8136 је био у Младеновцу не у Ваљеву, заједно је дошао са 8138.Danas se vozih SOR-om 8136 (koji je došao iz Valjeva) na 958. Bus je poprilično bio brz i umesto da krene iz Obrenovca u 11:20, on dođe oko 11:25. Znači 5 minuta kašljenja.
8136 је био у Младеновцу не у Ваљеву, заједно је дошао са 8138.Danas se vozih SOR-om 8136 (koji je došao iz Valjeva) na 958. Bus je poprilično bio brz i umesto da krene iz Obrenovca u 11:20, on dođe oko 11:25. Znači 5 minuta kašljenja.
Hvala na ispravci. Video sam na fotobus stranici da je 8136 bio u Valjevu.8136 је био у Младеновцу не у Ваљеву, заједно је дошао са 8138.
Pa realno nam ta linija i nije toliko neophodna, smatram da bi nam mnogo vise znacila linija do Prokopa jer nam je povezanost do Zs katastrofalna i ja sam pre dve nedelje putovao gradskim prevozom skoro sat ipo vremena do Zs, tako da sam jedva uhvatio voz i stigao u 10:59 na polazak u 11:00. Ova linija bi znacila svim stanovnicima Vince, Lestana, Boleca i Ritopeka i dobili bi brzi prevoz do Zs i od autokomande i Mostara bi nam se otvorila gomila presedackih mogucnosti za ceo grad i uz to bi dobili konacno bolju vezu sa Ikeom jer bi linija stajala kod Kosmaja. Evo i stajalista linije 300:Има ли неких помака са линијом 300 Винча-Миљаковац 1?
ja se slažem sa tim da se 38 spoji sa 38L da ide do ProkopaTreba spojiti konačno i 38 sa 38 L, da Veliki Mokri Lug dobije normalnu gradsku liniju i vezu sa ŽS Prokop.
Samo što bih tu liniju gurnuo preko Ustaničke kako bi veza sa Šumicama ostala i da bi Konjarnik i sud imali direktnu liniju do ŽS. Dobitak bi za VML bio što bi prolazila pored autokomande, imali bi više izbora.
Ova trenutna 38L ide prazna, bacanje resursa, a 38 se završava na Šumicama, ako želiš na 55, moraš 2 puta presedati za kratko vreme.
Za AP koji gubi 38L pojačati 70, ako je uopšte potrebno.
Što ne pošalješ ovaj predlog? I GSP sad ima višak vozila. Kad već ne uvode 93, možda uvedu ovako nešto.Pa realno nam ta linija i nije toliko neophodna, smatram da bi nam mnogo vise znacila linija do Prokopa jer nam je povezanost do Zs katastrofalna i ja sam pre dve nedelje putovao gradskim prevozom skoro sat ipo vremena do Zs, tako da sam jedva uhvatio voz i stigao u 10:59 na polazak u 11:00. Ova linija bi znacila svim stanovnicima Vince, Lestana, Boleca i Ritopeka i dobili bi brzi prevoz do Zs i od autokomande i Mostara bi nam se otvorila gomila presedackih mogucnosti za ceo grad i uz to bi dobili konacno bolju vezu sa Ikeom jer bi linija stajala kod Kosmaja. Evo i stajalista linije 300:
1. Mike Petrovica Alasa #1553
2. Vinca /ulaz/ #1551
3. Babin lug #1549
4. Zdravstvena st. Lestane i Vinca #1454
5. Skladiste Boja #1536
6. Elektrodistribucija #1538
7. Stari put za Bolec #1540
8. Lestane /ulaz/ #1542
9. Lestane #1544
10. Sp Lasta #696
11. Vladimira Tomanovica #2907
12. Dom Zdravlja Vozdovac #388
13. Franse Deperea #391
14. Deligradska #393
15. Mostar #395
16. Ortopedski zavod #2849
17. Zs Beogread centar #1041
18. Gucevska #2314
Predvidjeno vreme bi moglo da bude izmedju 40 i 45 minuta i bilo bi potrebno 4 vozila za pocetak, pa bi dalje videli da li bi bilo potrebno pojacanje. Prevoznik bi mogao da bude Strela kao i na 307.
Da, zaboravio sam da navedem da bi ova linija pokrila trasu linije 38L i da bi samim tim ona trebala da se spoji sa linijom 38 i da ide do Prokopa uz to da u oba pravca ide trasom linije 17. Stvarno je veza sa Prokopom katastrofa, imas 38L na na pola sata i 36 na 20 minuta i ako ti to ode, možeš da se slikaš.Treba spojiti konačno i 38 sa 38 L, da Veliki Mokri Lug dobije normalnu gradsku liniju i vezu sa ŽS Prokop.
Samo što bih tu liniju gurnuo preko Ustaničke kako bi veza sa Šumicama ostala i da bi Konjarnik i sud imali direktnu liniju do ŽS. Dobitak bi za VML bio što bi prolazila pored autokomande, imali bi više izbora.
Ova trenutna 38L ide prazna, bacanje resursa, a 38 se završava na Šumicama, ako želiš na 55, moraš 2 puta presedati za kratko vreme.
Za AP koji gubi 38L pojačati 70, ako je uopšte potrebno.
И по мени је ово боља идеја, али зашто би одсекли половину Винче, зар није боље да и та линија окреће исто где и 307? Или да се окреће на старој окретници код Винчанске, да не буде толико станица одсечено.Pa realno nam ta linija i nije toliko neophodna, smatram da bi nam mnogo vise znacila linija do Prokopa jer nam je povezanost do Zs katastrofalna i ja sam pre dve nedelje putovao gradskim prevozom skoro sat ipo vremena do Zs, tako da sam jedva uhvatio voz i stigao u 10:59 na polazak u 11:00. Ova linija bi znacila svim stanovnicima Vince, Lestana, Boleca i Ritopeka i dobili bi brzi prevoz do Zs i od autokomande i Mostara bi nam se otvorila gomila presedackih mogucnosti za ceo grad i uz to bi dobili konacno bolju vezu sa Ikeom jer bi linija stajala kod Kosmaja. Evo i stajalista linije 300:
1. Mike Petrovica Alasa #1553
2. Vinca /ulaz/ #1551
3. Babin lug #1549
4. Zdravstvena st. Lestane i Vinca #1454
5. Skladiste Boja #1536
6. Elektrodistribucija #1538
7. Stari put za Bolec #1540
8. Lestane /ulaz/ #1542
9. Lestane #1544
10. Sp Lasta #696
11. Vladimira Tomanovica #2907
12. Dom Zdravlja Vozdovac #388
13. Franse Deperea #391
14. Deligradska #393
15. Mostar #395
16. Ortopedski zavod #2849
17. Zs Beogread centar #1041
18. Gucevska #2314
Predvidjeno vreme bi moglo da bude izmedju 40 i 45 minuta i bilo bi potrebno 4 vozila za pocetak, pa bi dalje videli da li bi bilo potrebno pojacanje. Prevoznik bi mogao da bude Strela kao i na 307.
Колико сам разумео то није изводљиво јер није могуће мимоилажење два аутобуса у улици Милошев Кладенац.Treba spojiti konačno i 38 sa 38 L, da Veliki Mokri Lug dobije normalnu gradsku liniju i vezu sa ŽS Prokop.
Samo što bih tu liniju gurnuo preko Ustaničke kako bi veza sa Šumicama ostala i da bi Konjarnik i sud imali direktnu liniju do ŽS. Dobitak bi za VML bio što bi prolazila pored autokomande, imali bi više izbora.
Ova trenutna 38L ide prazna, bacanje resursa, a 38 se završava na Šumicama, ako želiš na 55, moraš 2 puta presedati za kratko vreme.
Za AP koji gubi 38L pojačati 70, ako je uopšte potrebno.
Иста прича као и за Милошев КладенацИ по мени је ово боља идеја, али зашто би одсекли половину Винче, зар није боље да и та линија окреће исто где и 307? Или да се окреће на старој окретници код Винчанске, да не буде толико станица одсечено.
Prosto je i sad haos sa mimoilaženjem autobusa 307 u Miloša Obrenovića dodatna linija bi dodatno otežala mimoilaženje, a stara okretnica i nije prava okretnica, tu autobus mora da se okreće u rikverc na sred raskrsnice. Kod Crkve je em neiskorišćen prostor, em ima sasvim dovoljno mesta za autobus.И по мени је ово боља идеја, али зашто би одсекли половину Винче, зар није боље да и та линија окреће исто где и 307? Или да се окреће на старој окретници код Винчанске, да не буде толико станица одсечено.
Ал опет мислим да је боље да се 300 окреће на старој окретници него код цркве.Prosto je i sad haos sa mimoilaženjem autobusa 307 u Miloša Obrenovića dodatna linija bi dodatno otežala mimoilaženje, a stara okretnica i nije prava okretnica, tu autobus mora da se okreće u rikverc na sred raskrsnice. Kod Crkve je em neiskorišćen prostor, em ima sasvim dovoljno mesta za autobus.
Za to je potrebna izgradnja nove okretnice u Grockoj, što ih mrzi. Linija je i ukinuta zbog pretvaranja stare okretnice u pešačku zonu. Po mom mišljenju ako bi se vratila treba da ide kao ekspres do Vukovog spomenika, jer stvarno nije fer da samo jedan potez nema liniju do centra.Зашто на крају није враћена линија 301? Била је прича да ће је вратити и одједном више нема никакав податак за ту линију.
Нема где да окрене аутобус у ГроцкојЗашто на крају није враћена линија 301? Била је прича да ће је вратити и одједном више нема никакав податак за ту линију.
ja kad sam se vozio 958, on je kasnio samo 5 minuta kada je bio SOR 8136. Na vreme je tu samo kada pošalju Otokara 7268 u 11:20Kasne oni i po sat vr na 958