Busloverbk
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 29.11.2023.
- Poruke
- 1.044
- Pohvaljen
- 1.330
jedini rspas koje mi pada za 493 je da uzme Strela i da ima takt kao 860 ili da istovremeno dođu 2 vozila. Ja druga rešenja ne vidim.
takvi su i korisnici 581. Evo primer: 581 ima polazak u 10:30, 581E u 10:40 i 580 u 10:45. I svi se guraju u 581. Ne bi bilo loše da ako Lastra preuzme sve polaske, da se ukine 581E i da se pojača 580. Mada video sam u ugovoru da će pojačati i 581.ali ono je stvarno jezivo i ponašaju se kao najgora rulja, ne dopuštaju ti da izađeš iz autobusa, nego odmah svi uleću.
jedini način da uđeš u 493 k'o gospodin je na BAS-u ili eventualno kod Sava Centra. Relativno često putujem sa 465, i ono je nebo i zemlja. 465 je možda pun u špicu, ali nema guranja.
580 је у 10:50, а дође у исто време до Лазаревца, чак и пре 581 који крене у 10:30. 580 у 11:50 из Лазаревца је попуњен добро, јуче сам путовао и стварно мора та линија да се појача, престигао Ластрин полазак 581 у 11:30 из Лазаревца већ у Мељаку.takvi su i korisnici 581. Evo primer: 581 ima polazak u 10:30, 581E u 10:40 i 580 u 10:45. I svi se guraju u 581. Ne bi bilo loše da ako Lastra preuzme sve polaske, da se ukine 581E i da se pojača 580. Mada video sam u ugovoru da će pojačati i 581.
Pa ima i sad dosta polazaka, ako se uopšte svi i realizuju. Veći problem je tip vozila za takvu liniju. Sa zglobnim autobusima bi se putovalo dosta duže, a sa druge strane su daleko pre za taj broj putnika, nego prigradske solo varijante.jedini rspas koje mi pada za 493 je da uzme Strela i da ima takt kao 860 ili da istovremeno dođu 2 vozila. Ja druga rešenja ne vidim.
Bogami polasci sa Basa su daleko od čestog, nekad zna da po sat vremena nema nijednog, al ajde tu bar i nema puno putnika i borba za mesto kreće tek od Sava Centra, Mostata i Autokomande. Prosto je za njih potreban trovratni zglob sa prigradskom konfiguracijom i to je jedino pravo rešenje. Toga po Evropi ima koliko hoćeš, samo kad bi se naši genijalci setili toga.Pa ima i sad dosta polazaka, ako se uopšte svi i realizuju. Veći problem je tip vozila za takvu liniju. Sa zglobnim autobusima bi se putovalo dosta duže, a sa druge strane su daleko pre za taj broj putnika, nego prigradske solo varijante.
Nisam tako skoro ušao u 493, ali verujem da je velika borba za mesto. Sopot tih problema nema. Ja shvatam i frustracije stanovnika Mladenovca. Koliko god da im ide autobus često, gužve su im stalno. Nije to tako kratak put, a naporno je stajati u vozilima koja realno ne bi ni trebala da imaju stajaća mesta. Teško tu može biti normalan prevoz bez železnice. Trenutni BG-voz za Mladenovac postoji samo da bi postojao, a još i putuje dugo. Nažalost, skoro se to neće regulisati. Njima bi mnogo značilo postojanje i nekog hibrida, kao tramvoz, al to je tek u domenu naučne fantastike kod nas. Mladenovac pride nema gde da uposli toliko svoje stanovništvo, a raste stalno sa sve svojom okolinom. Sad im je još i besplatan prevoz, a nekada im mesečna bila preko 6000 koliko se sećam. I taj besplatan prevoz je sigurno ubrzao doseljavanje ljudi u tu varoš. Ipak postoji jako česta linija ka Beogradu, ma kakve sve mane imale, i još se vozite za džabe, gde put do Autokomande najčešće ne traje duže od 45 do 50 minuta, koliko neretko ide 26 od Dorćola do Braće Jerković.
Teško tu može biti normalan prevoz bez železnice. Trenutni BG-voz za Mladenovac postoji samo da bi postojao, a još i putuje dugo. Nažalost, skoro se to neće regulisati.
Lastrini vozači toliko dave sa vožnjom da je to strašno, 40 km/h na Ibarskoj pa se vuku do stanice. Nadam se da će im neko pokazati krivu potrošnje goriva koja nije najmanja na najnižim obrtajima, već ima pad do neke vrednosti obrtaja nakon čega raste580 је у 10:50, а дође у исто време до Лазаревца, чак и пре 581 који крене у 10:30. 580 у 11:50 из Лазаревца је попуњен добро, јуче сам путовао и стварно мора та линија да се појача, престигао Ластрин полазак 581 у 11:30 из Лазаревца већ у Мељаку.
Za brzinu mora da se menja zakon i to je to, ovaj sadašnji sa 50kmh čim autobus ima predviđena mesta za stajanje je glupost, a predviđena mesta za stajanje ima apsolutno svako vozilo Laste.493K je preuzeo dosta polazaka. Realno sa BAS-a možda i ne mora da ide toliko često. Iz Mladenovca radnim danom baš imaju često prevoz. Da, trovratni zglob za njih jeste dobro rešenje, al kao i po Evropi, ne sme da se ograničava na tipa 60km/h, kao što je slučaj na gradskim linijama. Ja sam putovao zglobnim autobusima van Srbije brzinama i oko 90km/h. Sad im se vozila kreću 100km/h na liniji 493, pa da uspore malo prevoz brzinama oko 80km/h, a sa daleko većim komforom, možda je i vredno žrtve u vremenu. Ako zglob znači putovanje 15 do 20 minuta duže nego što je sad slučaj, džaba onda i veći kapacitet.
Хвала Богу па нисам једини који је то сконтао, Ластини возачи га цепају док Ластрини даве само тако, 40 на сат у шестој брзини, криминал.Lastrini vozači toliko dave sa vožnjom da je to strašno, 40 km/h na Ibarskoj pa se vuku do stanice. Nadam se da će im neko pokazati krivu potrošnje goriva koja nije najmanja na najnižim obrtajima, već ima pad do neke vrednosti obrtaja nakon čega raste
Без проширења терминуса Шумице, то није могуће. Интересантно је да су нам недавно негативно одговорили на захтев за трајно измештање линије 302 са Устаничке на Цветкову пијацу. Разлог - загушен терминус Цветкова пијаца. А на Устаничкој по њима, зврји промаја.Не видим разлог увођења линије 492, шта се конкретно тиме постиже? Не видим ниједан крштен аргумент осим "више аутобуса за град". Притом зашто са тим возилима не појачати 493 и 493к. Баш ме занима како ће функционисати окретница на Шумицама која је ионако претрпана и како су они то замислили. Све стручњак до стручњака и мој до мојега.
Видиш да је могућеБез проширења терминуса Шумице, то није могуће. Интересантно је да су нам недавно негативно одговорили на захтев за трајно измештање линије 302 са Устаничке на Цветкову пијацу. Разлог - загушен терминус Цветкова пијаца. А на Устаничкој по њима, зврји промаја.