Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Сва грочанска насеља расла су се и формирала у дубину, а не уз Смедеревски пут. Непосредна зона Смедеревског пута је заправо најмање изграђена, те је тај притисак на јавни превоз заправо мали. Флуктуација путника је релативно слаба а линије губе време заустављајући се на стајалиштима беспотребно и самим тим не би се превоз толико погоршао на том потезу, нити би се не знам колико повећало оптерећење осталих линија на потезу укидањем успотног заустављања 302.

Апсолутни проценат путника из свих насеља на Смедеревски пут извлаче матичне линије из тих насеља, те је размена путника највећа на стајалиштима Болеч раскршће (за 304 и 305), Винча млин (за 306, 307 и 311) и Пут за Калуђерицу (за 309) те би се та три и задржала и за 302 због разлога које си поменуо.

Наравно, да не заборавим да бих исто урадио и са 303.
Не заборави и стајалиште Стара Калуђерица
Све у свему више сам за варијанту увођења линије 301 од Вука до Гроцке, да користи стајалишта, Вуков споменик, Цветкова Пијаца, Устаничка, Нине Кирсанове, Пут за Калуђерицу, Стара Калуђерица, Лештане /Дом здравља/, Болеч раскршће и затим сва постојећа стајалишта до Гроцке
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: stf
jel neko zna šta je ovo?
IMG_1119.png
 
Klikni na to. Ja jedino vidim da se ukida stajalište Parking garaža na aerodromu, ali nisam siguran da li sam propustio nešto.
 
Ova linija treba da ide od Bloka 20 Bulevarom Zorana Đinđića, preko Studenjaka, pa dalje autoputem redovno, a na Aerodromu da prolazi pored Terminala 1 i dalje sve isto.
 
Проблеми на линијама ка Врчину и ка селима око Умчара
 
Не знам шта се дешава са горивом у Ласти , виђам возила на Нисовој пумпи изнад Ласте
 
Налазим се тренутно у 492 и мораћу да демантујем оне који су причали да аутобус вози празан, има дефинитивно путника и линија није промашај
 
Не заборави и стајалиште Стара Калуђерица
Све у свему више сам за варијанту увођења линије 301 од Вука до Гроцке, да користи стајалишта, Вуков споменик, Цветкова Пијаца, Устаничка, Нине Кирсанове, Пут за Калуђерицу, Стара Калуђерица, Лештане /Дом здравља/, Болеч раскршће и затим сва постојећа стајалишта до Гроцке
У сваком случају, такав је план, линија 301 али на релацији Брестовик - Гроцка - Заклопача - Шумице (ауто-путем). Та опција је тренутно актуелна и око ње се преговара. Наравно, након тога 351 се избацује из Брестовика.

Свакако укидање стајалишта кроз Калуђерицу и ММЛ за линију 302 је Секретаријат одбио одавно, то су више моји лични ставови него што ту општина нешто тражи или може да добије. И у томе чврсто држе став као и одбијање свих захтева да се неке линије 300 продуже до Цветка, Вука, или Блока 20. Устаничка и Шумице су закуцани и то је то.
 
У сваком случају, такав је план, линија 301 али на релацији Брестовик - Гроцка - Заклопача - Шумице (ауто-путем). Та опција је тренутно актуелна и око ње се преговара. Наравно, након тога 351 се избацује из Брестовика.

Свакако укидање стајалишта кроз Калуђерицу и ММЛ за линију 302 је Секретаријат одбио одавно, то су више моји лични ставови него што ту општина нешто тражи или може да добије. И у томе чврсто држе став као и одбијање свих захтева да се неке линије 300 продуже до Цветка, Вука, или Блока 20. Устаничка и Шумице су закуцани и то је то.
Svaku priču o produženju bi bilo najbolje forsirati pred neke izbore. Tako je gomila linija i produženo/uvedeno.
 
У сваком случају, такав је план, линија 301 али на релацији Брестовик - Гроцка - Заклопача - Шумице (ауто-путем). Та опција је тренутно актуелна и око ње се преговара. Наравно, након тога 351 се избацује из Брестовика.

Свакако укидање стајалишта кроз Калуђерицу и ММЛ за линију 302 је Секретаријат одбио одавно, то су више моји лични ставови него што ту општина нешто тражи или може да добије. И у томе чврсто држе став као и одбијање свих захтева да се неке линије 300 продуже до Цветка, Вука, или Блока 20. Устаничка и Шумице су закуцани и то је то.
Занимљиво је што је секретаријат за дневне линије одредио искључиво Шумице и Устаничку, међутим имамо 3 ноћне линије које саобраћају од центра града, испоставља се да је ноћни превоз боље организованији од дневног.

Све у свему, та линија 301 ће 99% бити одбијена, јер знам да је секретаријат и раније одбијао градску линију кроз Брестовик, имали су неке баналне разлоге од недовољног броја путника до недовољне ширине коловоза кроз насеље Брестовик.

У случају постојања те линије 301, 354Б укинути истог момента и пребацити поласке са те линије на 352 и 366
 
Bilo gde, jer ovde se kao problem predstavlja neuslovnost drugih okretnica da prime više linija, između ostalog, a svi znamo koja pravila važe za prevoznika na 307. Čisto da se vidi kakav će se odgovor dobiti.​
 
Јел зна неко јел се само односио онај анекс уговора што је изгласано на скупштини Града за 300,400,500 на цену по км?
 
Bilo gde, jer ovde se kao problem predstavlja neuslovnost drugih okretnica da prime više linija, između ostalog, a svi znamo koja pravila važe za prevoznika na 307. Čisto da se vidi kakav će se odgovor dobiti.​
Аха, мислиш на градски терминус, ја сам те разумео да се од окретнице у Винчи продужи, зато сам питао где. Не би дали промену градског терминуса, нема то везе ни са превозником. Баш превозника брига где му је терминус.
 
Брига га је само да је асфалт нов ако није урадиће се специјално због њега. Окретница Земун Поље никад не би била реконструисана да није СНСтреле. Јако нежна и мекана возила имају у возном парку не смеју да се "ломе".
 
Нек Стрела преузме све линије и нек раде шта пожеле кад смо им допустили... То је закључак свега.
 
Брига га је само да је асфалт нов ако није урадиће се специјално због њега. Окретница Земун Поље никад не би била реконструисана да није СНСтреле. Јако нежна и мекана возила имају у возном парку не смеју да се "ломе".
Onda nek urade Zrenjaninac, jer one rupe su kriminal. Betonsko stajalište Blok Sutjetska je blago rečeno u jezivom stanju, prvi put na 43 sam malo brže ušao u stajalište i kad se onaj Bmc nije raspao.
 
Аха, мислиш на градски терминус, ја сам те разумео да се од окретнице у Винчи продужи, зато сам питао где. Не би дали промену градског терминуса, нема то везе ни са превозником. Баш превозника брига где му је терминус.​
Ako ih nije briga gde će im biti terminus, zašto su onda produžili liniju 711 do kraja naselja Ugrinovci, zašto su produžili 105L, uveli 102P, 103 i 112, pa onda uspostavili 610E i produžili 606, pa uveli 492, 600 i 607, pa gomila silnih 860 linija? I to sve tek po preuzimanju linija / poteza od strane jednog prevoznika?​
 
Ako ih nije briga gde će im biti terminus, zašto su onda produžili liniju 711 do kraja naselja Ugrinovci, zašto su produžili 105L, uveli 102P, 103 i 112, pa onda uspostavili 610E i produžili 606, pa uveli 492, 600 i 607, pa gomila silnih 860 linija? I to sve tek po preuzimanju linija / poteza od strane jednog prevoznika?​
Kad je 711 produžena?
 
Vrh