih zgrada i gradiće se još više, a za to vreme Smederevski put je ostao potpuno isti, uz jedno asfaltiranje. Ako se ništa ne uradi, pod hitno, potez 300 će biti beskoristan. Iskreno, jedno od trajnih rešenja je i novi plan metroa sa linijom bar do Kaluđerice.
 
Kada smo kod preusmerenja linija Kružnim putem, upravo imajući u vidu što je @marrecar napisao za Smederevski put, sam i postavio pitanje preusmerenja linije 306. A što se tiče metroa, da ponovim da sam nadležnima predložio da se pruga koju bi izgradili preko Leštana i Vinče iskoristi za gradsku železnicu, predloživši liniju koja bi išla trasom nastalom na osnovu pisanja po forumima i društvenim mrežama, a to je Vinča - Leštane - Podavalska naselja - Resnik - Rakovica - Vukov spomenik - Karaburma.​
 
Потез 300 је донекле и сада бескористан, за сваку линију постоје замерке грађана, сви терминуси су у пуном капацитету, због чега се ни не могу појачати градске линије. Не назире се решење у виду проширења Смедеревца и формирања неке нове окретнице која би била функционалнија, народ који живи ту је "осуђен" на те линије, јер алтернатива једноставно не постоји
 
Недавно је поднет захтев за проширење Смедеревског пута на 2+2 од скретања за Лештане (Саве Ковачевића) до Три тигања јер је то територија општине, и једина деоница за чије проширење не треба да се врши експропријација и може да се ради под пуним саобраћајем.

Раскрсница код Три тигања се ради јер представља црну тачку због своје очајне геометрије и јако је опасна за пешаке, нарочито децу која у школу иду у Шантић.
 
Bolje ikad, nego nikad, ali baš su se na vreme setili... Ja ne mogu da pojmim koliko je cimanje ljudima koji tu prolaze svaki dan (ja prođem 3-4 puta godišnje i smuči mi se). Ali naravno, glavni deo problema je u drugoj deonici, do Ustaničke.
 
Vrh