Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Мој предлог би био да се приградски потез у граду подели на 3 превозника:
1. превозник - потез 600 и Обреновац
2. превозник - потез 300 и 400 (Гроцка, Сопот и Младеновац)
3. превозник - потез 500 (Лазаревац и Барајево)
 
@stf занима ме да ли би се ти сложио са идејом да се скрати траса линије 365, тачније да води до Наплатне рампе Мали Пожаревац, где би се вршила промена смера кретања преко државног пута 350 и возило би се вратило истом трасом за Гроцку
Не знам који је број путника измешу општинских центара, а не знам ни колико је линија од користи на младеновачком делу трасе тако да не могу да формирам мишљење о томе. А није ми ни најјасније где би се окретала код Малог Пожаревца. Када би са неке стране надвожњака био изграђен кружни ток о нда би било изводљиво.
 
Imam na jedan predlog vratiti sve kao i pre vratiti poteze onima kojima pripadaju znaci gspu
 
А није ми ни најјасније где би се окретала код Малог Пожаревца. Када би са неке стране надвожњака био изграђен кружни ток о нда би било изводљиво.
Линија би била кружна и вршила окретање тако што би се искључила са државног пута 25, затим поново вратила на исти преко пута 350
1000110451.jpg
 
Аха, остала би ауто-путем, ок тако је изводљиво, него ја у глави и даље имам преусмерење преко Дражња а из тог смера нема како да промени смер на легалан начин.
 
А што се тиче делова трасе која линија покрива уз територију општине Младеновац, већ постоји линија 499, а и мештани Шепшина би могли тражити од општине да се линија 4183 продужи до Малог Пожаревца затим преко Влашке до Младеновца, пошто је линија сама по себи кружна
 
Evo sad reče da se raskida ugovor s Lastom. Zar nisu sinoć rekli da se to skida s dnevnog reda?
 
Hteo sam da vam iznesem jedan predlog vezano za 860i. Naime linija je predugačka sama po sebi, a ima i previše stajališta. Prvenstveno jer služi kao lokalni autobus i staje na svakoj banderi, a tu svrhu ima 605 (i često se dešava da idu jedan iza drugog on i 860i.) Evo koja bi ja stajališta po meni trebalo da ima (nešto slično kao 860MV.)
  1. BAS
  2. Tošin Bunar
  3. Bežanijska Kosa
  4. Robni Terminal
  5. Surčin /centar/
  6. MZ Jakovo
  7. Tent A - Nemanjina (jer lasta ide retko)
  8. Naselje Dudovi
  9. Ind.zona Barič
Ovim se sa 52 stajališta skraćuje na nekih 14. Pišite mi vaše mišljenje. I svakako 605 ide česće nego 860I. Jer ponavljam svrha joj nije da staje na svakoj banderi.
 
Ima dosta stajališta, ali funkcioniše besprekorno, nikad ne kasni, a ta stajališta ionako nisu prometna, često se preskoče. Ja bih ga vratio kao pre, da ide na glavni terminal na aerodromu, i mislim da je potpuna besmislica da ovakva linija kreće sa basa, i da je onaj ko je to odredio jeo neke pokvarene bundeve... Treba iz smera od Bariča ka gradu, da se isključi sa autoputa na petlji kod bolnice Bežanijska kosa, da se spusti do Studenjaka i da nastavi Bulevarom Zorana Đinđića i da okreće u Bloku 24.
 
Vrh