Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Нека стоји ово овде.
Pogledajte prilog 240108
И ето могли су са возилима која су радила Лазаревац, а вероватно више неће радити (8135, 8162, 8167, 9403, 9421, 9458, 9464, 9469), 451 је добио само један полазак, у 12:45 са Трошарине и повратак у 14:45 из Стојника.
 
Нека стоји ово овде.
Pogledajte prilog 240108
И нека сте поставили ово овде. И треба да стоји. Многи из градских насеља ми не верују кроз какве смо муке прошли у ранијим годинама да од Ласте добијемо 1, 2 нова поласка. Ми из приградсих насеља који смо били под Ластиним монополом. Бахатост, нестручност, јавашлук на свим нивоима у њиховом предузећу на приградском саобраћају. Од механичара и возача до шефа саобраћаја. Кад смо се у Врчину изборили за линију 303 као да нас је ново сунце обасјало. Што се тиче Ласте, нека им сада оваква судбина, нека их жали ко хоће, ја вала не.
 
И нека сте поставили ово овде. И треба да стоји. Многи из градских насеља ми не верују кроз какве смо муке прошли у ранијим годинама да од Ласте добијемо 1, 2 нова поласка. Ми из приградсих насеља који смо били под Ластиним монополом. Бахатост, нестручност, јавашлук на свим нивоима у њиховом предузећу на приградском саобраћају. Од механичара и возача до шефа саобраћаја. Кад смо се у Врчину изборили за линију 303 као да нас је ново сунце обасјало. Што се тиче Ласте, нека им сада оваква судбина, нека их жали ко хоће, ја вала не.
Kad je 303 osnovana?Da li je postojala ranije sa drugacijom trasom ili?
 
linija 309 kad zapusi okretnicu na cvetku ne moze nijedan bus da stane al zaista bi mogli da se okrecu linije koje idu slabije npr 303,311,304,302 malo da se skinu sa ustanicke svi
 
Kad je 303 osnovana?Da li je postojala ranije sa drugacijom trasom ili?
Што се тиче линије 303, она постоји више од 40 година и није тачно да је саобраћала само до Заклопаче. Према информацијама којима расположем, линија је формирана око 1966. године. Првобитно је саобраћала од старог терминуса на Душановцу, Смедеревским путем преко Заклопаче, до центра Врчина. Линија је у том облику постојала до 1972. или 1973. године, када је скраћена најпре до центра Заклопаче, а онда продужена још километар до места које Заклопчани зову Песак. Отприлике у исто време је постојала линија Аутопутем до Врчина, на обе линије је возио ГСП Београд. Почетком седамдесетих , превоз на свим линијама ка Врчину постпено преузима Ласта. Линија 303 је продужена, сада до пијаце или индустријске зоне у Врчину 16. марта 2016. године. Ово све пишем као неко ко је седам година радио на продужењу те линије.
 
Што се тиче линије 303, она постоји више од 40 година и није тачно да је саобраћала само до Заклопаче. Према информацијама којима расположем, линија је формирана око 1966. године. Првобитно је саобраћала од старог терминуса на Душановцу, Смедеревским путем преко Заклопаче, до центра Врчина. Линија је у том облику постојала до 1972. или 1973. године, када је скраћена најпре до центра Заклопаче, а онда продужена још километар до места које Заклопчани зову Песак. Отприлике у исто време је постојала линија Аутопутем до Врчина, на обе линије је возио ГСП Београд. Почетком седамдесетих , превоз на свим линијама ка Врчину постпено преузима Ласта. Линија 303 је продужена, сада до пијаце или индустријске зоне у Врчину 16. марта 2016. године. Ово све пишем као неко ко је седам година радио на продужењу те линије.
Pre te '66. sve linije poteza 300 bile su spakovane u jednu liniju 22 od Vukovog spomenika, svaki krak je imao slovo ali nigde nije dostupan spisak. Onda su i zasebne linije 300 ostale na Vuku, pa su '80ih skraćene do Cvetka, pa kasnije i do Vuka.
 
Да сумирамо утиске
  • Младеновац прошао најбоље дефинитивно

  • Приградске линије за Обреновац и Лазаревац добиле појачања

  • Потез 300 га је поново испушио како прошле године за градски потез (где је све остало исто осим што се појачала 307 доласком Стреле) тако и ове године за приградски потез где је забележено 6 нових полазака за 351(3 по смеру) радним данима и један полазак на 350
 
Апсолутно је Младеновац најбоље прошао, 491 на пола сата, 492 и 493 на 15, 493К на 10 минута, па и 499 је појачан са пар полазака. Мислим да је само 860МВ појачан код Обреновца, а то значи искрено јер је много лакше путовати преко МВ него преко Умке. Лазаревац је добио добро појачање линија, Сопот је бедно прошао, само је 450 појачан, Барајево 560 солидно.
 
Од осталих линија преко Авале:
451 - 12:45 са Трошарине и 14:45 из Стојника.
466 - 19:10 са Трошарине.
470 - 12:15 са Трошарине и 13:40 из Мале Иванче.
474 - 13:30 са Трошарине и 14:35 из Парцана.
 
@David352

Радови на макишком цевоводу треба да затворе центар Умчара на 7 до 15 дана са потпуном обуставом саобраћаја. Требало је да се деси већ али су се извођачи повукли јер не могу да реше јавни превоз и пребацили на општину. Ја мозгам и мозгам и не могу да смозгам. Инфраструктура Умчара једноставно не дозвољава алтернативе. Имаш ли ти неку идеју?
 
Evo ovako,
Situacija rešavanja bilo kakvog saobraćajnog rešenja za centar Umčara je itekako kompleksan problem samim tim što je centar Umčara veliko čvorište koje spaja sva naselja na jugu, autoput i Umčare sa Grockom i zahteva potpunu reorganizaciju poteza.
S obzirom da poznajem teren samim tim sam i odredio gde je izvodljivo vrsiti bilo kakav prolazak vozila, ovim predlažem sledeće mere:
  1. Skraćivanje linija 351, 354A, 355, 355A, 355B, 355L, 361, 361B, 361L, 363, 363L do Pudaraca (okretnica u Ilinskom kraju), uz uvođenje svraćanja vozila sa linija 351 i 361 u Kamendol
  2. Ukidanje linija koje saobraćaju autoputem 352, 352A, 353, 362, 366, 366A
  3. Ukidanje lokalnih linija 350 i 365
  4. Uvođenje linije 350L1 koja bi saobraćala na relaciji Živkovac - Umčari (škola) - Begaljica, veza Živkovca i Umčara sa Grockom preko Begaljice pri čemu nije potrebno tupiti mozak previše što se tiče reda vožnje zbog dobrog intervala na 302 i mogućnosti presedanja na Lastine linije u Pudarcima kod Doma kulture, što se trase tiče, gledano iz pravca Nemanjine ka centru Umčara postoji put kojim se obilazi centar Umčara, gde sam na samoj raskrsnici predložio uvođenje stajališta, sama ulica nema dovoljnu širinu, s toga bi na samoj liniji morao da saobraća minibus. Link za trasu: https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1vcTGN7gTVzceq3wSf8n1vBZ74qgvjKg&usp=sharing
  5. Uvođenje linije 350L2 koja bi saobraćala na relaciji Dražanj - Umčari (crkva) - Begaljica, potpuno sve isto kao i gore navedeno za liniju 350L1. Link za trasu: https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1aBOXbDs5luQF43XnvCA9eHsL5UjWwrs&usp=sharing
  6. Uvođenje linije koja bi spajala Dražanj, Umčare i Živkovac sa autoputem 350L koja bi saobraćala na relaciji Živkovac - Umčari - Mali Požarevac - Dražanj, razlog za ovu liniju pre svega povezanost sa Beogradom autoputem, isto tako postojanjem linije 492 postoji direktno presedanje na Šumice i ostale delove grada linijama 493, 493K i 465, bitno je pomenuti da bi ova linija prolazila Bulevarom JNA (na samom ulazu u ulicu je predloženo stajalište), pa pored železničke stanice u Umčarima (još jedno stajalište) gde bi se uključila na glavni put a zato i autoput. Na ovoj liniji bi mogao saobraćati solo autobus. Link za trasu: https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1bV4fFAuNPF0kuYln5IKxo29z4LkCTT0&usp=sharing
Za ovo bi bila potrebna 3 do 4 angažovana vozila s toga sam predložio ukidanje dve lokalne linije i linije autoputem gde bi se ti uslovi mogli ispuniti, ukoliko nema Lasta minibuseve, dobiće ih od Strele
 
Dugo me nema u Srbiji, pa više pratim preko interneta šta se dešava, da li je i dalje prisutna podela na jednake i jednakije, kada su u pitanju predgrađa. Takođe, i da li se nastavlja politika partizanskog kažnjavanja četničkih sela iz Drugog svetskog rata, i vidim da da.

U Opštini Barajevo su samo Meljak, Vranić i Barajevo bili partizanski, sve ostalo pretežno četničko. Tako do dana današnjeg nemaju linije za Beograd (sem nekih pojedinačnih polazaka) već crc-prc kružne lokale. Konkretno Baćevac i Guncati:
- Kružna linija Barajevo - Guncati - Baćevac - Vranić - Šiljakovac - Barajevo, gde je svaki polazak zasebna linija, ukupno 6 polazaka. 5530, 5530A, 5530B, 5530V, 5530G, 5530D.
- Kružna 5520 i 5520A Barajevo - Baćevac - Božidarevac Barajevo sa svega 2 polaska dnevno odnosno 3 u verziji A
- Kružna 5522 i 5522A Barajevo - Guncati - Baćevac - Božidarevac - Barajevo, takođe sa po par polazaka.
- Uveden je 5570 čija je ogromna prednost što do Vranića putuje bez kruženja, ima više polazaka (3 polazka) i vezuje sva naselja između sa oba centra trgovine, radnih mesta, lečenja i školovanja. Ogromna mana linije je što nije pokrila smene. A tako nešto je moguće i sa svega 6-7 pari polazaka.
- Kružna prćija 5524 koja Guncate vezuje samo sa Barajevom.
- Barajevo - Lazarevac 584 preko Baćevca, Božidarevca, Velikog Borka, Leskovca Kolubarskog. Vezuje dosta naselja sa oba opštinska centra.
- Sada postoji kružna presedačka prćija, 5519 između Barajeva i Ibarske magistrale, pri čemu u pravcu Baćevca je nemoguće da pogodiš da stigneš na vreme na presedački polazak kružne presedačke prćije.

Sva obrenovačka naselja bliže od Obrenovca su dobila bar neku direktnu liniju za Beograd, dok su u Barajevu dobijali samo presedačke prćije.

561A, Barajevo - Baćevac - Guncati - Banovo brdo bi u normalnim okolnostima bila njihova glavna linija, sa minimum intervalom dva sata, i sat vremena u špicu, od 4-5 ujutru do 22-23 uveče minimum minimuma. Čak mislim da bi se vrlo brzo došlo do 40 minuta u špicu, 60 van špica, 120 u vreme jako male potražnje. Ona vezuje Baćevac i Guncate i sa Beogradom, i sa Barajevom, i tu se priča završava.

To sa 5570 i 584 za Baćevac je kolateralna korist, ali je bolje da se forsiraju te linije koje spajaju dve opštine da pomognu sa vezom susednih sela, nego ona kružna s*anja.

U samom Barajevu bi bilo bolje da autobuska stanica i NIS pumpa zamene mesta, i da ta stanica na mestu NIS pumpe bude u formi standardnog autobuskog terminusa, na samom Stajalištu Barajevo centar. Kada je presedanje na prćija kratke linije sa voza koji ide strogo po redu vožnje, to ima nekog smisla, ali sa nepouzdanog autobusa nikako. Sa autobuskim rešenjima tamo gde je proređen red vožnje su bolje direktne linije.
 
Evo ovako,
Situacija rešavanja bilo kakvog saobraćajnog rešenja za centar Umčara je itekako kompleksan problem samim tim što je centar Umčara veliko čvorište koje spaja sva naselja na jugu, autoput i Umčare sa Grockom i zahteva potpunu reorganizaciju poteza.
To парче улице Трг Републике сам свакако имао у виду али је она преуска чак и за минибус. Једино да се уз минибус уведе и семафоризовано наизменично пропуштање саобраћаја кроз то парче трасе.

У сваком случају ауто-пут треба искористити и рецимо увести 353Л Живковац-Умчари-Шумице (ауто-путем) на сат времена и онда накнадно тражити да то постане стално решење.

351 скратити до Илинског краја, слажем се, али све остале поукидати а њу увести да свраћа кроз Камендол.

350 опет вратити на претходну привремену трасу и опет, после тражити да трајно остане тако.

Ако тај патрљак улице Секретаријат може да прихвати онда појачати локал 356 Умчари - Гроцка на сат времена.

И то је то.
 
To парче улице Трг Републике сам свакако имао у виду али је она преуска чак и за минибус. Једино да се уз минибус уведе и семафоризовано наизменично пропуштање саобраћаја кроз то парче трасе.
Дакле семафоризација би решила проблем. Такође од Путева Србије треба тражити обуставу саобраћаја за тешка теретна возила на делу пута 351 кроз Умчаре, јер просто нека алтернатива за њих ту не постоји. На ово се требало мислити на време и због овога је требала да се створи директна веза Дражањ - Пударци и Живковац - Камендол где би се атарски путеви уз проширење могли претворити у општинске.
У сваком случају ауто-пут треба искористити и рецимо увести 353Л Живковац-Умчари-Шумице (ауто-путем) на сат времена и онда накнадно тражити да то постане стално решење.
Већ постоји линија 362 са поменутом трасом.
351 скратити до Илинског краја, слажем се, али све остале поукидати а њу увести да свраћа кроз Камендол.
Најмање је битна нумерација те једне линије која би ишла у овом моменту
350 опет вратити на претходну привремену трасу и опет, после тражити да трајно остане тако.
Из Секретаријата ми је речено да је промена трасе на 350 планирана, међутим морају се гањати ови из Инфраструктура железнице, који су надлежни за пружни прелаз у Дражњу, пошто на моје дописе нису одговарали мораћу лично да им се обратим и да видим кад они тачно планирају да оспособе пругу до Мале Крсне.

Ако тај патрљак улице Секретаријат може да прихвати онда појачати локал 356 Умчари - Гроцка на сат времена.

И то је то.
Опет би ти требао минибус за ту линију а интервал од сат времена је превише за Умчаре (плус околна насеља) , рецимо интервал од пола сата за локалну линију возила минибус би било пристојније
 
Могао је Младеновац добити линију и до Бановог брда, од Бубањ Потока обилазницом па на Ибарску код Орловаче, Жарково и на крају Баново брдо.
 
Могао је Младеновац добити линију и до Бановог брда, од Бубањ Потока обилазницом па на Ибарску код Орловаче, Жарково и на крају Баново брдо.
Дао си идеју Стрели
 
Vrh