Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Обична 560 ће имати 35 соло и 100 зглоб полазака док 560Е 4 соло и 1 зглобни полазак
 
Zanimljiva stvar, linija 4141 ide gotovo u zglob, a na trasi bar 4 lakat krivine. Još ne postoji okretnica, već busevi se okreću kao u višnjici. Odakle lasti toliko zglobova, ovde je izgleda prenos na strelu sa novom 492 do šumica i vraćanje lasti ili gsp potez ka surčinu.
 
Postoji li neki poseban razlog zbog kog 493 nije zglobna linija? Izlaze zglobovi povremeno, ali opterećenje linije je za ful zglobnu.
 
Nema šanse da će Lasta moći da ispoštuje novi ugovor. 491 full zglob, zglob na 591/592, čak se i na 560E traži više zglobova nego solo.
ljudi, zaboravljate da se sve vreme priča o slanju solarisa za MK. možda drugu polovinu kupi lasta i onda bude imala potreban broj zglobova.

jeste možda nerealno ali je mogućnost.
 
Postoji li neki poseban razlog zbog kog 493 nije zglobna linija? Izlaze zglobovi povremeno, ali opterećenje linije je za ful zglobnu.
Zbog autoputa pre svega. Ako taljigaju do Vrčina šesdesetak kilometara na čas, za Mladenovac je to stvarno bolno sporo, jer pored autoputa imaju i brzu deonicu od Malog Požarevca do uključenja na Kragujevački put. Nije ta linija za zglob. Em bi još više ljudi stajalo, em bi se put produžio desetak minuta sigurno.
 
Vrh