Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Данас, по ко зна који пут није саобраћао полазак у 17. 10 на линији 466. Онда смо са Трошарине прешли на Шумице, па је и на Шумицама изостао полазак у 17. 50 на линији 354б, веле да нису имали возача. Писао бих даље поново о линији 466, 466а. Ласта је превршила сваку меру. Узимајући у обзир период од 2000. године, то је линија ка Врчину са највише инцидената. Поласци који изостају, пуштали су свашта од возила до вози, поласци који касне, депласирана говеда од њихових шофера, која пролазе пругом иако је рампа спуштена у Јаричишту, пуше у возилима, не зауствљају се на стајалиштима (рецимо у Јајинцима), улазе у вербални и физички сукоб с путницима. Поукидали су поласке, оставили бедних 5. а од тих 5, реално 1 до 2 одрже дневно. Онда ће да кукају како немају путника, а дешава се да данима и недељама не реализују исте поласке. Право да вам кажем, једва чекам да ову линију узме било ко други, а да је Ласта коначно изгуби једном и заувек.
 
Данас, по ко зна који пут није саобраћао полазак у 17. 10 на линији 466. Онда смо са Трошарине прешли на Шумице, па је и на Шумицама изостао полазак у 17. 50 на линији 354б, веле да нису имали возача. Писао бих даље поново о линији 466, 466а. Ласта је превршила сваку меру. Узимајући у обзир период од 2000. године, то је линија ка Врчину са највише инцидената. Поласци који изостају, пуштали су свашта од возила до вози, поласци који касне, депласирана говеда од њихових шофера, која пролазе пругом иако је рампа спуштена у Јаричишту, пуше у возилима, не зауствљају се на стајалиштима (рецимо у Јајинцима), улазе у вербални и физички сукоб с путницима. Поукидали су поласке, оставили бедних 5. а од тих 5, реално 1 до 2 одрже дневно. Онда ће да кукају како немају путника, а дешава се да данима и недељама не реализују исте поласке. Право да вам кажем, једва чекам да ову линију узме било ко други, а да је Ласта коначно изгуби једном и заувек.
Они су давно требали бити истерани из приградског саобраћаја. То њихово неодржавање полазака се мора санкционисати а надлежни се праве луде док се сви корисници њихових линија жале на рад истих, то да ли ти имаш возило или возача то је проблем фирме а не проблем путника, ако нису у стању да врше поласке који су им дати, нек се повуку свима ће бити боље. Што се возача тиче ја ћу изгледа морати једном да се бацим на станици у Болечу да би они видели да ја чекам,притом стају као суманути 10 метара стану од места предвиђеног за стајање, просто је ризик чекати 351 код Болеча или Заклопаче због болесника који су за воланом, за свађање су у првом реду,а чекам првог који ми неће стати и којег ћу пријавити а затим чекати на следећем поласку да се појави јер фино с њима не може.

Док сам био основац постојао је полазак у 12:00 радним данима са Шумица и укинут је оног момента када се променио распоред звоњења у школи у Умчарима, само да ми ђаци из Дражња не бисмо користили 351 од школе до куће, а ђачки смо имали тек у 14:00, бранили су нам да идемо путничким јер "сметамо радницима" и "имамо ђачки" који нам дође тек за сат времена. Све најгоре тој фирми желим
 
Они су давно требали бити истерани из приградског саобраћаја. То њихово неодржавање полазака се мора санкционисати а надлежни се праве луде док се сви корисници њихових линија жале на рад истих, то да ли ти имаш возило или возача то је проблем фирме а не проблем путника, ако нису у стању да врше поласке који су им дати, нек се повуку свима ће бити боље. Што се возача тиче ја ћу изгледа морати једном да се бацим на станици у Болечу да би они видели да ја чекам,притом стају као суманути 10 метара стану од места предвиђеног за стајање, просто је ризик чекати 351 код Болеча или Заклопаче због болесника који су за воланом, за свађање су у првом реду,а чекам првог који ми неће стати и којег ћу пријавити а затим чекати на следећем поласку да се појави јер фино с њима не може.

Док сам био основац постојао је полазак у 12:00 радним данима са Шумица и укинут је оног момента када се променио распоред звоњења у школи у Умчарима, само да ми ђаци из Дражња не бисмо користили 351 од школе до куће, а ђачки смо имали тек у 14:00, бранили су нам да идемо путничким јер "сметамо радницима" и "имамо ђачки" који нам дође тек за сат времена. Све најгоре тој фирми желим
Потпуно разумем ово што пишете и искуствено знам. И понављам за оне који не знају: Ласта никада неће успети да дисциплинује своје возно особље. Као што описујете, тако се мање - више свугде поношају. Још су за Врчин дали себи за право ранијих година да глуме монополисту и да блокирају друге превознике да формирају линије. За реформу сам целокупног приградског превоза, у већини предлога се слажем са вама.
 
Ово са 493 је стварно пакао. На Сава Центру се једва улази, Мостар и Аутокоманда као у Сава Центар су претрпани путницима, возачи Ласте се жале да испадају из реда вожње јер им 40 минута само од БАС-а до Аутокоманде треба, путници путују сваки дан овако (као ст***), док се у скупштини у Младеновцу праве луди о свему томе.
Под хитно се треба увести Бг воз са јачим тактом до Младеновца или да се изврши прерасподела приградских линија
 
Strela i da preuzme Lastine linije trenutno će poboljšati situaciju, ali dugoročno mislim da to nije dobro rešenje. Strela će doživeti sudbinu Laste, mnogo se brzo šire, postaju mnogo glomazan aparat za rukovanje, za održavanje. Sada sve kod njih funkcioniše jer su novi autobusi, šta će biti kada počnu neki redovni kvarovi. Ovo je nenormalna ekspanzija jedne firme, na nezdravim nogama, bojim se da će se urušiti kao kula od karata.
Što se tiče voza za Mladenovac, stvarno bi mogao da se ubaci još neki polazak za Maldenovac, i iz Mladenovca za Bg, ovih 3 polaska dnevno u svakom smeru su smešni. Međutim stanje pruge od Resnika do Mladenovca je problematično, i to dok se ne reši voz je na tankom štapu.
Jedno pitanje, da li neko zna koliko treba bus 581 da stigne sa novog Bas-a do Metroa na Petlovom brdu, ranije se znalo od starog Bas-a dotle mu je trebalo oko 30-35 minuta. Nisam upuće koliko mu Gazela oduzima vremena, a planiram u subotu uveče da idem za Lazarevac.
 
Strela i da preuzme Lastine linije trenutno će poboljšati situaciju, ali dugoročno mislim da to nije dobro rešenje. Strela će doživeti sudbinu Laste, mnogo se brzo šire, postaju mnogo glomazan aparat za rukovanje, za održavanje. Sada sve kod njih funkcioniše jer su novi autobusi, šta će biti kada počnu neki redovni kvarovi. Ovo je nenormalna ekspanzija jedne firme, na nezdravim nogama, bojim se da će se urušiti kao kula od karata.
Нисам ни ја Стрелизацију, завршиће на крају као Арива (Мобилитас), ван Београда. Ја сам за предлог да се за потезе 300 и 400 ангажује још једно предузеће, предвиђено за приградски превоз, а с обзиром да тренутно у Београду нема таквог морао би неки нови приватник ту упасти и да поделе линије са Ластом.
 
Ластра нема толико капацитет,мада то је сад Стрелино,на 77% су Ластре.
 
Од понедељка нови ред вожње 493,могу само да кажем да су је упропастили само тако јер је доста полазака пребачено на 493К.
 
Са БАС-а за Младеновац полазак у 14:50 па следећи у 15:55 на то сам мислио
 
Ау лепо су осакатили 493, и да, проблем није решен пребацивањем полазака 493 на 493К, олакшано је Ласти, путницима не
 
Može li objašnjenje zašto je ovime otežano putnicima, pošto ne razumem šta nije kako treba. Drugo, koja reč je bolje da se upotrebi od "loše", a da može da opiše trenutno stabje 493 i 493K?​
 
860MV kažu pojačavaju ovih dana sa 1 busom, ićiće na 20min. Tu treba pojačati sa 2 vozila, da bude alternativa 860, jer su na umci, dubokom večito radovi.
 
Kako je sada tačno 860MV alternativa, kada ide samo do bloka 42?​
 
Može li objašnjenje zašto je ovime otežano putnicima, pošto ne razumem šta nije kako treba. Drugo, koja reč je bolje da se upotrebi od "loše", a da može da opiše trenutno stabje 493 i 493K?​
Сада ће се хаос са Сава Центра пребацити на Мостар, а били смо сведоци колико људи улази тамо у 493, колико људи иде са Новог Београда ка Младеновцу, а с обзиром да линије из правца Новог Београда имају станицу на горњој страни Мостара (аутопут), неће људи желети да прелазе толико на доњу страну (где стаје 493К), што даље значи да ће сви ићи на Аутокоманду где ће се поново вратити стање пре премештања станице које је било далеко од идеалног.

Једина добра ствар је то што ће људи из правца Сајма и Савске имати опет јачу везу са 493(К).

А ово ће довести до пуњења возила на 465 који остаје у пуном капацитету на Новом Београду. Све у свему проблем није решен и возила ће у шпицу и даље бити препуна,а Аутокоманда препоручљива за избегавање у истом.
 
Такође шта нисам поменуо што је генерално проблем са линијом 493К, њен кружни смер где је забележен само њен полазак из Младеновца, што значи да је непознато кад ће кренути са Мостара. Ја сам за предлог да 493К саобраћа до Прокопа, фасцинантно ми је како се тога нико није досетио
 
Zato što su hteli da to bude kao neka brža varijanta, pretpostavljam, koja ne bi čekala vreme na Mostaru.
Drugo, koliko bi uopšte značilo korisnicima da imaju 493 do bloka 42 preko gornjeg nivoa Mostara i 493K do Prokopa preko donjeg nivoa Mostara?​
 
Drugo, koliko bi uopšte značilo korisnicima da imaju 493 do bloka 42 preko gornjeg nivoa Mostara i 493K do Prokopa preko donjeg nivoa Mostara?​
493 због људи који су из више разлога на Новом Београду, Земуну. Сам горњи ниво Мостара мање више постаје непотребан са оваквим тактом линије 493К.

493К због људи који функционишу у правцу Сајма,Савског Трга, Палате Правде,Београда на води... Са Доњим нивоом се могу повезивати линијама 46 и 55. Знам и сам док сам раније ишао и чекао код Палате 493 да је био пакленац
 
Линија 493 је претворена у страву и ужас.Полазак у 19:15 са БАС-а је отишао,следећи је 19:50 који се није појавио наравно,док је зглоб 7257 дошао на полазак у 20:10.Не кажем да је 493К требала остати као раније,морало је појачање те линије,али превише је појачана и људи који улазе на Новом Београду много испаштају.
 
У 20:50 и 21:00 из Младеновца 493 иду један за другим.
 
Vrh