Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Има ли неких помака са линијом 300 Винча-Миљаковац 1?
Pa realno nam ta linija i nije toliko neophodna, smatram da bi nam mnogo vise znacila linija do Prokopa jer nam je povezanost do Zs katastrofalna i ja sam pre dve nedelje putovao gradskim prevozom skoro sat ipo vremena do Zs, tako da sam jedva uhvatio voz i stigao u 10:59 na polazak u 11:00. Ova linija bi znacila svim stanovnicima Vince, Lestana, Boleca i Ritopeka i dobili bi brzi prevoz do Zs i od autokomande i Mostara bi nam se otvorila gomila presedackih mogucnosti za ceo grad i uz to bi dobili konacno bolju vezu sa Ikeom jer bi linija stajala kod Kosmaja. Evo i stajalista linije 300:
1. Mike Petrovica Alasa #1553
2. Vinca /ulaz/ #1551
3. Babin lug #1549
4. Zdravstvena st. Lestane i Vinca #1454
5. Skladiste Boja #1536
6. Elektrodistribucija #1538
7. Stari put za Bolec #1540
8. Lestane /ulaz/ #1542
9. Lestane #1544
10. Sp Lasta #696
11. Vladimira Tomanovica #2907
12. Dom Zdravlja Vozdovac #388
13. Franse Deperea #391
14. Deligradska #393
15. Mostar #395
16. Ortopedski zavod #2849
17. Zs Beogread centar #1041
18. Gucevska #2314
Predvidjeno vreme bi moglo da bude izmedju 40 i 45 minuta i bilo bi potrebno 4 vozila za pocetak, pa bi dalje videli da li bi bilo potrebno pojacanje. Prevoznik bi mogao da bude Strela kao i na 307.
 

Prilozi

  • Screenshot_95.png
    Screenshot_95.png
    548,6 KB · Pregleda: 36
Treba spojiti konačno i 38 sa 38 L, da Veliki Mokri Lug dobije normalnu gradsku liniju i vezu sa ŽS Prokop.

Samo što bih tu liniju gurnuo preko Ustaničke kako bi veza sa Šumicama ostala i da bi Konjarnik i sud imali direktnu liniju do ŽS. Dobitak bi za VML bio što bi prolazila pored autokomande, imali bi više izbora.
Ova trenutna 38L ide prazna, bacanje resursa, a 38 se završava na Šumicama, ako želiš na 55, moraš 2 puta presedati za kratko vreme.
Za AP koji gubi 38L pojačati 70, ako je uopšte potrebno.
 
Treba spojiti konačno i 38 sa 38 L, da Veliki Mokri Lug dobije normalnu gradsku liniju i vezu sa ŽS Prokop.

Samo što bih tu liniju gurnuo preko Ustaničke kako bi veza sa Šumicama ostala i da bi Konjarnik i sud imali direktnu liniju do ŽS. Dobitak bi za VML bio što bi prolazila pored autokomande, imali bi više izbora.
Ova trenutna 38L ide prazna, bacanje resursa, a 38 se završava na Šumicama, ako želiš na 55, moraš 2 puta presedati za kratko vreme.
Za AP koji gubi 38L pojačati 70, ako je uopšte potrebno.
ja se slažem sa tim da se 38 spoji sa 38L da ide do Prokopa
 
Pa realno nam ta linija i nije toliko neophodna, smatram da bi nam mnogo vise znacila linija do Prokopa jer nam je povezanost do Zs katastrofalna i ja sam pre dve nedelje putovao gradskim prevozom skoro sat ipo vremena do Zs, tako da sam jedva uhvatio voz i stigao u 10:59 na polazak u 11:00. Ova linija bi znacila svim stanovnicima Vince, Lestana, Boleca i Ritopeka i dobili bi brzi prevoz do Zs i od autokomande i Mostara bi nam se otvorila gomila presedackih mogucnosti za ceo grad i uz to bi dobili konacno bolju vezu sa Ikeom jer bi linija stajala kod Kosmaja. Evo i stajalista linije 300:
1. Mike Petrovica Alasa #1553
2. Vinca /ulaz/ #1551
3. Babin lug #1549
4. Zdravstvena st. Lestane i Vinca #1454
5. Skladiste Boja #1536
6. Elektrodistribucija #1538
7. Stari put za Bolec #1540
8. Lestane /ulaz/ #1542
9. Lestane #1544
10. Sp Lasta #696
11. Vladimira Tomanovica #2907
12. Dom Zdravlja Vozdovac #388
13. Franse Deperea #391
14. Deligradska #393
15. Mostar #395
16. Ortopedski zavod #2849
17. Zs Beogread centar #1041
18. Gucevska #2314
Predvidjeno vreme bi moglo da bude izmedju 40 i 45 minuta i bilo bi potrebno 4 vozila za pocetak, pa bi dalje videli da li bi bilo potrebno pojacanje. Prevoznik bi mogao da bude Strela kao i na 307.
Što ne pošalješ ovaj predlog? I GSP sad ima višak vozila. Kad već ne uvode 93, možda uvedu ovako nešto.
 
Treba spojiti konačno i 38 sa 38 L, da Veliki Mokri Lug dobije normalnu gradsku liniju i vezu sa ŽS Prokop.

Samo što bih tu liniju gurnuo preko Ustaničke kako bi veza sa Šumicama ostala i da bi Konjarnik i sud imali direktnu liniju do ŽS. Dobitak bi za VML bio što bi prolazila pored autokomande, imali bi više izbora.
Ova trenutna 38L ide prazna, bacanje resursa, a 38 se završava na Šumicama, ako želiš na 55, moraš 2 puta presedati za kratko vreme.
Za AP koji gubi 38L pojačati 70, ako je uopšte potrebno.
Da, zaboravio sam da navedem da bi ova linija pokrila trasu linije 38L i da bi samim tim ona trebala da se spoji sa linijom 38 i da ide do Prokopa uz to da u oba pravca ide trasom linije 17. Stvarno je veza sa Prokopom katastrofa, imas 38L na na pola sata i 36 na 20 minuta i ako ti to ode, možeš da se slikaš.
 
Pa realno nam ta linija i nije toliko neophodna, smatram da bi nam mnogo vise znacila linija do Prokopa jer nam je povezanost do Zs katastrofalna i ja sam pre dve nedelje putovao gradskim prevozom skoro sat ipo vremena do Zs, tako da sam jedva uhvatio voz i stigao u 10:59 na polazak u 11:00. Ova linija bi znacila svim stanovnicima Vince, Lestana, Boleca i Ritopeka i dobili bi brzi prevoz do Zs i od autokomande i Mostara bi nam se otvorila gomila presedackih mogucnosti za ceo grad i uz to bi dobili konacno bolju vezu sa Ikeom jer bi linija stajala kod Kosmaja. Evo i stajalista linije 300:
1. Mike Petrovica Alasa #1553
2. Vinca /ulaz/ #1551
3. Babin lug #1549
4. Zdravstvena st. Lestane i Vinca #1454
5. Skladiste Boja #1536
6. Elektrodistribucija #1538
7. Stari put za Bolec #1540
8. Lestane /ulaz/ #1542
9. Lestane #1544
10. Sp Lasta #696
11. Vladimira Tomanovica #2907
12. Dom Zdravlja Vozdovac #388
13. Franse Deperea #391
14. Deligradska #393
15. Mostar #395
16. Ortopedski zavod #2849
17. Zs Beogread centar #1041
18. Gucevska #2314
Predvidjeno vreme bi moglo da bude izmedju 40 i 45 minuta i bilo bi potrebno 4 vozila za pocetak, pa bi dalje videli da li bi bilo potrebno pojacanje. Prevoznik bi mogao da bude Strela kao i na 307.
И по мени је ово боља идеја, али зашто би одсекли половину Винче, зар није боље да и та линија окреће исто где и 307? Или да се окреће на старој окретници код Винчанске, да не буде толико станица одсечено.
 
Treba spojiti konačno i 38 sa 38 L, da Veliki Mokri Lug dobije normalnu gradsku liniju i vezu sa ŽS Prokop.

Samo što bih tu liniju gurnuo preko Ustaničke kako bi veza sa Šumicama ostala i da bi Konjarnik i sud imali direktnu liniju do ŽS. Dobitak bi za VML bio što bi prolazila pored autokomande, imali bi više izbora.
Ova trenutna 38L ide prazna, bacanje resursa, a 38 se završava na Šumicama, ako želiš na 55, moraš 2 puta presedati za kratko vreme.
Za AP koji gubi 38L pojačati 70, ako je uopšte potrebno.
Колико сам разумео то није изводљиво јер није могуће мимоилажење два аутобуса у улици Милошев Кладенац.
И по мени је ово боља идеја, али зашто би одсекли половину Винче, зар није боље да и та линија окреће исто где и 307? Или да се окреће на старој окретници код Винчанске, да не буде толико станица одсечено.
Иста прича као и за Милошев Кладенац
 
И по мени је ово боља идеја, али зашто би одсекли половину Винче, зар није боље да и та линија окреће исто где и 307? Или да се окреће на старој окретници код Винчанске, да не буде толико станица одсечено.
Prosto je i sad haos sa mimoilaženjem autobusa 307 u Miloša Obrenovića dodatna linija bi dodatno otežala mimoilaženje, a stara okretnica i nije prava okretnica, tu autobus mora da se okreće u rikverc na sred raskrsnice. Kod Crkve je em neiskorišćen prostor, em ima sasvim dovoljno mesta za autobus.
 
Prosto je i sad haos sa mimoilaženjem autobusa 307 u Miloša Obrenovića dodatna linija bi dodatno otežala mimoilaženje, a stara okretnica i nije prava okretnica, tu autobus mora da se okreće u rikverc na sred raskrsnice. Kod Crkve je em neiskorišćen prostor, em ima sasvim dovoljno mesta za autobus.
Ал опет мислим да је боље да се 300 окреће на старој окретници него код цркве.
 
Predlog nove linije i predlog nove trase za dve linije za jug Grocke:
Linija 350 Živkovac - Umčari - Mali Požarevac - Dražanj
Trasa linije je zamišljena sa dve presedačke veze Umčari centar i Mali Požarevac. Linija bi značila za Dražanj, Živkovac i Umčare. Beogradska ulica u Dražnju dobija javni prevoz, o ovom predlogu se već govorilo i predloženo je sekretarijatu.
Linija 350 - predlog trase.png


Linija 360 Pudarci (Ilinski kraj) - Begaljica - Grocka - Brestovik (centar)
Linija zamišljena da spaja Pudarce sa Begaljicom i linijom 302, Ilinski kraj dobija bolji javni prevoz, Brestovik zasebnu liniju sa Grockom, a ovim potezom se može ukinuti svraćanje linija 351 i 363 u Brestovik. Predložen interval - 80 minuta (40min sa dva vozila na liniji).
U uslovima snežnih padavina linija bi saobraćala pod oznakom 360L na relaciji Begaljica (Manastir Rajinovac) - Grocka - Brestovik (centar)
Linija 360 predlog trase.png

Linija 365 Grocka - Umčari - Mali Požarevac - Grocka
Skraćena verzija trenutne trase, ovime se stvara mogućnost uvođenja dodatnih polazaka na liniji pre svega za Grocku
Predloženi interval polazaka - 90 minuta
Linija 365 - predlog trase.png
 
Што се 38 и 38Л тиче ако је икако могуће направити ред вожње тако да се мимоилазе на Аутопуту или код Космаја ако је заиста у Милошевом кладенцу проблем за мимоилажење.
 
Зашто на крају није враћена линија 301? Била је прича да ће је вратити и одједном више нема никакав податак за ту линију.
 
Зашто на крају није враћена линија 301? Била је прича да ће је вратити и одједном више нема никакав податак за ту линију.
Za to je potrebna izgradnja nove okretnice u Grockoj, što ih mrzi. Linija je i ukinuta zbog pretvaranja stare okretnice u pešačku zonu. Po mom mišljenju ako bi se vratila treba da ide kao ekspres do Vukovog spomenika, jer stvarno nije fer da samo jedan potez nema liniju do centra.
 
Зашто на крају није враћена линија 301? Била је прича да ће је вратити и одједном више нема никакав податак за ту линију.
Нема где да окрене аутобус у Гроцкој
 
Vrh