Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

493K je najkorisnija linija za Mladenovac i treba da se ozbiljno pojača. Uvođenje novih linija sa drugih terminusa po meni nije opravdano.
 
Ja ne znam čime vi ljudi mislite da se 493 i 493k pojačaju? Mladenovačka Lasta nit ima autobuse, nit ima vozače koji ni postojeće polaske ne mogu da ispune. I to je tako već godinama unazad. Ne mogu da se ostvare polasci na samoj teritoriji opštine Mladenovac, a kamoli da se ove dve linije ka Beogradu pojačaju. A šta ćemo tek sa linijom 491? Dobar deo polazaka sa te linije se dnevno ni ne ostvari, a o tome tek niko ne priča. Lasta je pukla skroz, a Mladenovački pogon je najgori. I da, prevoze nas kao stoku.
 
Ја мислим да ће потенцијалним увођењем те линије 492 се макнути по који полазак са 493 и 493К. Стрела да се представи у најбољем а Ласта у најгорем светлу дотле да би сами корисници тражили Стрелу и на 493,493К и 491
 
Размишљао сам о потенцијалном ретрасирању линије 365 преко Дражња као што је планирано и да ли би то заправо допринело бољитку:
- Линија би свакако остала на 8 полазака радним данима и суботом (4 по смеру)
- Дугачка траса од Гроцке до Младеновца није дала резултат што се да приметити, јер не постоје директни путници из Гроцке ка Младеновцу и обрнуто.
- Пошто сам ја лично секретаријату и општини Гроцка погурао идеју о новој траси на линији 350 на којој је предвиђено 14 полазака (7 по смеру), линија 365 не би била потребна у Дражњу.

С тиме предлажем скраћење линије 365 и претварање у кружну линију, која би саобраћала на релацији:
Гроцка - Умчари - Мали Пожаревац - Умчари - Гроцка са интервалом полазака од 90 минута, поласци из Гроцке би били:
06:30 08:00 09:30 11:00 12:30 14:00 15:30 17:00 18:30, чиме би се појачала веза између саме Гроцке и Младеновца преко линије 493 која би била бржа варијанта од садашње трасе 365 преко Шепшина
 
Јел има неко инфо јел се уводи 492 уопште?
 
Хаха важи, кука се на најјачу приградску линију. Шта тек да кажу свакодневни корисници 493 ако ови кукају? Мост на Колубари у Обреновцу је завршен тако да је овај текст требао ићи када су тек започети радови,а не сада када су завршени.
 
Појавила се идеја нове линије 360 Пударци (Илинци) - Бегаљица (Рајиновац) - Гроцка - Брестовик. Интервал 40 минута. Решио би се проблем Пудараца који скоро па немају јавни превоз, барем половина насеља ка Илинцима, проблем дела Бегаљице ка Рајиновцу као и веза Брестовика са Гроцком.

Отвара се могућност да се 467 скрати до Гроцке јер оваква каква је бесмислена, да се 351 избаци из Брестовика, и да се ублаже негативни ефекти враћања 301.
 
Појавила се идеја нове линије 360 Пударци (Илинци) - Бегаљица (Рајиновац) - Гроцка - Брестовик. Интервал 40 минута. Решио би се проблем Пудараца који скоро па немају јавни превоз, барем половина насеља ка Илинцима, проблем дела Бегаљице ка Рајиновцу као и веза Брестовика са Гроцком.

Отвара се могућност да се 467 скрати до Гроцке јер оваква каква је бесмислена, да се 351 избаци из Брестовика, и да се ублаже негативни ефекти враћања 301.
За овакву трасу линије 360 неопходно је реконструисати пут преко Рајиновца уз проширење. Пошто је на путу Пударци-Бегаљица у зимским условима од 01.11. до 01.03. забрањено кретање аутобуса, што је тренутно случај са једином линијом која туда пролази, 363Л, те је уведена подлинија 363Ла.

И ту би линију морао да покрије неко од приватника, Ласта није у стању за такав подухват.
 
Шта се дешава око линије 492 хоће ли се то уопште уводити на крају?
 
За овакву трасу линије 360 неопходно је реконструисати пут преко Рајиновца уз проширење. Пошто је на путу Пударци-Бегаљица у зимским условима од 01.11. до 01.03. забрањено кретање аутобуса, што је тренутно случај са једином линијом која туда пролази, 363Л, те је уведена подлинија 363Ла.

И ту би линију морао да покрије неко од приватника, Ласта није у стању за такав подухват.
Тај пут је свакако у плану за реконструкцију, док је проширење упитно иако смо га тражили управо због аутобуса. Одговор људи из Путева БГ је да тренутна ширина испуњава критеријуме за минибус те би предложена линија и била минибус ако до проширења не дође. У сваком случају, забрана саобраћаја у зимским условима није повезана са ширином пута већ са његим подужним пресеком, односно успоном који савладава на краткој деоници, тј. превеликог нагиба што се не може решити проширењем.
У зимским условима линија може бити скраћена до Бегаљице и истовремено продужена од Брестовика до Пудараца са друге стране.

Линију би радила Ласта када се консолидује што би требало да се деси у наредних неколико месеци.
 
Da li je i na koji način moguće promeniti nagib da bude pogodan za solo bus?​
 
Тај пут је свакако у плану за реконструкцију, док је проширење упитно иако смо га тражили управо због аутобуса. Одговор људи из Путева БГ је да тренутна ширина испуњава критеријуме за минибус те би предложена линија и била минибус ако до проширења не дође. У сваком случају, забрана саобраћаја у зимским условима није повезана са ширином пута већ са његим подужним пресеком, односно успоном који савладава на краткој деоници, тј. превеликог нагиба што се не може решити проширењем.
У зимским условима линија може бити скраћена до Бегаљице и истовремено продужена од Брестовика до Пудараца са друге стране.
Дакле линија би у нормалним условима саобраћала на релацији Пударци - Бегаљица - Гроцка - Брестовик, а у зимским Бегаљица - Гроцка - Брестовик - Пударци.
Свакако је на том путу прекопотребна реконструкција, а минибус би био идеално решење за интервал од 40 минута.
 
@stf занима ме да ли би се ти сложио са идејом да се скрати траса линије 365, тачније да води до Наплатне рампе Мали Пожаревац, где би се вршила промена смера кретања преко државног пута 350 и возило би се вратило истом трасом за Гроцку, разлог овог предлога је просто што је се показало не постоји интересовање путника из Гроцке ка Младеновцу и обрнуто, разлог за то је и недовољан број полазака сигурно, али тражити већи број полазака на линији са већом километражом не пролази код секретаријата посебно на територији општине. Овим предлогом би се дупло скратила траса линије и отворила би се прилика повећања полазака из Гроцке за Умчаре са 4 на 9. (06:30 08:00 09:30 11:00 12:30 14:00 15:30 17:00 18:30, предложени интервал од 90 минута) Притом, ко жели може ка Младеновцу наставити линијама 493 и 493К.

Овим бих одустао од идеје преусмеравања линије 365 преко Дражња из разлога што се и у самом секретаријату планира нова траса линије 350 која би пролазима Београдском улицом у Дражњу и спајала Дражањ са Наплатном рампом Мали Пожаревац, затим да даље са Умчарима и Живковцем
 
Nikodijević za sredu zakazao sednicu s predlogom da se raskinu ugovori za prigradski prevoz sa Lastom, Lastrom i Strelom. Kaže zbog kršenja i neispunjenja ugovornih obaveza.
 
Не видим потребу за раскидање уговора са Стрелом, једино ако се Стрела неће пребацити искључиво на градски превоз
 
Ne znam ko će onda da radi prigradske. I jel u to spadaju i potezi 100, 600 i 700? Nije mi jasno.
 
Не видим потребу за раскидање уговора са Стрелом, једино ако се Стрела неће пребацити искључиво на градски превоз
Mora da se raskine ceo ugovor. To ne znaci da neće opet dobiti posao, mnogo veći nego sada. E sad mogu da menjaju uslove za potez 600 i da npr vrate 602 na solo, ili da daju više zglobova na 601. Na tom tenderu je i potez 600 uz sve prigradske linije.
 
То се ради да би се Ласта избацила.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
100 и 700 нису приградске линије док су за 600 изгласали да буде приградски иако то уопште није. Зна се лепо шта су приградске линије, значи Ластине линије ка Гроцкој (350-366), Барајево, Младеновац, Обреновац, Сопот, Лазаревац.
 
Vrh