Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Чак шта више од постојања Стреле уопште није испраћено у широј јавности па и у медијима њено пословање, нико се није запитао одакле Стрели оволико новца?
Исти власник СНСтреле је и власник СНСрбоекспорта.
 
Пошто секретаријат за јп не даје дозволу за окретницу у Гроцкој и што тренутно нигде не постоји могућност окретања возила, како они оправдавају трасе линија 354б, 355л, 361л, 363л, 365 и под линије 304На које полазе из Гроцке, ако нигде није предвиђено окретање возила већ се возачи сналазе на своју руку? Јер том логиком се може увести и линија 301 до цркве у Гроцкој па нека се возач сналази где ће вршити промену смера кретања и где ће провести остатак времена до следећег поласка из Гроцке. 🤷‍♂️
 
Pa kad je Grocka jedina prigradska opština bivšeg Lastinog monopola, koja nema autobusku stanicu sa peronima.
E, sad, zašto je to tako, pa najverovatnije što samo naselje Grocka, iako je centar istoimene opštine, nikada nije bila dovoljno razvijena, pa da stanovnici pripadajućih sela gravitiraju ka njoj, već oni gravitiraju ka gradu, pa svako selo ima direktnu liniju za Šimice, makar i sa 2 polaska dnevno.
 
Pa kad je Grocka jedina prigradska opština bivšeg Lastinog monopola, koja nema autobusku stanicu sa peronima.
E, sad, zašto je to tako, pa najverovatnije što samo naselje Grocka, iako je centar istoimene opštine, nikada nije bila dovoljno razvijena, pa da stanovnici pripadajućih sela gravitiraju ka njoj, već oni gravitiraju ka gradu, pa svako selo ima direktnu liniju za Šimice, makar i sa 2 polaska dnevno.
Istina, 99% opstine nema potrebu da dolazi u Grocku
 
Pa kad je Grocka jedina prigradska opština bivšeg Lastinog monopola, koja nema autobusku stanicu sa peronima.
E, sad, zašto je to tako, pa najverovatnije što samo naselje Grocka, iako je centar istoimene opštine, nikada nije bila dovoljno razvijena, pa da stanovnici pripadajućih sela gravitiraju ka njoj, već oni gravitiraju ka gradu, pa svako selo ima direktnu liniju za Šimice, makar i sa 2 polaska dnevno.
Слажем се али нисам претежно на то мислио већ на саме трасе тих линија, а о проценту становништва целе општине које графитира ка Гроцкој, то је већ расправа за засебну тему о Гроцкој.
 
Fora je što u Grockoj postoji nekoliko mesta gde solo bus, a posebno minibus mogu da okrenu, ali se ti placevi nalaze u privatnom vlasništvu.
To nije jedini slučaj, npr "okretnica" Velike Dubrave na Ibarskoj autobus bukvalno prodje kroz pumpu na punoj liniji
 
Vrh