Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

markobg":3c251e52 je napisao(la):
Tako da bi svi predlozi i sve pokude trebale da idu na adresu Direkcije, ne na adresu GSPa!!!

300 su svakako katastrofa. Pojedine linije, gde je to moguće izvesti, su odavno zrele za zglobne autobuse. U globalu taj potez je jako loše rešen, počevši od okretnice Ustanička koja je potpuno neadekvatna.
Sve to stoji, veruj mi pokusavala je opstina sve, molila sve i svakoga, ali corak. Jednostavno se u Direkciji razmislja: Ili se preseli u centar, ili crkni.

Slazem se da su odavno potrebni zglobni autobusi na linijama: 302, 305, 306, 308, 309, ali je veliki problem sto se na vecini krajnjih "terminusa", jedva okrecu i solo autobusi. Jedina linija koja ima uslova za zglobni autobus je 302.(poslednji terminus za 308 nikada nisam video, pa za njega ne mogu da pricam).
A okretnica je zasebna prica. Apsolutno je idiotski sto je okretnica 17, 19, 31 dve raskrsnice dalje, pa ko tim linijama dodje, treba da sipci uz ono brdo ili umre pokusavajuci. Pa i stara tramvajska okretnica je stanicu dalje, pa se i taj deo pesacio, dok se nisu smilovali da je spoje sa okretnicom u Ustanickoj. I sama okretnica u Ustanickoj u spicu ne moze da primi toliki broj linija+taksi stanicu. Resenje je napraviti zajednicki veliki terminus za sve te linije, medjutim stanovnici periferije, a narocito Grocke i Mladenovca, su na dnu liste prioriteta, tako da ce se nova okretnica mozda razmatrati u GUP 2085.
 
stf":ogii63nz je napisao(la):
Pa i stara tramvajska okretnica je stanicu dalje, pa se i taj deo pesacio, dok se nisu smilovali da je spoje sa okretnicom u Ustanickoj..
Dok su se tramvaj okretali na starjoj okretnici, linije 301-309 su kretale prvo od Vukovog spomenika, a kasnije od Cvetkove pijace.
 
secam se 309ke kod vuka,to je bilo ono kao sta ce ove sklopocije od buseva ovde? :p
 
Postojao je plan iz 1980-tih da se Bulevar proširi pa da tramvaji produže do MML-a do one benzinske pumpe, dakle negde gde prestaje Bulevar i počinje Smederevski put, pa da se tu izgradi velikia okretnica za tramvaje (sa dva prava koloseka, kao na NBGD) i prostran terminus sa platformama za sve tristaće i Lastu. Onda bi tu putnici lepo mogli da presedaju na tramvaj i idu do centra. Međutim to se nikada nije desilo, a individualna gradnja u tom kraju je, u međuvremenu, uzela maha, tako da je taj plan više nego neizvesan.

Zato sam i pomenuo za zglobove, tamo gde mogu! ;) Okretnica 308 u VMLu može da primi zglobove bez problema no pojedine krivine u naselju bi možda predstavljale određeni problem. No to ništa ne vredi pošto pogon Kosmaj nije namenjen zglobovima, a trebalo bi to promeniti.
 
vucko":crb4urxf je napisao(la):
nisam pratio diskusiju ali nadam se da vam koristi ova vest :)


Продужење трасе линије 709

Дирекција за јавни превоз ће од 1. маја продужити трасу линије 709 (Земун, Нови град – Земун поље, Железничка станица) која ће саобраћати до насеља Земун поље. Линија ће носити број 709 и назив Земун Нови град – Земун поље). Продужетак трасе линије 709 омогућиће директну везу између насеља Плави хоризонти и Земун поље и користиће део трасе линије 708.


http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1389820
Да, цело Земун Поље се буни због тога. 708 је раније ишао у тачно одређеном интервалу, а сада се заглављује на Новом Београду и испада из распореда. Осим тога, више не постоји линија из Земун Поља до железничке станице. :bash: Поред свега, 709 (пошто је продужен од Плавих хоризоната до ж. станице, скреће на врло оштрој раскрсници и крши се враћајући се напред-назад неколико пута да би могао да се окрене. Била је прво прича да ће 709 бити продужен до Земун Поља, али су од тога одустали и скроз испремештали трасу 708 (која сад комотно може да има други број, јер нема благе везе са старом линијом) а 709 су продужили, али не колико је требало.
 
To znači ako su menjali i dodavali, izmena linija nije neizmenljiva u odnosu na postojeće pa daje šansu raznim realnim zahtevima za koerekcije
pa i onoj iz predhodnih postova,
,da postojeće linije iz Bgd. naselja Ugrinovaca i Busija ( voze u lokalu) sjediniti i produžiti ih do okretnice 17 u Zemunu ''i.
. :rant:
Znači ostala je misterija da se reši, o putu i načinu kako da im se zahtev dostavi a da ne završi u zaboravu..
 
Kada citam ovo kako je prigradjanima, budem srecan sto Vrcin ima direkt Lastinu vezu sa konjarnikom na svakih 45 min, bar si za max sat vremena od centra vrcina na slaviji.
 
Senke":17wt6jr0 je napisao(la):
stf":17wt6jr0 je napisao(la):
Pa i stara tramvajska okretnica je stanicu dalje, pa se i taj deo pesacio, dok se nisu smilovali da je spoje sa okretnicom u Ustanickoj..
Dok su se tramvaj okretali na starjoj okretnici, linije 301-309 su kretale prvo od Vukovog spomenika, a kasnije od Cvetkove pijace.
Toga se vec ne secam... :p
 
Заиста би требало објединити те окретнице. Не знам да ли би било места да се окретница троле прошири. Сем тога, питање је да ли би трамвај могао уз и низ оно брдо. Продужење 17, 19 и 31 би направило још већи хорор, а код окретнице у Устаничкој нема места за још једну. Вероватно је цела та прича неизводљива.
 
Pa ukoliko gradska vlast ne zeli nista da rusi, postoji jos neizgradjenih placeva sa leve strane Bulevara. Mislim na deo Bulevara posle pumpe, odnosno, na placeve iza postojecih.
A mislim da postoji i mesta, uz minimalna rusenja, negde kod Rudo solitera.
 
Неко горе рече да су становници са линије 70x размажени , тај вероватно није видео како изгледа путовати у шпицу из Батајнице а тек из Угриноваца. Слажем се са тим да је немогуће решити проблем аутобусима али могуће је мало поправити тренутно лошу ситуацију. Нпр. да ли знате да на аутобуској станици за Угриновце и Бусије не постоји никаква "печурка" да би се људи заштитили од кише, да рампа у Батајници понекад буде спуштена а да воза и нема тако да су гужве на рампи чешће стварају због бахатости него због проласка возова. Обилазница око Батајнице је потпуно неискоришћена али с обзиром да она тренутно излази на главну улицу у Батајници од ње тренутно и не може да се извуче нека корист али надам се да ће бити некад спојена са новом обилазницом (видех да им је то у плану) па ће се бар аутомобили преусмерити на њу. Што се тиче Бусија и Угриноваца и коришћења беовоза не знам који планер може да се уклопи да путује на овај начин пошто ти аутубуси иду на сваких 40 мин а возови на сваких сат времена а поред тога им је потребно бар још једно преседање где год да крену. Истина, до ових насеља би се могло доћи и бициклом по лепом времену али ја ником не бих препоручио да вози бицикл по путу за Угриновце јер је један од најнебезбеднијих у БГ. Оно што бих истакао као добру новину је аутобус који повезује Угриновце са окретницом 65. Међутим и ова линија је непоуздана иако постоје сви услови да буде тачна имајући у виду да пролази ауто-путем у делом града где не постоје никакви застоји. Разлог за то су аутобуси који се често кваре јер на тој линији су углавном стари аутобуси (и ја да сам диспечер на ту линију бих слао само старе аутобусе пошто је пут од Угриноваца до ауто-пута катастрофалан, нигде нисам видео веће ударне рупе него на том путу).
 
Jaoj ja tim putem cesto prolazim bicikolom, juce sam se vozio 603-kom to je odskakanje sa sedista. Sramota kakav je put. A u pravu si za bicikl, od Batajnice do Surcina kad gledam iz autobusa pomislim koliko samo rizikujem kad vozam bicikl tuda. Tesko napraviti po metar sa strane za biciklistocke trake... da...
 
Mateja, Mateja, kako nije teško. Ne mogu da naprave bedne trotoare u Surčinu, nego jedna strana ulice ima nov trotoar napravljen pre tri godine, a druga (moja) stari. Jeste da su Ugrinovci pod ingerencijom Zemuna, ali je sve identično. U sopstvenom pokušaju da dođem na aeromiting u Bataji prošle godine mislio sam da će mi 703 istresti nepostojeći kamen iz bubrega kad god bismo se mimoišli na putu sa nekim kolima. Stvarno nije humano voziti se onim što ide od Dobanovaca, pored Ugrinovaca, ka Batajnici, a što bi neki malo manje, da kažem, zahtevni ljudi nazvali putem. Po TOME je, u stvari, najbolje voziti se zimi kada padne sneg, a putari ga nisu očistili, jer manje-više pozapušava udarne rupčage i rupe.
 
Kad vec pricate o nasim putnim hitovima koima se dici periferija, dok po centru grada presvlace novim asfaltom svaku kozju stazu, kojom prodje 12 automobila mesecno, da ukazem i na slicno stanje Smederevskog puta, sa naglaskom na deonicu od Lestana do izlaska iz Grocke. Ovog proleca su na vise autobusa stakla bukvalno prsla u paramparcad zbog rupcaga po putu, otpadali branici i sedista....
 
Da li mislite da bi trebalo uvesti nove prigradske linije iz Mladenovca, Lazarevca i Obrenovca, do Novog Beograda. Mnogo ljudi radi na NBG i nije racionalno presedati kod Gl. zeleznicke.
 
^ Bilo bi korisno, ne može da škodi hehe

Pošto ću u buduće vreme ići malo češće u Lazarevac (khm.. onaaaaaako :D), a živim na Miljakovcu, interesuje me gde se nalazi Lastina stanica na Vidikovcu, tj.gde staje bas 581? (jer bih tako uštedeo jedno 40 minuta dok dođem do glavne Lastine stanice kod Ekonomskog fakulteta, pa onda još 30 minuta koje bih izgubio dok dođem do Vidikovca; zbirno, uštedim više od sat vremena)
 
Archangel":18y66twl je napisao(la):
^ Bilo bi korisno, ne može da škodi hehe

Pošto ću u buduće vreme ići malo češće u Lazarevac (khm.. onaaaaaako :D), a živim na Miljakovcu, interesuje me gde se nalazi Lastina stanica na Vidikovcu, tj.gde staje bas 581? (jer bih tako uštedeo jedno 40 minuta dok dođem do glavne Lastine stanice kod Ekonomskog fakulteta, pa onda još 30 minuta koje bih izgubio dok dođem do Vidikovca; zbirno, uštedim više od sat vremena)
Uuuuf daj broj od neke Lazarevčanke
 
Lasta dobila prinovu, tačnije donaciju od Transports Publics Genevois Publicité SA - Genève
298734.jpg

Čini mi se 3 komada, nisam siguran.
 
Na ovoj temi mozete predlagati izmene na postojecim prigradskim linijama kao i mogucnost uvodjenja novih linija
 
Mislim da bi djp pri uvodjenju ili ukidanju linija trebao predhodno da vrsi anketu pored cuvenog brojanja .I da vrati cuvenu liniju 301 koji mnogi gradjani nisu prezalili :kafa:
 
tramvaj 13 kad ide u smeru novog beograda pomeriti stanicu kod glavne železničke stanice tako da ne staje na stanici gde staje 12 i 3 nego onoj drugoj gde staju 7, 9 itd......
 
Линији 302, која данас купи и оно што је некада возила 301, треба укинути стајалишта од Устаничке до Винче, сем стајалишта: ММЛ школа, Пут за Калуђерицу и Радмиловац.

Од Устаничке до Винче саобраћа поред 302, још 5 линија, и заиста се не мора оптерећивати најдужа линија локалним становништвом, које се вози једну, или две станице. У том случају би се тура до Гроцке смањила са 45 минута на 30, што је енормна уштеда.
 
Prigradske linije inace treba da budu posebno preduzece, zasebna organizaciona jedinica u okviru GSPa, ili da sva pripadnu Lasti. Bice mnogo lakse za organizovati ih tako.
 
stf":2vnzugt4 je napisao(la):
Линији 302, која данас купи и оно што је некада возила 301, треба укинути стајалишта од Устаничке до Винче, сем стајалишта: ММЛ школа, Пут за Калуђерицу и Радмиловац.

Од Устаничке до Винче саобраћа поред 302, још 5 линија, и заиста се не мора оптерећивати најдужа линија локалним становништвом, које се вози једну, или две станице. У том случају би се тура до Гроцке смањила са 45 минута на 30, што је енормна уштеда.
Ovo uopšte nije loš predlog.
 
To bi bila 302E i uvesti 301: Kaluđerica (pa da staje gdegod može) - Grocka
 
Vrh