Pobednicki komentar, svaka na mestu.Prvenstveno mora da se razgraniči šta je gradska a šta prigradska linija. Ako je linija trocifrena to izgleda odmah znači da je prigradska, a ako je dvocifrena, znači da je gradska? Na primer, 56 i 309 idu u naselja koja su na sličnoj udaljenosti od grada, pa je sad 56 gradska, a 309 prigradska jer je jedna dvocifrena, a druga trocifrena? Oduvek se znalo da su gradske linije nekadašnji ITS1 sistem, a prigradske ITS2, iako je u praksi to malo drugačije. Ako bismo se vodili time da nema šta prigradski autobusi da traže u centralnim gradskim ulicama, morali bi da skratimo mnogo više linija nego što možeš i da zamisliš. Ako se vodimo tim konceptom, hajde da skratimo 42, 47 i 59 do Banjice, 94 da vratimo do Miljakovca, 601 do Tošinog Bunara, 704, 706 i 707 nikako dalje od Gardoša. Sve te linije idu u prigradska naselja, šta će one u centru gradu? Predlažem i da kod Ade napravimo jedan terminus i da tu skratimo 55, 56, 58, 88, 91, 92, 511, 551, 553, 560, 581 jer one ipak idu u prigradska naselja i nema veze što su to ogromna naselja, to su ipak prigradska naselja i nema šta te linije da traže po centralnim gradskim ulicama. Sav teret ćemo da svalimo na 23, 37, 52, 53, 85 i 89, jer eto, to je "kako treba". Upravo tako je i organizovan potez 300. U 17 i 31 na početnoj stanici ne možeš da uđeš, ali to je okej, tako treba da bude.
Samo sam stavio do znanja kako bi nam gradski prevoz izgledao kada bi svuda važio taj princip i da to sigurno ne bi bile samo trocifrene linije. Naveo sam dovoljno primera, mada ih ima još dosta. Sama Ustanička realno ne može da primi više od tri linije, uključujući i 50. Nikada nije ni napravljena za toliki broj autobusa koliko ih danas ima, tako da je produžavanje neophodno i zbog toga. Nigde u gradu nema okretnice koja je tolika nefunkcionalna a toliko pretrpana. A da nam je celokupni javni prevoz u celom gradu zaista organizovan po tom principu, ne smem ni da mislim koji bi bio pritisak na druge linije. Taj sistem koji drže na potezu 300 je odavno neodrživ i to se sve odražava na druge linije. Veliki broj stanovnika živi na tom potezu da bi sve moglo da se svodi samo na beskonačna presedanja.Pobednicki komentar, svaka na mestu.
Osnovna zamisao javnog saobracaja je da te odvede negde bez prevelikih komplikacija kako bi te motivisao da ne koristis automobil i zagusujes grad.
Prigradske linije nemaju sta da traze u centru pa zbog takvog izgovora npr stanovnik iz Lestana mora da prepesaci 10minuta do stanice da saceka 306 koji ce ga odvesti do Ustanicke na sta mora da prepesaci ponovo 5minuta da dodje do linije koje ga zapravo mogu odvesti negde
Мислим да су становници Калуђерице и Лештана посебно митолошки оптерећени некаквим тешким условима када је јавни превоз у питању.Prigradske linije nemaju sta da traze u centru pa zbog takvog izgovora npr stanovnik iz Lestana mora da prepesaci 10minuta do stanice da saceka 306 koji ce ga odvesti do Ustanicke
Jel sam ja rekao da treba da se ukine 37?Поред тога што једино 37 спаја директно Трг и Сајам, насељима на њеној траси је једина директна веза са центром. Укини 37 па ћеш видети у шта ће се претворити 52, 53, 56 и 58. Притом, на 37 радним даном ради 28 возила и иду конвоји од 2-3 солаћа у шпицу који су добро пуни да не кажем препуни, тако да аргумент да 37 треба укинути је бесмислена лупетачина.
Kao što vidiš nisam.A pitam se šta radi 52,53,56,56L i 58. Ne mislim da treba da se ukida.
Gle danas ja se vraćao iz škole i ak da vidim gde ide 313 sad i onda se desi sledeće pokvari se minibus i rdai samo 1 vozilo čekao sam 313 sat i po vremena kod lestana a linija puna jedva može da se sedi u autobusu pisaću žalbu bg prevozu da im je red vožnje nikakav a 309L ne bi trebalo da se produži ili ako se produži rećiću gde tamo kroz celu tu višnjićevu moj drugar živi u višnjićevoj prelazi 1,5 km do stanice a drugi drugar 1 ceo km mislim da bi trebalo da se okreće na toj livadi ili da skreće levo i tamo da se okreće tamo je komotno za minibus a asfaltirali su ulicu svakako tako da!Наравно, план општине од почетка је и био да се затражи трајно задржавање трасе тренутне привремене 350л стим што ће бити продужена до Живковца како је и саобраћала првих неколико дана од увођења. Таквом трасом се решава више захтева грађана:
- повезивање Дражња са линијама на Малом Пожаревцу
- повезивања линијом великог дела насеља Дражањ дуж Београдске улице
- појачавање превоза у засеоку Ковачићи у Умчарима (изворни захтев грађана је био да се продужи 351 што је би било ужасно по саму линију.)
- појачавање превоза у доњем крају у Умчарима који је иако већи од Реке, има далеко слабији превоз.
- појачавање превоза у Живковцу!
Иначе смо добили небулозне захтеве из Калуђерице уз претњу протестима. Траже да се укине 309Л у садашњој траси и да се уведе њима у Вишњићевој улици до Острошке јер њима траба а овима не треба превоз. А Вишњићева козја стаза ...
moj drugar živi u višnjićevoj prelazi 1,5 km do stanice a drugi drugar 1 ceo km mislim da bi trebalo da se okreće na toj livadi ili da skreće levo i tamo da se okreće tamo je komotno za minibus a asfaltirali su ulicu svakako tako da!
O kojoj Višnjićevoj pričaš, obzirom da imaju tri u samom naselju?
Brate znam ali zar ne vidiš kad je to bilo 2013 a koj je ovo godina kako moj drug tamo živi i ja sam bio 100 puta kod njega i mogu lagano da se mimoiđu dva auta tako da ono a tamo na kraju te ulice ima livada i dovoljno prostora za 1 minibus da se okreće tako da onoЉуди, немојте се спрдати са здравим разумом молим вас.
Ево Вишњићеве и то главни правац којим траже минибус. Бочни кракови су још ужи. Као што видимо на уличном прегледу, два аутомобила не могу да се мимоиђу. Чак и гуглов улични преглед није снимао даље од ове тачке јер возило за снимање није могло даље да прође због корпе Јавне расвете која је блокирала улицу да би се заменила сијалица као што се и види у прилогу.
Савршен моменат ухваћен у времену као доказ небулоза које се траже.
И 308 се провлачио током измене трасе.310 ide kroz ulicu Narodnog fronta i na delu od Trpeze do male pijace MML je put uzak, pa ni to nije predstavljalo problem za ovu liniju, ide i kroz Prvomajsku, koja je isto nedovoljne širine i po struci ne ispunjava uslove...