Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Od jutros ponovo ne saobraca jedno vozilo, a bogami ni drugo nisam video (aplikacija ne radi).

Cisto da znaju ljudi sa foruma koji ga koriste. Pricam o 313
 
Prijavljuješ li to nadležnima?
Da li si kontaktirao BG hroniku?
 
Od jutros ponovo ne saobraca jedno vozilo, a bogami ni drugo nisam video (aplikacija ne radi).

Cisto da znaju ljudi sa foruma koji ga koriste. Pricam o 313
Izgleda da jednom šteja bus plus i da ga zbog toga ne registruje, sad ga nije bilo uopšte, za 33 stanice, pa se onda minibus pojavio u jednom trenutku na aplikaciji i onda je posle ponovo nestao, sličan problem kao kad su Higeri došli pa im nije radio bus plus
 
Ja nznm što lasta I dalje vozi kad su neprofesialni I non stop su puni minibusevi i meni isto tako piše da neće skoro nego za 22 stanice ali ono postoji jedan minibus koji sam video nije mu pisalo na displeju 313 nego LASTA ovako velikim slovima a dole na šoferki piše 313 verovatno se ni ne registruju da im nebi govorili ono sledeće stajalište tranfostanica i tako ono...
 
Ima onih koji taj problem rešavaju prelepljivanjem zvučnika.
Pa mogu i to ali ono koji bi se toga setio i znate šta mi još nije jasno da 313 uveli svuda one stanice stubove a za 309l ništa i dalje piše privremeno stajalište 309L1 ako bi moglo da se reši da građani znaju kad dolazi bus
 
Pisati SJP za 309L, čisto da ih podsetite da postojite i da posao nije odrađen do kraja.
 
Svi vozači moraju da se registruju kad kreću smenu, jednostavno je sistem bagovao i to sam primetio tokom vožnje sa tim minibusem, znači ako vam piše za 35 stanica znajte da će doći, ali mu ne radi busplus
 
Разлика између 313 и 309Л је у томе што је 313 планирана линија и самим тим су стајалишта регистрована у систему а 309Л је непланирана ванредна линија за коју је питање да ли ће опстати. Она се и даље води као ванредна јер има трасу која не испуњава критеријуме.
 
Разлика између 313 и 309Л је у томе што је 313 планирана линија и самим тим су стајалишта регистрована у систему а 309Л је непланирана ванредна линија за коју је питање да ли ће опстати. Она се и даље води као ванредна јер има трасу која не испуњава критеријуме.
Kako se vodi kao vandredna kad na sajtu Gsp a pripada javnom prevozu dok se 313 mnogo kasnije pojavila na sajtu nznm stvarno sto ne pojačaju 313 toliko se čeka i mogao bi da ide do 24:00 ne samo do 20:00 a 309 bar ide redovno krece oko 3:40 dok svi ostali kreću oko 4 tako da ono dok je gsp vozio 309 linija je bila mnogo loša bilo je manje vozila bila su stara vozila a dal neko zna dal je na 309 išao ik112le ili ik112m
 
Kako se vodi kao vandredna kad na sajtu Gsp a pripada javnom prevozu dok se 313 mnogo kasnije pojavila na sajtu nznm stvarno sto ne pojačaju 313 toliko se čeka i mogao bi da ide do 24:00 ne samo do 20:00 a 309 bar ide redovno krece oko 3:40 dok svi ostali kreću oko 4 tako da ono dok je gsp vozio 309 linija je bila mnogo loša bilo je manje vozila bila su stara vozila a dal neko zna dal je na 309 išao ik112le ili ik112m
112М никад није ишао на 309. И молим те, стављај знакове интерпункције.
 
Kako se vodi kao vandredna kad na sajtu Gsp a pripada javnom prevozu dok se 313 mnogo kasnije pojavila na sajtu nznm stvarno sto ne pojačaju 313 toliko se čeka i mogao bi da ide do 24:00 ne samo do 20:00 a 309 bar ide redovno krece oko 3:40 dok svi ostali kreću oko 4 tako da ono dok je gsp vozio 309 linija je bila mnogo loša bilo je manje vozila bila su stara vozila a dal neko zna dal je na 309 išao ik112le ili ik112m
Nije ni le.
 
Le je jedino mogao možda nekad slučajno da uleti jer su prvi ik 112le stigli nekoliko meseci pre nego što je 309 otišla privatnicima, čak mi se nešto i učinilo da sam ga video jednom na 309 tad
 
Le je jedino mogao možda nekad slučajno da uleti jer su prvi ik 112le stigli nekoliko meseci pre nego što je 309 otišla privatnicima, čak mi se nešto i učinilo da sam ga video jednom na 309 tad
Znam ik 112 le ili m ne znam tačno išao je na 50-ici pre nego što je otišla linija privatnicima, a na 309 su išli mercedes benz 0345 g ili ik112n ili ik103f tako da ja bi hteo da se gsp vrati i ako moze neko d mi kaze što se ulica gde ide 313 radi do kraja jula?
 
Не лупај молим те. Какав О345G? То је О345 Конекто. G је зглобна верзија. Неколико месеци пре Саге је могао да улети ЛЕ.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Zašto da se vrati GSP lol
Tamo sada rade skoro samo nove kobre, šta fali?
Baš to, a u Gsp-u rade raspali Higeri, ali verujem zašto bi voleo neko kao ljubitelj autobusa, a to je zbog monotonije kod privatnika gde rade jedna te ista vozila svaki dan, dok kod Gsp-a nikad ne znaš šta će izaći na linija. Ali svakako mislim da smo previše izašli vam teme i da treba Igor ovo da premesti u temu autobusi.
 
Koliko sam razumeo, ispravite me ako grešim za privatnika, Saga radi na 309, i sami stanovnici Kaluđerice i duž Smederevca, zadovoljni su stanjem na terenu. Pomenuti privatnik je izuzetak koji odstupa od većine drugih, koji ili ne ostvaruju polaske ili imaju loša vozila ili pak nepouzdane penzionere na zahtevnijim linijama... Čak je i samo promena pogona unutar samog GSP - a dovoljna da neke linije poteza 300 i 400 prodišu.

Što se tiče radova na trasi 313, jednostavno su tako u mogućnosti. Kao što napisah ranije, liniju su uveli pred izbore, svi znamo zarad čega, tako da su nakon istih komotno mogli da rade šta hoće, a to je i početak radova koji su bili planirani za prošlu godinu.
 
Od svih gročanskih naselja, mislim da jedini Kaluđerica može da se pohvali odličnim prevozom - barem u smislu redovnosti i takta. Ostala naselja moraju da se oslanjaju na svoje linije, od kojih npr. Leštane ima samo neke kvazi "alternative", odnosno više linija. Zašto kvazi? Pa zato što u slučaju da se ne obavi jedan polazak, treba imati sreće da se u to vreme obavlja polazak druge linije.
U suštini, najbolje prolaze stanovnici duž Smederevskog puta, dok sama naselja, centri naselja, se moraju oslanjati na sopstvene linije. Zato je meni skandalozno što se jedino Grocka od svih opština u Beogradu izuzima od proširenja BG Voza - barem je tako Vesić rekao nedavno. Zbog toga kako je opština raspoređena, odnosno gde se nalaze naselja, postoje samo dva koridora ka gradu - Smederevski put i autoput. A autoput je za jedan deo opštine ne baš najbolje pristupačan i, u slučaju neke linije preko autoputa, ne bi se ostvarilo neko poboljšanje u pogledu brzine prevoza.

Zato je za opštinu dobar spas za prevoz, pored toga da se generalno unaprede koridori i stanje vozila javnog prevoza, upravo BG Voz i barem jedna linija koja bi povezala opštinu sa gradom. Eventualnom izgradnjom pruge na obilaznici kroz Leštane i Boleč se može dodati još jedna linija, ili napraviti kombinaciju. U svakom slučaju, žao mi je što generalno i ljudi ne shvataju koliko je železnica spas za ovakve slučajeve i koliko je ona generalno daleko bolji vid prevoza u skoro svakom pogledu.
 
307 ima katastrofalan red vožnje vikendom uveče, da je to sramotno, posle 18:30 polasci na svakih 35 minuta, a posle 20h polasci na sat vremena što je sramota, dok 305 sa manje stanovnika i manje vozila radnim danima ima dva vozila i takt na 35 minuta vikendom i poređenja radi linija 305 ima 10 polazaka posle 18:30, 307 ima samo 6, linija 304 čije naselje ima duplo manje stanovnika nego Vinča, ako ne i troduplo ima isto polazaka posle 18:30 kao 307,a linije za Leštane kombinovano imaju 17 polazaka posle 18:30. Plus zašto ne može da se uvede linija institutskim putem koji je tvrdim bolji i širi od puta gde sada idu 309L i 313, svima bi nam koji živimo na brdu u Vinči olakšala život jer tim putem do skretanja za kaluđericu se stiže znatno brže nego regularnim delom trase 307 gde se baš dosta kruži i umesto 20 minuta, ti stigneš za 10 minuta do skretanja za kaluđericu. A i sramno je što nemamo apsolutno nijednu liniju koja vodi do grada, a svaka opština je ima, moramo da presedamo na mrtve tramvaje koji se vuku i koje izbegavam u širokom luku, ili na 17, 31 i 50
 
Poslednja izmena:
Dok još ima kuda, od 3 tiganja treba izgraditi put koji izbija direktno na Mirijevo i eto alternativne trase, bez izlaženja na smederevski put. Prilično jeftino, a prilično učinkovito
 
@marrecar Slažem se da je zaprepašćujuće da BG voz jedino Grocku zaobilazi. Mada, ako ja dobro primećujem sve ove godine, kao da je cilj da ova opština bude što manje povezana sa gradom. Primetio sam da se to praktikuje samo kad je Grocka u pitanju.

@Vinča307 Slažem se da 307 stvarno mnogo retko ide vikendom uveče. Ako zakasniš samo minut na autobus, sledeći čekaš čitavih sat vremena. X puta sam viđao situacije da ljudi koji presedaju sa 50 na 307 skoro pa na kolenima mole vozače da im otvore vrata, ako 50 ne stigne na vreme.
Što se tiče povezanosti sa gradom, lično sam direkciji predlagao da se 306 i 307 ili bar jedna od njih produži do Bloka 20 autoputem radi bolje povezanosti sa ostatkom grada i rasterećenja 17 i 31. Odgovor je bio da se do Bloka 20 može doći linijom 7 i da nema potrebe za takvim produženjem. Ukratko, klasičan besmislen odgovor koji imaju. Potrebna je jedna linija ka Novom Beogradu ili makar centru grada iz Kaluđerice, ali i neka koja bi išla Smederevcem makar do DZ u Vinči, ako su već protiv produženja neke linije sa Ustaničke do grada. Veliki je problem što mi trenutno zaista nemamo vozila niti vozača da bi se o takvim linijama razmišljalo. Ovo je maltene jedini deo grada koji je ostao bez direktne povezanosti sa centrom. Čak ni Lasta nema liniju koja ide Smederevcem do BAS-a, što na primer nije slučaj na potezu 400 gde osim 401 i 402 do grada idu i brojne lastine linije. Činjenica je da se na 17 i 31 vrši veliki pritisak i da one moraju biti rasterećene, jer odavno nisu dovoljne za broj ljudi koji gravitiraju njihovom trasom.
 
Vrh