У јутарњем шпицу ће се одлучити за оно што им прво наиђеCenim da će se pre odlučiti za sardiniranje u 493(K), jer ih vodi direktno na Autokomandu, Mostar, Sava centar i blok 42.
За овакву трасу линије 360 неопходно је реконструисати пут преко Рајиновца уз проширење. Пошто је на путу Пударци-Бегаљица у зимским условима од 01.11. до 01.03. забрањено кретање аутобуса, што је тренутно случај са једином линијом која туда пролази, 363Л, те је уведена подлинија 363Ла.Појавила се идеја нове линије 360 Пударци (Илинци) - Бегаљица (Рајиновац) - Гроцка - Брестовик. Интервал 40 минута. Решио би се проблем Пудараца који скоро па немају јавни превоз, барем половина насеља ка Илинцима, проблем дела Бегаљице ка Рајиновцу као и веза Брестовика са Гроцком.
Отвара се могућност да се 467 скрати до Гроцке јер оваква каква је бесмислена, да се 351 избаци из Брестовика, и да се ублаже негативни ефекти враћања 301.
Не спомиње се више, вероватно се одустало од те идеје за садШта се дешава око линије 492 хоће ли се то уопште уводити на крају?
Тај пут је свакако у плану за реконструкцију, док је проширење упитно иако смо га тражили управо због аутобуса. Одговор људи из Путева БГ је да тренутна ширина испуњава критеријуме за минибус те би предложена линија и била минибус ако до проширења не дође. У сваком случају, забрана саобраћаја у зимским условима није повезана са ширином пута већ са његим подужним пресеком, односно успоном који савладава на краткој деоници, тј. превеликог нагиба што се не може решити проширењем.За овакву трасу линије 360 неопходно је реконструисати пут преко Рајиновца уз проширење. Пошто је на путу Пударци-Бегаљица у зимским условима од 01.11. до 01.03. забрањено кретање аутобуса, што је тренутно случај са једином линијом која туда пролази, 363Л, те је уведена подлинија 363Ла.
И ту би линију морао да покрије неко од приватника, Ласта није у стању за такав подухват.
Дакле линија би у нормалним условима саобраћала на релацији Пударци - Бегаљица - Гроцка - Брестовик, а у зимским Бегаљица - Гроцка - Брестовик - Пударци.Тај пут је свакако у плану за реконструкцију, док је проширење упитно иако смо га тражили управо због аутобуса. Одговор људи из Путева БГ је да тренутна ширина испуњава критеријуме за минибус те би предложена линија и била минибус ако до проширења не дође. У сваком случају, забрана саобраћаја у зимским условима није повезана са ширином пута већ са његим подужним пресеком, односно успоном који савладава на краткој деоници, тј. превеликог нагиба што се не може решити проширењем.
У зимским условима линија може бити скраћена до Бегаљице и истовремено продужена од Брестовика до Пудараца са друге стране.
Заједно су на уговору зато морају.Не видим потребу за раскидање уговора са Стрелом, једино ако се Стрела неће пребацити искључиво на градски превоз
Mora da se raskine ceo ugovor. To ne znaci da neće opet dobiti posao, mnogo veći nego sada. E sad mogu da menjaju uslove za potez 600 i da npr vrate 602 na solo, ili da daju više zglobova na 601. Na tom tenderu je i potez 600 uz sve prigradske linije.Не видим потребу за раскидање уговора са Стрелом, једино ако се Стрела неће пребацити искључиво на градски превоз
Ja mislim da su potezi 100 i 700 na odvojenom ugovoru. A i Lasta ne bi mogla da izgura potez ka Obrenovcu, pogotovo ovoliko linija.Ne znam ko će onda da radi prigradske. I jel u to spadaju i potezi 100, 600 i 700? Nije mi jasno.