Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Промена режима рада линије јавног превоза 309 током извођења радова у Калуђерици

244413590_4217751191656528_3637302602197947844_n.jpg


Током извођења радова на редовном одржавању у улици Војводе Степе Степановића, на делу од улице Краља Петра I до улице Жељка Миливојевића у насељу Калуђерица (Гроцка) у периоду од 11.10.2021. од 09.00 часова до 31.10.2021. године доћи ће до промена у раду линије бр. 309.

Током извођења радова доћи ће до потпуног затварања коловоза улице Војводе Степе Степановића, па ће возила са линија јавног превоза саобраћати на следећи начин:

– Возила са линије бр. 309 ће саобраћати на скраћеној траси до привременог терминуса у зони стајалишта „Пут за Институт“ код ресторана „Три тигања“ на Смедеревском путу и носиће ознаку 309Л;

– Успоставља се привремена минибус линија 309Л1 која ће саобраћати на траси: КАЛУЂЕРИЦА (РИБНИЧКА), Рибничка, Ђуре Ђаковића, Краља Петра I, Смедеревски пут, Булевар револуције, Пролетерских бригада, Саве Ковачевића, Милана Ракића, Драгољуба Стојановића, Жикице Јовановића Шпанца, Војводе Степе Степановића, Радисава Игњатовића, Вишњићева, КАЛУЂЕРИЦА (ВИШЊИЋЕВА).

Возила ће на привременом делу трасе користити сва постојећа као и новоформирана привремена стајалишта ЈЛПП –а:



За линију бр. 309Л

Калуђерица (Смедеревски пут) – полазно/долазно стајалиште које се успоставља на новоизграђеној површини испред ресторана „Три тигања“;


За линију бр. 309Л1

– у смеру ка улици Вишњићева

Калуђерица (Рибничка) – стајалиште се успоставља у улици Рибничка, на позицији дрвеног ЕД стуба испред објекта са кућним бројем 16А;
Војина Југовића – стајалиште се успоставља у улици Пролетерских бригада, на позицији ЕД стуба испред објекта са кућним бројем 29;
Церска – стајалиште се успоставља у улици Саве Ковачевића, на позицији ЕД стуба испред објекта са кућним бројем 150;
Меше Селимовића – стајалиште се успоставља у улици Милана Ракића, на позицији испред објекта са кућним бројем 1/1, непосредно испред зоне раскрснице са улицом Меше Селимовића;
Рифата Бурџевића – стајалиште се успоставља у улици Милана Ракића, на позицији дрвеног ЕД стуба испред зоне раскрснице са улицом Рифата Бурџевића;
Драгољуба Стојановића – стајалиште се успоставља у улици Драгољуба Стојановића, на позицији паркинг простора испред објекта са кућним бројем 1Л;
– у смеру ка улици Рибничка

Калуђерица (Вишњићева) – полазно стајалиште које се успоставља у улици Вишњићева, на позицији ЕД стуба испред објекта са адресом Радисава Игњатовића 2Г;
Драгољуба Стојановића – стајалиште се успоставља у улици Драгољуба Стојановића, на позицији ЕД стуба испред објекта са кућним бројем 2Г;
Рифата Бурџевића – стајалиште се успоставља у улици Милана Ракића, на позицији ЕД стуба испред објекта са кућним бројем 8;
Меше Селимовића – стајалиште се успоставља у улици Милана Ракића, на позицији ЕД стуба испред објекта са кућним бројем 14с, непосредно испред зоне раскрснице са улицом Меше Селимовића;
Церска – стајалиште се успоставља у улици Саве Ковачевића, на позицији дрвеног ЕД стуба испред објекта са кућним бројем 97;
Војина Југовића – стајалиште се успоставља у улици Пролетерских бригада, на позицији испред објекта са кућним бројем 28.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887293#p887293:unbhnxjk je napisao(la):
stf » Čet Okt 07, 2021 2:41 pm[/url]":unbhnxjk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886952#p886952:unbhnxjk je napisao(la):
DK1604 » 06 Окт 2021 01:35 pm[/url]":unbhnxjk]
stf":unbhnxjk je napisao(la):
Град је ове године послао општинама захтев да се доставе приоритети развоја јавног саобраћаја на својим територијама. Линија преко Забранске је уврштена у приоритете општине и то је достављено граду.

Шта је још приоритет општине?

Што се тиче увођења нових линија

300: Винча - Миљаковац
316: ММЛ - Калуђерица - Лештане/Раван/
319: Калуђерица - Миријево 4

317 vinca miljakovac onda :D :gobb:
 
Што се тиче увођења нових линија евентуално код линије 316 бих ја мало мењао почетну станицу. можда полазак са Шумица? Можда чак и од Учитељског насеља па трасом 20-ице до Коњарника и 310-ке до Малог Мокрог Луга. Али и ова траса је по мени одговарајућа

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Kako ova trasa zadovoljava potrebe putnika Leštana i Klenka, ako su škole u koje idu putnici u MML i VML?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887916#p887916:3tvmf15n je napisao(la):
solecar » Sub Okt 09, 2021 8:18 pm[/url]":3tvmf15n]Kako ova trasa zadovoljava potrebe putnika Leštana i Klenka, ako su škole u koje idu putnici u MML i VML?
Realno skole su nebitne, iz lestana u skolu u VML-u ide mozda jedan-dva ucenika.

Poenta linije je valjda da ne poginemo pesaceci pistu zvanu Zabranska (prosirena, nema trotoara, nema lezecih, vec su me jednom pocepali retrovizorom po ruci) i da se izbegne kruzenje koje sad rade 306/311.

Bilo bi sjajno kad bi isla do Sumica (gde bi uopste bila okretnica 316?), tu bi se videla korist, ovako sam skeptik, opet mora da se preseda na 308
 
Ako se linija uvodi radi stanovnika Leštana, šta je guraju kroz Klenak?
 
Ako ide do Šumica, to odmah znači prepun minibus. Autobus sigurno neće biti, nema uslova. A taj minibus će puniti i mokrolužani i kaluđerčani i leštanci. A ne znam ko uopšte ima toliko minibuseva da malo olakša popunjenost. Zato je verovatno predlog do MML. Tu je presedanje barem lako, jer prolazi milion linija, a eventualno u budućnosti će biti i okretnica tramvaja u blizini.
Razmišljam malo logički, i ja bih radije da je negde bliže gradu terminus, ali umesto stajanja i guranja, biram komfort.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888013#p888013:1hyxskah je napisao(la):
solecar » Sub Okt 09, 2021 11:49 pm[/url]":1hyxskah]Ako se linija uvodi radi stanovnika Leštana, šta je guraju kroz Klenak?
Zbog Zabranske, da i ljudi odavde imaju prevoz, s tim sto ne ide na klenak nego kroz kaludjerice do MMLa onim novim putem, samo ne znam gde je okretnica planirana...


Mislim da kruzni put -> autoput nije iskoriscen uopste. Jedna linija tipa kao 70 bi bila sjajna, od npr novog groblja u lestanima da pocinje (65ca vajb) pa na kruzni, i dalje na autoput do tipa negde na novom beogradu, da moze da se preseda kao covek za bilo koji deo grada...puste zelje :gobb:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888194#p888194:1e3dwa4h je napisao(la):
Nex » 10 Okt 2021 13:56[/url]":1e3dwa4h]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888013#p888013:1e3dwa4h je napisao(la):
solecar » Sub Okt 09, 2021 11:49 pm[/url]":1e3dwa4h]Ako se linija uvodi radi stanovnika Leštana, šta je guraju kroz Klenak?
Zbog Zabranske, da i ljudi odavde imaju prevoz, s tim sto ne ide na klenak nego kroz kaludjerice do MMLa onim novim putem, samo ne znam gde je okretnica planirana...
Od kada je Zabranska prestala da bude deo Leštana, a Željka Milivojeća deo Klenka?
 
Линија 316 је замишљена да решава више проблема:

1. Да повеже Кленак са центром насеља (школа, обданиште, дом здравља, пошта, продавнице, јавни превоз);
2. Да повеже Забранску са јавним превозом (школа, обданиште, дом здравља, пошта, продавнице, јавни превоз);
3. Да повеже ново гробље са оба насеља;
4. Да повеже Калуђерчане са школом у ВМЛ.

Није реално да сваки сазеок има директну везу са градом и то није примарна сврха локалних линија.

Ми смо последњих недељу дана добили десетине истих мејлова са захтевом да се појача превоз у Врчину према Јаричишту. Врчин има две главне линије, 461 према Рамницама са 31 поласком дневно и 462 са 6 полазака дневно према Јаричишту. То је тако организовано јер је Јаричиште викенд насеље а Рамнице староседелачко становништво. Међутим, последњих десетак година број сталних становника на Јаричишту се увећао и тај број стално расте.
Претходне две недеље је због радова на водоводу била затворена главна улица према Рамницама и 461 преусмерен на Јаричиште. Сада, кад је линија опет враћена у Рамнице, људи су испиздели јер им је "укинут" превоз.

Е сад, најлогичније би било да се укупан број полазака са 461 и 462 сабере и подели на два и распореди подједнако. Али, тако ћемо само да дигнемо општу побуну у Рамницама. Друго решење да се број полазака на 462 повећа и изједначи са 461 је нереална јер би од центра Врчина имали превоз пречесто и аутобуси би ишли празни. Арчење ресурса. И шта је сада решење?
 
Да Рамнице не би биле оштећене, могу да организују “обрнути 463” који типа иде из Јаричишта до Шумица кроз Рамнице. Или на крају крајева, може да се усклади 467 са 461.
 
stf":2h09lmqv je napisao(la):
Линија 316 је замишљена да решава више проблема:

1. Да повеже Кленак са центром насеља (школа, обданиште, дом здравља, пошта, продавнице, јавни превоз);
2. Да повеже Забранску са јавним превозом (школа, обданиште, дом здравља, пошта, продавнице, јавни превоз);
3. Да повеже ново гробље са оба насеља;
4. Да повеже Калуђерчане са школом у ВМЛ.

Није реално да сваки сазеок има директну везу са градом и то није примарна сврха локалних линија.

Ми смо последњих недељу дана добили десетине истих мејлова са захтевом да се појача превоз у Врчину према Јаричишту. Врчин има две главне линије, 461 према Рамницама са 31 поласком дневно и 462 са 6 полазака дневно према Јаричишту. То је тако организовано јер је Јаричиште викенд насеље а Рамнице староседелачко становништво. Међутим, последњих десетак година број сталних становника на Јаричишту се увећао и тај број стално расте.
Претходне две недеље је због радова на водоводу била затворена главна улица према Рамницама и 461 преусмерен на Јаричиште. Сада, кад је линија опет враћена у Рамнице, људи су испиздели јер им је "укинут" превоз.

Е сад, најлогичније би било да се укупан број полазака са 461 и 462 сабере и подели на два и распореди подједнако. Али, тако ћемо само да дигнемо општу побуну у Рамницама. Друго решење да се број полазака на 462 повећа и изједначи са 461 је нереална јер би од центра Врчина имали превоз пречесто и аутобуси би ишли празни. Арчење ресурса. И шта је сада решење?
Што се тиче Врчина грешка је била управо из тог разлога што је 461 био преусмерен на Јаричиште. Могло је се то решити тако што би 461 ишао до центра Врчина и носио ознаку 461Л. Ја бих више форсирао појачање полазака на линији 466А. Зашто баш та линија? Као прво траса је Аутопутем до Кружног пута где се После искључује на Бубањ поток и укључује на Крагујевачки пут, обилазећи гужву на Аутокоманди и Тргу Ослобођења. По мени су линије са Басове станице ефикасније него са Шумица и штета је што не постоји линија са Басове станице за југ општине.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Јер лично сам сведочио ситуација да мештани Дражња путују линијама 493/465 тако што колима дођу до паркинга у Малом Пожаревцу и онда настављају аутобусом где им од Наплатне рампе Мали Пожаревац до Аутокоманде треба 20-30 минута. Док би са линијом 351 до Шумица само требало сат и пол времена. Такође и мештани Умчара преко 365 преседају на 493/465. Али чињеница је да је линија 365 привремено на овој траси и да је у плану Секретаријата за јавни превоз преусмеравање линије преко Дражња због захтева грађана и општине. Мада ни то није сигурно јер ће бити она мучена мерења по Београдској улици у Дражњу да виде дал може ту да се успостави јавни превоз. Али углавном кад би се 365 преусмерио на Дражањ постоји мој предлог у виду локалне минибус линије бр 360 Умчари (Ковачићи) - Дражањ - Мали Пожаревац - Умчари (Ковачићи) не знам шта @stf мисли о овоме.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887531#p887531:2czt4h3x je napisao(la):
stf » Pet Okt 08, 2021 1:57 pm[/url]":2czt4h3x]Промена режима рада линије јавног превоза 309 током извођења радова у Калуђерици

244413590_4217751191656528_3637302602197947844_n.jpg


Током извођења радова на редовном одржавању у улици Војводе Степе Степановића, на делу од улице Краља Петра I до улице Жељка Миливојевића у насељу Калуђерица (Гроцка) у периоду од 11.10.2021. од 09.00 часова до 31.10.2021. године доћи ће до промена у раду линије бр. 309.

Током извођења радова доћи ће до потпуног затварања коловоза улице Војводе Степе Степановића, па ће возила са линија јавног превоза саобраћати на следећи начин:

– Возила са линије бр. 309 ће саобраћати на скраћеној траси до привременог терминуса у зони стајалишта „Пут за Институт“ код ресторана „Три тигања“ на Смедеревском путу и носиће ознаку 309Л;

– Успоставља се привремена минибус линија 309Л1 која ће саобраћати на траси: КАЛУЂЕРИЦА (РИБНИЧКА), Рибничка, Ђуре Ђаковића, Краља Петра I, Смедеревски пут, Булевар револуције, Пролетерских бригада, Саве Ковачевића, Милана Ракића, Драгољуба Стојановића, Жикице Јовановића Шпанца, Војводе Степе Степановића, Радисава Игњатовића, Вишњићева, КАЛУЂЕРИЦА (ВИШЊИЋЕВА).

Возила ће на привременом делу трасе користити сва постојећа као и новоформирана привремена стајалишта ЈЛПП –а:



За линију бр. 309Л

Калуђерица (Смедеревски пут) – полазно/долазно стајалиште које се успоставља на новоизграђеној површини испред ресторана „Три тигања“;


За линију бр. 309Л1

– у смеру ка улици Вишњићева

Калуђерица (Рибничка) – стајалиште се успоставља у улици Рибничка, на позицији дрвеног ЕД стуба испред објекта са кућним бројем 16А;
Војина Југовића – стајалиште се успоставља у улици Пролетерских бригада, на позицији ЕД стуба испред објекта са кућним бројем 29;
Церска – стајалиште се успоставља у улици Саве Ковачевића, на позицији ЕД стуба испред објекта са кућним бројем 150;
Меше Селимовића – стајалиште се успоставља у улици Милана Ракића, на позицији испред објекта са кућним бројем 1/1, непосредно испред зоне раскрснице са улицом Меше Селимовића;
Рифата Бурџевића – стајалиште се успоставља у улици Милана Ракића, на позицији дрвеног ЕД стуба испред зоне раскрснице са улицом Рифата Бурџевића;
Драгољуба Стојановића – стајалиште се успоставља у улици Драгољуба Стојановића, на позицији паркинг простора испред објекта са кућним бројем 1Л;
– у смеру ка улици Рибничка

Калуђерица (Вишњићева) – полазно стајалиште које се успоставља у улици Вишњићева, на позицији ЕД стуба испред објекта са адресом Радисава Игњатовића 2Г;
Драгољуба Стојановића – стајалиште се успоставља у улици Драгољуба Стојановића, на позицији ЕД стуба испред објекта са кућним бројем 2Г;
Рифата Бурџевића – стајалиште се успоставља у улици Милана Ракића, на позицији ЕД стуба испред објекта са кућним бројем 8;
Меше Селимовића – стајалиште се успоставља у улици Милана Ракића, на позицији ЕД стуба испред објекта са кућним бројем 14с, непосредно испред зоне раскрснице са улицом Меше Селимовића;
Церска – стајалиште се успоставља у улици Саве Ковачевића, на позицији дрвеног ЕД стуба испред објекта са кућним бројем 97;
Војина Југовића – стајалиште се успоставља у улици Пролетерских бригада, на позицији испред објекта са кућним бројем 28.
Voleo bih da mi stručnjaci objasne poentu toga da linija 309l ide do tri tiganja, to nema apsolutno nikakvog smisla kad već sve linije poteza 300 tu staju i ljudi kad izađu iz 309l1 minibusa presednu na bilo koju liniju i onda 309l ide sa maks 10 putnika ceo dan. Znači trebalo je potpuno ukinuti liniju 309 sa cvetka jer je sada izgubila bilo kakav smisao, vozila su jedino mogli da stave na neku drugu liniju sa poteza 300, na primer da rasporede na 305, 306 i 307.
 
Ili da stave 309L do Ribničke. Tada ova minibus linija ne bi bila potrebna. Mada, deluje da je ovo i neka vrsta probnog balona za 319.

 
Pa iskreno ova 309l1 mi deluje stvarno dobro i pokriva neke delove Kaluđerice koje 309 ne pokriva ni u ludilu, na primer što ide kroz Save Kovačevića je baš dobro i mislim da bi trebalo tu da prolazi jedna minibus linija, fantastično bi bilo da od centra Kaluđerice ide sadašnjom trasom linije 309l, izađe na smederevac i onda ode u mirijevo i da konačno dobijemo i vezu sa mirijevom.
 
:kk: Zato i napisah ono za probni balon, jer ne vidim drugo objašnjenje.
 
309 do Cvetkove pijace nije linija koju koriste samo stanovnici Kaludjerice, vec i ostali sa 300+ linija presedaju na nju i idu ka Bulevaru,centru, bitna je i za stanovnike Mokrog luga, okoline Kluza, zato sto je to linija zakrpa tramvajima koji su i dalje nepouzdani na potezu Cvetko-Ustanicka a tramvaji se dosta dugo klate na toj relaciji(12-15min), to je isto kao da neko napise, zasto se 20 ili 46/79 zaustavljaju u Bulevaru, kada Mirijevci mogu peske iz Mite Ruzica da biraju tramvaj za pravac Ustanicka ili pravac centar grada, ali dobro, dajte im ideju da je kao trenutna solucija zbog radova da se okrece kod 3 tiganja apsolutno nepotrebna, i oni ce nam je lagano okratiti 309 do pumpe u Mokrom lugu.

Sto se tice linije 309L1 i radova, prvo da kazem da se ovo sve radi dok je sezona odmora i da nema sanse da ovo bude gotovo za 20 dana i samo se nadam da ga nece "rekonstruisati" kao Zeljka Milivojevica, vec se izdeformisao put kod groblja, nisu resili podzemne vode a zatvorili su ulicu 20ak dana i sad je voda ucinila sta cini, voleo bih da Gorancetova pokretna kancelarija bude parkirana upravo na toj sahti da ga ugostimo na izvoru problema ali on ovde nece doci sigurno... A sto se tice trase, tacno se vidi da ljudi u direkciji sede u ofisu i pojma nemaju o terenu, stanovnike Klenka koji pesace 500 metara-1 km sada teraju jos 500 metara da pesace do prvog stajalista umesto da je bus u smeru okretnica- radisava ignjatovica produzio do ugla Stepe Stepanovica sa Zeljka Milivojevica i tu imao pocetno stajaliste gde inace 309 staje kod menjacnice...


Tuzno je to sto smo od nekadasnjih predloga za liniju 3xx do Prokopa, Mostarske petlje, reorganizacije terminusa Ustanicka-Sumice i podizanja linija 31-17 na okretnicu tramvaja, priblizavanja linija 3xx centru grada i Nbg, spali na to da dobijamo neke lokalne linije, koje se u najcesce preklapaju, idu delimicno istom trasom kao ostale 3xx linije, i zavrsavaju na slicnim terminusima, a nijednu liniju nismo usmerili na Lastu (presedanje na 38, 38a, 70, mladenovacke linije), Medakovic (presedanje na 29,18,20, 26) , Mostarsku petlju (odatle je nebo granica za bilo koju stranu grada)...
a onda se pojavi linija 860 I koja pokriva 3 zone(od Barica, preko Surcina do Palate pravde)... Produze 402,401 do Slavije , 74 do Mirijeva 3, 25p do Mirijeva 4, 94 do Resnika,85 do Borce....
Inace, jedini potez za koji se ne planira nikakav sinski koridor, cak se vise ne spominje tramvaj do Partizanske. Druga je prica da se napravi pouzdana tramvajska mreza, onda okracujte koliko volite, ali realno, potez 300 je najosakaceniji i najodseceniji od grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888780#p888780:1jxm7vjm je napisao(la):
solecar » Uto Okt 12, 2021 1:09 am[/url]":1jxm7vjm]Ili da stave 309L do Ribničke. Tada ova minibus linija ne bi bila potrebna. Mada, deluje da je ovo i neka vrsta probnog balona za 319.

Kako ce izgradnja IKEA retail parka uticati na ovaj plan?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889019#p889019:19tbkwif je napisao(la):
prigradski » Uto Okt 12, 2021 6:14 pm[/url]":19tbkwif]309 do Cvetkove pijace nije linija koju koriste samo stanovnici Kaludjerice, vec i ostali sa 300+ linija presedaju na nju i idu ka Bulevaru,centru, bitna je i za stanovnike Mokrog luga, okoline Kluza, zato sto je to linija zakrpa tramvajima koji su i dalje nepouzdani na potezu Cvetko-Ustanicka a tramvaji se dosta dugo klate na toj relaciji(12-15min), to je isto kao da neko napise, zasto se 20 ili 46/79 zaustavljaju u Bulevaru, kada Mirijevci mogu peske iz Mite Ruzica da biraju tramvaj za pravac Ustanicka ili pravac centar grada, ali dobro, dajte im ideju da je kao trenutna solucija zbog radova da se okrece kod 3 tiganja apsolutno nepotrebna, i oni ce nam je lagano okratiti 309 do pumpe u Mokrom lugu.

Sto se tice linije 309L1 i radova, prvo da kazem da se ovo sve radi dok je sezona odmora i da nema sanse da ovo bude gotovo za 20 dana i samo se nadam da ga nece "rekonstruisati" kao Zeljka Milivojevica, vec se izdeformisao put kod groblja, nisu resili podzemne vode a zatvorili su ulicu 20ak dana i sad je voda ucinila sta cini, voleo bih da Gorancetova pokretna kancelarija bude parkirana upravo na toj sahti da ga ugostimo na izvoru problema ali on ovde nece doci sigurno... A sto se tice trase, tacno se vidi da ljudi u direkciji sede u ofisu i pojma nemaju o terenu, stanovnike Klenka koji pesace 500 metara-1 km sada teraju jos 500 metara da pesace do prvog stajalista umesto da je bus u smeru okretnica- radisava ignjatovica produzio do ugla Stepe Stepanovica sa Zeljka Milivojevica i tu imao pocetno stajaliste gde inace 309 staje kod menjacnice...


Tuzno je to sto smo od nekadasnjih predloga za liniju 3xx do Prokopa, Mostarske petlje, reorganizacije terminusa Ustanicka-Sumice i podizanja linija 31-17 na okretnicu tramvaja, priblizavanja linija 3xx centru grada i Nbg, spali na to da dobijamo neke lokalne linije, koje se u najcesce preklapaju, idu delimicno istom trasom kao ostale 3xx linije, i zavrsavaju na slicnim terminusima, a nijednu liniju nismo usmerili na Lastu (presedanje na 38, 38a, 70, mladenovacke linije), Medakovic (presedanje na 29,18,20, 26) , Mostarsku petlju (odatle je nebo granica za bilo koju stranu grada)...
a onda se pojavi linija 860 I koja pokriva 3 zone(od Barica, preko Surcina do Palate pravde)... Produze 402,401 do Slavije , 74 do Mirijeva 3, 25p do Mirijeva 4, 94 do Resnika,85 do Borce....
Inace, jedini potez za koji se ne planira nikakav sinski koridor, cak se vise ne spominje tramvaj do Partizanske. Druga je prica da se napravi pouzdana tramvajska mreza, onda okracujte koliko volite, ali realno, potez 300 je najosakaceniji i najodseceniji od grada.

Staviti 309 da ide Studentski Trg - Kaludjerica bulevarom direktno do dole,
Staviti 308 da ide Veliki Mokri Lug - Slavija,
Nova linija 301 (Lasta) od Grocke do Zdravstvene Stanice Lestane i Vinca pa na Kruzni Put i autoputem do Galerije TC, i resen ceo potez 300... ali , oni ne znaju da ovaj deo grada postoji.
 
Заправо, само су потези 300 и 400 организовани како треба. Немају шта приградске линије да траже по граду, Оне треба да се завршавају на периферним терминусима одакле се прелази на метро или трамвај.

Терминус потеза 300 је организован према плану метроа из 1984. И по овом новом плану метроа почетна станица линије 2 је Устаничка.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889719#p889719:3pdpv8ee je napisao(la):
stf » Pet Okt 15, 2021 9:41 am[/url]":3pdpv8ee]Заправо, само су потези 300 и 400 организовани како треба. Немају шта приградске линије да траже по граду, Оне треба да се завршавају на периферним терминусима одакле се прелази на метро или трамвај.

Терминус потеза 300 је организован према плану метроа из 1984. И по овом новом плану метроа почетна станица линије 2 је Устаничка.

Super razmisljanje, zato svaka porodica u klenku ima po 2 auta i vecinski idemo kolima :)
 
Гледатељка пита да ли постоји могућност да се повеже линија Миљаковац-Јајинци? (Светлана)

Из секретаријата за Јавни Превоз су одговорили:

Успостављање предметне линије не разматра се у постојећој ситуацији јер на основу анализа спороведених у протеклом периоду успостављање предложене линије није било економски и просторно оправдано.

Мрежа линија ЈЛПП је организована тако да корисници са једним до два преседања могу остварити пиутовање до жељеног одредишта, чиме се умањује могућност дуплирања капацитета у систему.

Izvor: stb
 
Vrh