Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

У Дражњу су на новим стајалишта у Београдској улици поставили табле на моје лично изненађење јер их даље од Бегаљице (у општини Гроцка) нису постављали ни у једном насељу
 

Prilozi

  • 20220415_121610.jpg
    20220415_121610.jpg
    66,7 KB · Pregleda: 216
  • Screenshot_20220420-161500_Gallery.jpg
    Screenshot_20220420-161500_Gallery.jpg
    61,8 KB · Pregleda: 170
У Дражњу су на новим стајалишта у Београдској улици поставили табле на моје лично изненађење јер их даље од Бегаљице (у општини Гроцка) нису постављали ни у једном насељу
Омашили су боју или ми се чини?
 
Омашили су боју или ми се чини?
Делује ми да је зелена боја тамнија него код осталих табла у трећој зони
Минибус је увек минибус и друге је боје (бар на iOS)
Исте је боје на андроид уређајима али је јасно назначено који је тип возила (Аутобус, минибус, зглобни аутобус)
 
Делује ми да је зелена боја тамнија него код осталих табла у трећој зони

Исте је боје на андроид уређајима али је јасно назначено који је тип возила (Аутобус, минибус, зглобни аутобус)
Kada se klikne na ikonu sa brojem linije dole piše autobus, minibus, zglobni autobus, CAF tramvaj, zglobni tramvaj, trolejbus, zglobni trolejbus i itd.
 
I bez obzira na to, na 313 je midibus, ne autobus. Aman ljudi, svojim očima sam video. Za drugo vozilo ne znam, pretpostavljam da je i dalje minibus.
I na trenutnoj trasi zbog radova je fizički nemoguće da ide solo autobus, zbog već pomenutog idiota vulkanizera koji blokira ulicu. Ja računam da se i taj midibus zbog njega jedva tu provlači.
 
I bez obzira na to, na 313 je midibus, ne autobus. Aman ljudi, svojim očima sam video. Za drugo vozilo ne znam, pretpostavljam da je i dalje minibus.
I na trenutnoj trasi zbog radova je fizički nemoguće da ide solo autobus, zbog već pomenutog idiota vulkanizera koji blokira ulicu. Ja računam da se i taj midibus zbog njega jedva tu provlači.
Isao je juce jedan Midibus i jedan minibus, i taj Midibus je imao problema kroz Narodnog Fronta , u slucaju mimoilazenja sa bilo kojim vozilom je morao da se penje na trotoar
Edit: Danas su na liniji 2 minibusa
 
^Tako je, i to isti onaj sa problematicnom hidraulikom vrata
 
Da, danas su dva minibusa bila. Vozio sam se sa onim u 11:20 iz Leštana, ušao na stanici kod novog groblja, sva mesta bila popunjena. Išao do Dudića, sve vreme su bila zauzeta mesta i par ljudi stajalo, što je vrlo neprijatno u ovakvom vozilu.
 
Da li bi veći broj polazaka doprineo smanjenju gužvi?
 
Sigurno bi. Taj polazak nije bio u špicu, pa je opet bilo dosta ljudi. I stvarno je vrlo nelagodno voziti se i stajati, jer minibus prilično lako i naglo skreće, pa je tako teško držati se. U jednom trenutku se neka žena zaletela, samo što nije u vrata udarila.
E sad, pitanje je da li bi trebalo dodati vozilo za vreme špica ili celodnevno. Valjalo bi izvršiti brojanje za ceo dan.
 
Sigurno bi. Taj polazak nije bio u špicu, pa je opet bilo dosta ljudi. I stvarno je vrlo nelagodno voziti se i stajati, jer minibus prilično lako i naglo skreće, pa je tako teško držati se. U jednom trenutku se neka žena zaletela, samo što nije u vrata udarila.
E sad, pitanje je da li bi trebalo dodati vozilo za vreme špica ili celodnevno. Valjalo bi izvršiti brojanje za ceo dan.
Sudeći po tome celodnevno.
 
Da, to je ta ulica. Znaci uvedu liniju i posle mesec dva ce morati da je ukinu zbog asfaltiranja deonice koja nema alternativu 😅 ovo je samo u nas moguce
Mogao bi (ne bi mogao, ali bgprevoz logic) da ide do Leštana normalno pa Kružnim ili Maršala Tita na Smederevac pa kroz trasu 309l do Kaluđerice.
 
Nesto sto mi je palo na pamet npr ako stvarno budu totalno blokirali vojvode stepe, kao zamenska trasa za mini bus 313.

Okretnica patrijarha Gavrila - Zabranska - Drenjačka - Save Kovačevića - Stevana Sinđelića - patrijarha srpskog Savatija - Nine Kirsanove kao pre

Na google maps ne mogu da iscrtam jer Drenjačka i Save Kovačevića nisu povezane, a ustvari odradili su i asfalt pre par godina...
 
Nesto sto mi je palo na pamet npr ako stvarno budu totalno blokirali vojvode stepe, kao zamenska trasa za mini bus 313.

Okretnica patrijarha Gavrila - Zabranska - Drenjačka - Save Kovačevića - Stevana Sinđelića - patrijarha srpskog Savatija - Nine Kirsanove kao pre

Na google maps ne mogu da iscrtam jer Drenjačka i Save Kovačevića nisu povezane, a ustvari odradili su i asfalt pre par godina...
A Klenak bez prevoza?
 
Неизводљиво.

Прво, и Дрењачка је под радовима, тренутно раде нове тротоаре али ће да скидају и асфалт када њих заврше.
Друго, улица Душана Костића која повезује Дрењачку и Саве Ковачевића није ни улица, него асфалтирани пут за њиву где да би се два аутомобила мимоишла један треба да уђе у њиву и стане да пропусти оног из супротног смера.

Као што више пута написах, не будите нереални са предлозима.
 
^ samo poslednja deonica od ~600m nema alternativu, to je mozda zadnjih par nedelja projekta...

Sve do tada minibus moze kroz kroz ovu ulicicu u Zikice Jovanovica Spanca da prolazi i dalje sadasnjom trasom.

legenda:

žuto se asfaltira
crno je originalna trasa 313
plavo je trenutna trasa 313
crvena je potencijalna trasa 313 da bi jelte sto kasnije, otprilike na 2/3 deonice morala da se ukida/premešta linija...
detour.PNG
 
I šta sad, jel imano mi gde da uđemo sa poteza 300 ili pešaka mora opet, koliko mi se čini ne prolazi ni kod Pirandelove sada. Taj put jeste kriminalan, ali je to trebalo da bude urađeno pre uvođenja linije, a ne da se sad menja trasa posle 3 dana rada linije.
 
Moralo je pre izbora, i ovim sledom događaja, jer bilo bi još gore po njih da su obrnuto.
 
Заправо, нема ту никаквих предизборних теорија завере иако их неки живе из дана у дан :)

Реконструкција Војводе Степе Степановића је планирана за 2021. годину а увођење линије за 2022. Зашто су ЈП "Путеви Београда" испали из сопственог плана је питање за њих. Не касни само ова улица када су њихове инвестиције у питању.
 
Da je prvo započeta zakasnela rekonstrukcija, pa onda uvedena linija 313, to bi samo izazvalo kontra efekat. Ovako, dobili koliko su dobili na izborima, i sada mogu kako hoće što se tiče zakasnelih rekonstrukcija. I ovo nije teorija zavere, kako neki vide, već činjenično stanje. Ni prvi ni poslednji put da se ovako radi pred neke izbore, i tako minimum 20 - ak godina.
 
Ja verujem da se eto pogodilo da se linija uvede pred izbore, s obzirom na to da se Zabranska proširila prošle godine, kao i da su se napravili ležeći policajci u ulici, kao i to da se napravila ta nova ulica na Klenku. Očigledno je da je linija bila u planu da se uvede. Samo eto, klasična koordinacija gradskih službi je na nuli. I mislim da je za izbore bilo idealno da se uvede linija, bilo to tako od početka planirano ili ne.
 
Та линија када је пре више година први пут захтевана од тадашње Дирекције, од њих је добијен списак услова, а то је изградња Народног фронта, Проширење Забранске и проширење Војводе Степе.
Ишли смо корак по корак у сарадњи са Звездаром. Тај последњи корак, проширење Војводе Степе које је планирано за претходну годину из неког разлога није реализовано на време и дошли смо до момента да се или одложи пуштање линије за наредну годину, или линија пусти према плану иако Војводе Степе није на време проширена.
 
Vrh