Nisu potezi 300 i 400, nego samo potez 300. 401 i 402 idu do Slavije što je maltene centar grada. U mnogim evropskim gradovima prevoz funkcioniše po konceptu koji si naveo, ali svi oni imaju i metro i daleko bolje organizovanu mrežu javnog prevoza. Takođe, ne možemo se držati planova od pre 40 godina jer se grad razvio dosta drugačije od onoga što je tada planirano.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889719#p889719:w9v7co65 je napisao(la):stf » Pet Okt 15, 2021 9:41 am[/url]":w9v7co65]Заправо, само су потези 300 и 400 организовани како треба. Немају шта приградске линије да траже по граду, Оне треба да се завршавају на периферним терминусима одакле се прелази на метро или трамвај.
Терминус потеза 300 је организован према плану метроа из 1984. И по овом новом плану метроа почетна станица линије 2 је Устаничка.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889948#p889948:3pbcfeig je napisao(la):Joca28 » Пет Окт 15, 2021 6:59 pm[/url]":3pbcfeig]Bravo Alex, tako je, 1983 ili 1984 mogli su da okreću kod vuka sve linije 301-309. U redu, plan metroa iz 84te, pa zašto nisu onda osakatili druge linije, hajde skratite te 91, 92, 551, 553 do velikog makiša i na metro. Isto, šta će resniku 94, kao dobili 47, pa nemoj slučajno miljakovac da ima liniju. Nepravda je, ne dirajte bulevar, jer imaju tramvaje i tako 40 godina, mic po mic, eto biće metro na ustaničkoj, pa bacaj samodoprinos od radio industrije do ustaničke uz eto viziju biće metro, ma važi!
Naravno da produžavanje 309 nije opcija. Već sad je linija dosta opterećena, a bilo kakvim produžavanjem bi se samo postiglo da ne može da se uđe u autobus. Rešenje za Kaluđericu je još jedna linija do grada i ništa drugo. Bilo je na tu temu zaista mnogo predloga - od produžavanja 77 do Kaluđerice, pa čak do produžavanja 67-ice. Bio je i predlog da se izgradi trolejbuska mreža Smederevskim putem i da se tuda produži 19, ali je nažalost ta linija ukinuta.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890004#p890004:15q33yzo je napisao(la):solecar » Pet Okt 15, 2021 11:14 pm[/url]":15q33yzo]Takodje, mnogi drugi potezi imaju sa samo jednim presedanjem vezu i naseljima sa druge strane Save, ali i centrom, dok potez 300 to mora da radi sa dva presedanja.
Što se tiče produženja 309 do Vuka ili Trga republike, više puta sam spominjao da to nije dobra ideja, zato što bi tu liniju koristili svi koji idu do 3 tiganja, a možda i neki drugi, pa tako stanovnici same Kaludjerice bi jako teško mogli da udju u autobus. Zato sam ranije predlagao da se linije preusmere na okolne okretnice, kao što je to uradjeno sa potezom 600. Mogu i poboljšanja Lastinih linija, ali i uvodjenje ili produzenje nekih linija, ali tako da to ne utiče na korisnike naselja do kojih idu te linije.
Na Javnom uvidu za šinska vozila, predlozio sam uvodjenje dve linije, jedne koja bi išla postojećom prugom do Živkovca, a druga koja bi išla novoizgradjenom prugom, od Vinče, preko Rakovice i Vukovog spomenika do Karaburme. Upravo ono što je pominjano da fali godinama unazad. Da li će biti nešto od toga, ne znam, pošto su mi na raspravi rekli da nije u planu izgradnja nove pruge, na šta sam odgovorio da sam koristio samo one trase i pravce koji su dati u dokumentaciji koju su nam dostavili.
Lično ne poznajem nikoga sa poteza 300 a da dolazi na taj način do centra grada. Većina koristi liniju 31 da bi došli do centra.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889973#p889973:1dazz8tp je napisao(la):Дошљак » Pet Okt 15, 2021 9:34 pm[/url]":1dazz8tp][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889948#p889948:1dazz8tp je napisao(la):Joca28 » Пет Окт 15, 2021 6:59 pm[/url]":1dazz8tp]Bravo Alex, tako je, 1983 ili 1984 mogli su da okreću kod vuka sve linije 301-309. U redu, plan metroa iz 84te, pa zašto nisu onda osakatili druge linije, hajde skratite te 91, 92, 551, 553 do velikog makiša i na metro. Isto, šta će resniku 94, kao dobili 47, pa nemoj slučajno miljakovac da ima liniju. Nepravda je, ne dirajte bulevar, jer imaju tramvaje i tako 40 godina, mic po mic, eto biće metro na ustaničkoj, pa bacaj samodoprinos od radio industrije do ustaničke uz eto viziju biće metro, ma važi!
Потез 300 је имао срећу да је формиран терминус Устаничка као чвориште за преседање. Несрећа је у томе што је трамвајска пруга од Цветка до Устаничке очајна, и што трамвај не иде право у центар града код скупштине, већ скреће, па онда људи углавном преседају од Вука на 26 и 27 до центра града.
Мене највише нервира чињеница да у Гроцкој не постоје саобраћајно - технички услови за успостављање окретнице, док у Дубони (насеље недалеко од Младеновца) је окретница аутобуса буквално у дворишту, где се аутобус на путу окреће, и ако је државни пут. Такође је Музичка школа у Умчарима је направила петицију за појачање линија Аутопутем, али сумњам да ће се ишта променити, ДЈП једноставно није брига за конкретан потез 300. Такође се петиција у Дражњу писала за стајалишта дуж Београдске улице код пруге, али је наравно одбијено као и окретница у Гроцкој . А за 365 су рекли да када се регулише прелаз вођење линије 365 преко Дражња зависиће и од тога да ли постоје услови за успостављање аутобуског стајалишта у Београдској улици у Дражњу. И ту ће опет да серу како не постоје саобраћајно - технички услови. Док с друге стране праве стајалишта негде где једва аутомобил пролазиAlex_BG":3dfb8o1r je napisao(la):Nisu potezi 300 i 400, nego samo potez 300. 401 i 402 idu do Slavije što je maltene centar grada. U mnogim evropskim gradovima prevoz funkcioniše po konceptu koji si naveo, ali svi oni imaju i metro i daleko bolje organizovanu mrežu javnog prevoza. Takođe, ne možemo se držati planova od pre 40 godina jer se grad razvio dosta drugačije od onoga što je tada planirano.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889719#p889719 je napisao(la):stf » Pet Okt 15, 2021 9:41 am[/url]":3dfb8o1r]Заправо, само су потези 300 и 400 организовани како треба. Немају шта приградске линије да траже по граду, Оне треба да се завршавају на периферним терминусима одакле се прелази на метро или трамвај.
Терминус потеза 300 је организован према плану метроа из 1984. И по овом новом плану метроа почетна станица линије 2 је Устаничка.
Obrni, okreni, oduzmi i dodaj, opet je potez 300 najosakaćeniji u celom gradu, tačnije sva naselja dalje od Ustaničke. Zaista ne vidim po kom osnovu Resnik i Železnik na primer treba da imaju linije do centra i Novog Beograda, a Kaluđerica i VML na primer ne trebaju. Nemam ja ništa ni protiv toga što ta naselja imaju direktne linije ka gradu, niti što Rucka, Surčin, Pinosava i Batajnica nemaju presedanje do centra grada, ali zaista nema razloga da se makar Kaluđerici ne omogući isti "tretman". Izvini, ali niko od nas ko živi u Kaluđerici nije dužan da preseda do centra jer sva naselja na toj udaljenosti od grada već odavno imaju linije do centra pa i dalje. Pritom, sve do Vinče živi veliki broj stanovnika i apsurdno je što se prevoz u ovom delu ne menja već decenijama.
Potez 300 se toliko degradira sa namerom jer je nemoguće da niko od nadležnih ne primećuje da samo oni koji žive u ovom delu imaju presedanja do centralnih delova grada. Iz namernih razloga se izbegava poboljšanje prevoza u vidu produžavanja linija ili ne daj Bože uvođenja novih.
Čist primer toga su linije 38 i 70. Umesto da 38 i 38A budu spojene linije i VML-u se omogući veza sa Mostarom, njima je korisnije da 38A završava kod Laste i u smeru ka Lasti neretko bude potpuno prazna. Takođe, za 70-icu je nebezbedno da se uspostavi stajalište na autoputu između VML i Kaluđerice, ali je stajalište Zmaj za četiri linije javnog prevoza prema njima skroz bezbedno. Oni samo pronalaze besmislene izgovore da ne poboljšaju ovde javni prevoz, dok ga u međuvremenu poboljšavaju po celom gradu.
Čak ni Lasta nema liniju koja Smederevcem ide do glavne autobuske stanice, a čak bi i takva linija bila od velikog značaja. I Lastine linije sve završavaju kod Šumica, umesto da makar jedna ide do BAS-a. Na potezu 400 sve prigradske (Lastine) linije idu do centra, pa su i pre produžavanja 401 i 402 svi na Avalskom putu imali direktnu vezu sa centrom.
466,466A и 468Дошљак":2s77ojgy je napisao(la):Има ли нека Ластина линија из Гроцке да окреће на БАС? Таква би прешла Саву са пресељењем БАС у блок 42.
Apsolutno![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890508#p890508:wknlhwy9 je napisao(la):Дошљак » 17 Oct 2021 05:48 pm[/url]":wknlhwy9]А да ли би било корисно да се нека линија са Шумица пребаци на нови БАС у блок 42?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890482#p890482:1b2xewwp je napisao(la):Пантограф » 17 Окт 2021 03:27 pm[/url]":1b2xewwp]Za studenta da, za slabije pokretnu gojaznu ženu od 75 godina koja putuje sa torbom ili sa unučetom - nije baš. A mi spadamo u najstarije narode. A ja recimo više volim tramvajem nego autobusom, makar 5 minuta duže.
Najbolje je da ima i jedno i drugo, pa šta kome prija: bez makar minimuma izbora, teško da ima kvaliteta.
Za Grocku je apsolutno neophodno da ima jednu vrlo dugačku liniju koja prelazi Savu. I tu bi bilo čak i značajne uštede u vremenu. Jbg, bolje je da to obavlja voz, ali voza nema.