Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

582 mi više zvuči kao linija po delu Beograda, a ne za Sopot. Za Sopot treba Linija 587 to što si naveo trasu.
 
ne bi bilo loše da se 860S produži do Lazarevca i da se pojača, jer je 581 dosta nepouzdan. Ili da Streli daju 581/E. Često idem za La, i par puta mi se pokvario 581 u 22:00 u sred Lipovice.
 
Ласта се мало побољшала са поласцима на Лазаревцу откако су дошле Темсе из Ниша морам признати. Али ја бих убацио и Стрелу на Лазаревац зато што се већ годинама не уводе поласци све је увек по старом.
 
Duša me boli što upropastiše onako dobru liniju 860i. Od kako su je skratili do BAS-a, više nema nikakvog smisla, a bila je 100% pouzdana i ogromna ispomoć za liniju 601. Ne znam kome uopšte ideja da se linija tog tipa stavi na BAS. Trebalo je da okreće ili kod Galerije, zajedno sa 860 i 860E, ili da preusmere kod Bežanijske kose na isključenje sa autoputa, pa niz kaldrmu do Studenjaka, i dalje kroz Bulevar Zorana Đinđića do okretnice iza Hajata, Blok 20.
 
Duša me boli što upropastiše onako dobru liniju 860i. Od kako su je skratili do BAS-a, više nema nikakvog smisla, a bila je 100% pouzdana i ogromna ispomoć za liniju 601. Ne znam kome uopšte ideja da se linija tog tipa stavi na BAS. Trebalo je da okreće ili kod Galerije, zajedno sa 860 i 860E, ili da preusmere kod Bežanijske kose na isključenje sa autoputa, pa niz kaldrmu do Studenjaka, i dalje kroz Bulevar Zorana Đinđića do okretnice iza Hajata, Blok 20.
Sto puta sam bio jedini putnik od BAS-a do Omladinskih brigada. Ne bi bilo loše da okreće kod Galerije, pa kroz Nikolaja Kravcova u Savsku kao pre.
 
Za to je potrebna izgradnja nove okretnice u Grockoj, što ih mrzi. Linija je i ukinuta zbog pretvaranja stare okretnice u pešačku zonu. Po mom mišljenju ako bi se vratila treba da ide kao ekspres do Vukovog spomenika, jer stvarno nije fer da samo jedan potez nema liniju do centra.
U toku je izrada urbanističkog projekta za novu okretnicu nakon čega treba da se uđe u proces izgradnje.
 
Čekaj, otkud da se opština mrdnula, jel' to strela hoće još dve tri nove linije sa dodatnim km? Ako je nova okretnica onda koja je to druga lokacija osim poznatih u bosanskom naselju i stara jugopetrol pumpa - restoran lovački rog.
 
To je proces koji traje već dve godine, nije ništa novo i već sam to pominjao ovde, ali se zaboravlja. Radi se projekat za okretnicu kod Lovačkog roga jer Bosansko naselje otpada zato što je po urbanističkom planu ta površina poljoprivredno zemljište na kome nije dozvoljena gradnja.

Nakon završetka urbanističkog projekta utvrđuje se javni interes kako bi se izvršila ekproprijacija "ostrva", nako čega bi trebalo da krene izgradnja. Ono što može da zakoči ceo proces jeste Minstarstvo saobraćaja koje je odlučilo da pripremi dokumentaciju za širenje Smederevskog puta na 4 trake od Boleča do Smedereva te se ta okretnica sada ne uklapa u te planove.
 
To je proces koji traje već dve godine, nije ništa novo i već sam to pominjao ovde, ali se zaboravlja. Radi se projekat za okretnicu kod Lovačkog roga jer Bosansko naselje otpada zato što je po urbanističkom planu ta površina poljoprivredno zemljište na kome nije dozvoljena gradnja.

Nakon završetka urbanističkog projekta utvrđuje se javni interes kako bi se izvršila ekproprijacija "ostrva", nako čega bi trebalo da krene izgradnja. Ono što može da zakoči ceo proces jeste Minstarstvo saobraćaja koje je odlučilo da pripremi dokumentaciju za širenje Smederevskog puta na 4 trake od Boleča do Smedereva te se ta okretnica sada ne uklapa u te planove.
Širiće potpuni nebitne delove, a zato raspali deo od Kaluđerice do Ustaničke nisu ni pipnuli, a ne mogu da se udostoje bar da zakrpe sve kratere koji su se otvorili tokom zime i zbog kojih razvaljujemo automobile svakodnevno. Setimo se pompeznih najava gradonacelnika o 4 trake od Vinče do Vuka i od toga naravno nema ništa.
 
Од Болеча до Смедерева пут припада Министарству а не граду и потпуно су независни пројекти. Општина чак то није ни тражила, држава има своје разлоге. Министарство припрема комплетну документацију и пројектовање за разлику од града који све ради о рук.
 
Од Болеча до Смедерева пут припада Министарству а не граду и потпуно су независни пројекти. Општина чак то није ни тражила, држава има своје разлоге. Министарство припрема комплетну документацију и пројектовање за разлику од града који све ради о рук.
У питању је државни пут 153 који се завршава код скретања за Кружни пут одатле ка Раковици води 154. Разлог је спајање Смедерева са будућом обилазницом у Болечу
 
Pozdrav svima na forumu.
Imam dva pitanja, da li neko zna šta de dešava za peticijom koju su potpisivali stanovnici Ripnja i Male Ivanče za puštanje linije 404 ulicom "Put za Malu Ivanču "?
Takođe da li neko zna šta se dešava sa peticijom za produžetak linije 408 kroz Popović do Male Ivanče i da li će možda umesto toga biti puštena kružna lokalna linija 408L, ili neka Lastina lokalna koja će kružiti - Drumine-Mala Ivanča- Mali Požarevc -Drumine. Među putnicima kruže razne verzije,pa me zanima da li neko na forumu ima pouzdane informacije
 
Pozdrav i tebi i dobrodošao sa moje strane. Živeo sam kraće vreme tu kod okretnice linije 404 na Trešnji, pa znam sve okolne puteve, uključujući i Put za Malu Ivanču. Još davno sam i sam slao predloge za kružnu minibus liniju čiju si trasu već naveo. Za normalan standardni gradski solo bus Put za Malu Ivanču nije dovoljno širok i pregledan. Postoji nekoliko vrlo uskih delova i za kola, pogotovo od avalskog puta do lokalne ulice koja vodi do jezera. Znam da su prolazili lastini busevi tuda kad su bili radovi, al za svakodnevno trasiranje solo busa taj put nije adekvatan po meni. Lokalna kružna linija bi bila idealno rešenje po meni, pa valjda ćete se izboriti za to, ili možda neko drugo adekvatno rešenje.
 
У питању је државни пут 153 који се завршава код скретања за Кружни пут одатле ка Раковици води 154. Разлог је спајање Смедерева са будућом обилазницом у Болечу
Не видим да је толико неопходно спојити Смедерево са обилазницом преко Болеча када сам град има чак 3 прикључења на Е 75. А не би им било ни брже преко Гроцке у односу на пут преко Водња.
Једноставно је то дугорочно планирање, и сасвим логично да се центар једне општине (Гроцка) споји крштеном саобраћајницом са суседна два града. Позиција Гроцке између Смедерева и Београда је као позиција Инђије између Београда и Новог Сада.

Уосталом у старим плановима из седамдесет и неке стоје уцртане 4 траке кроз Гроцку. Дакле, то није ништа ново, али је свакако похвално да се стратешки дугорочно планира и да се није одустало. Свакако тај пут неће да се шири наредне године, неће ни у наредних 5, 10 година, али је битно да се планом на нивоу државе обезбеди коридор у будућности како би се свака будућа градња у зони пута радила у складу са тим пројектом прширења.
 
То је оно о чему сам причао јуче.
 
Promene u odnosu na prethodni ugovor:
Barajevo
560 - više zglobnih polazaka
Grocka
Nova linija 363LA (Živkovac - Kamendo - Brestovik - Grocka) sa dva polaska svakim danom
466, 466A - postaje solo
467 - postaje solo
Lazarevac
580 - 8 novih polazaka radnim danom
581 - 40 novih polazaka radnim danom
581A - bez zglobova radnim danom
581E - bez zglobova
586 - 2 nova polaska radnim danom
Mladenovac
Uvodi se linija 492 (Mladenovac - Šumice) sa 122 polaska radnim danom i 68 vikendom
Obrenovac
860, 860B, 860E i 860M će saobraćati do BASa, verovatno kao i 581 preko Sajma.
860 - manje zglobnih polazaka, više solo
860G - dobija jedno zglobno vozilo
Surčin
601 - više solo polazaka, manje zglob
602 - postaje solo

Velika verovatnoća da sam svašta propustio, pa mogu i ostali da vide promene u modelu ugovora.
 
Vrh