Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Обична 560 ће имати 35 соло и 100 зглоб полазака док 560Е 4 соло и 1 зглобни полазак
 
Zanimljiva stvar, linija 4141 ide gotovo u zglob, a na trasi bar 4 lakat krivine. Još ne postoji okretnica, već busevi se okreću kao u višnjici. Odakle lasti toliko zglobova, ovde je izgleda prenos na strelu sa novom 492 do šumica i vraćanje lasti ili gsp potez ka surčinu.
 
Postoji li neki poseban razlog zbog kog 493 nije zglobna linija? Izlaze zglobovi povremeno, ali opterećenje linije je za ful zglobnu.
 
Nema šanse da će Lasta moći da ispoštuje novi ugovor. 491 full zglob, zglob na 591/592, čak se i na 560E traži više zglobova nego solo.
ljudi, zaboravljate da se sve vreme priča o slanju solarisa za MK. možda drugu polovinu kupi lasta i onda bude imala potreban broj zglobova.

jeste možda nerealno ali je mogućnost.
 
Postoji li neki poseban razlog zbog kog 493 nije zglobna linija? Izlaze zglobovi povremeno, ali opterećenje linije je za ful zglobnu.
Zbog autoputa pre svega. Ako taljigaju do Vrčina šesdesetak kilometara na čas, za Mladenovac je to stvarno bolno sporo, jer pored autoputa imaju i brzu deonicu od Malog Požarevca do uključenja na Kragujevački put. Nije ta linija za zglob. Em bi još više ljudi stajalo, em bi se put produžio desetak minuta sigurno.
 
Onaj ko je predvideo da glavne obrenovačke linije (860, 860E, 860A, 861A...) idu do BAS-a (čitaj: do ničega) treba prvo da sedne i da se provoza ovim linijama. Pa nije Obrenovac zabit sa 500 stanovnika usred njive pa da ima linije sa BASA. Linija 860 je žila kucavica za Ostružnicu, Umku, Barič i Obrenovac. Postoji onoliki prostor kod Galerije, samo treba da se proširi okretnica. Takođe sam pisao predloge i za 860I. Te linije nema šta da traže na BAS-u.
 
Neću da ulazim u diskusije i bitke koje nisu moje, ali ne mogu da shvatim šta se tačno gubi prebacivanjem 860 na BAS?

Sajam i Ada Mall ostaju i dalje stajališta, a to su najbitnija stajališta za većinu, do Galerije već ide tuca linija koje na Sajmu nećeš čekati duže od 3-4 minita.
Sa druge strane kada god da sam viđao 860 posla Sajma ka Galeriji uvek je išao prazan ili sa 2-3 putnika, od toga to su u većini slučajeva klinci.
Okretnica kod Galerije je ogromna, ne verujem da su problem kapaciteti, već je ovo sve planirano i od ranije.

Prebacivanjem 860 na BAS, ljudi koji rade na Novom Beogradu dobijaju pristojnu vezu ka svim tim mestima koje si nabrojao, a trenutno je nemaju, valjda je to i poenta izgradnje te stanice, takođe i oni koji dolaze vozom iz Novog Sada ili sa Juga zemlje konačno će ka Obrenovcu moći lako da presedaju bez jurnjave na 860MV.

Jedan jedini problem jeste ta nesrećna Gazela, ali ako postoji problem sa pouzdanošću može da se preuzme Mladenovački recept skraćivanja 493.
 
Onaj ko je predvideo da glavne obrenovačke linije (860, 860E, 860A, 861A...) idu do BAS-a (čitaj: do ničega) treba prvo da sedne i da se provoza ovim linijama. Pa nije Obrenovac zabit sa 500 stanovnika usred njive pa da ima linije sa BASA. Linija 860 je žila kucavica za Ostružnicu, Umku, Barič i Obrenovac. Postoji onoliki prostor kod Galerije, samo treba da se proširi okretnica. Takođe sam pisao predloge i za 860I. Te linije nema šta da traže na BAS-u.
Nije tačno da je ničega, ja koristim linije do Basa da bih došao do garaže Gsp-a na Novom Beogradu, a u blizini je i Železnička stanica, tako da je Bas 100 puta bolji terminus od Galerija, a linija koja treba da ide do Galerije je 860I iz razloga bi stajala kod Sava Centra i bila dostupna svima koji odatle idu u Surčin.
 
Притом већа је кмтража што је главни разлог пребацивања на БАС.
 
Више сам за варијанту да као и до сад неке линије остану код Галерије а неке код нове БАС станице
 
Vrh