Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Сва грочанска насеља расла су се и формирала у дубину, а не уз Смедеревски пут. Непосредна зона Смедеревског пута је заправо најмање изграђена, те је тај притисак на јавни превоз заправо мали. Флуктуација путника је релативно слаба а линије губе време заустављајући се на стајалиштима беспотребно и самим тим не би се превоз толико погоршао на том потезу, нити би се не знам колико повећало оптерећење осталих линија на потезу укидањем успотног заустављања 302.

Апсолутни проценат путника из свих насеља на Смедеревски пут извлаче матичне линије из тих насеља, те је размена путника највећа на стајалиштима Болеч раскршће (за 304 и 305), Винча млин (за 306, 307 и 311) и Пут за Калуђерицу (за 309) те би се та три и задржала и за 302 због разлога које си поменуо.

Наравно, да не заборавим да бих исто урадио и са 303.
Не заборави и стајалиште Стара Калуђерица
Све у свему више сам за варијанту увођења линије 301 од Вука до Гроцке, да користи стајалишта, Вуков споменик, Цветкова Пијаца, Устаничка, Нине Кирсанове, Пут за Калуђерицу, Стара Калуђерица, Лештане /Дом здравља/, Болеч раскршће и затим сва постојећа стајалишта до Гроцке
 
Vrh