Уз уважавање вашег преданог рада за ове теме, одговорићу вам.Propust. Ostala bi linija 309. Kada sam pisao koje linije ništa ne menjanju u radu, uhvatio sam sebe da sam omašio za jednu liniju, pa sam to ispravio, ali očigledno nisam posao odradio do kraja. A da 309 postane linija 320 bi bilo sumanuto iz razloga što po predlogu za liniju 320, ona koristi terminus linije 309L, što je dve tri stanice pre okretnice 309.
Nisam razumeo šta si hteo sa ovime da kažeš.
Cilj pravljena ovakvog predloga za liniju 300 je bio da se dobije bolja veza sa okolnim naseljima u Rakovici, a da se istovremeno izbegnu gužve u saobraćaju, plus i da se ne stvara dodatni pritisak na 50 i 59 za tih nekoliko stanica da bi se došlo do Vidikovca. Stanica Kod Meka na Vidikovcu / Crak vinogradi, po samom usponu uz Pilota Mhajla Petrovića je izuzetno prometna stanica, i u nemalom broju slučajeva se 2/3 autobusa isprazni baš tu.
Znači Ritopek idealan ili za minibus ili za ukidanje linije zbog nebezbednosti samog puta.
Ako bi bila minibus linija, tek onda ne bi trebalo istu produžavati dalje od Šumica, jer bi potražnja bila za solo bus (minimum). Bolje neku drugu liniju čija trasa može podržati makar solo bus, produžiti do BAS-a ili BNV-a.
Zamisao za 410 i jeste bila da se sistemom ulica okreće. Mislio sam da se to podrazumeva, obzirom da se tako linija 303 trenutno okreće, ali očigledno nisam bio u pravu.
Vezano za samo okretanje u centru Vrčina, @David352 koliko je izvodljivo da se sistemom ulica kao što to radi trenutno linija 303, menja smer u centru naselja? Koliko je izvodljivo da to bude Oblakovska, deo koji prolazi pored vrtića i OŠ?
Što se tiče same veze Vrčina sa Avalom i Voždovcem, koja je tačno poenta linije na 1h? Voleo bih da čujem i mišljenje @David352 , jer sam iz ranijih pisanja forumaša stekao utisak da takvi taktovi na linijama baš i nisu poželjni. Ovo ako bi linija radila u ekspres režimu, a ako bi linija stajala na svim stajalištima, bilo bi i do 1h 30 min takt sa brojem vozila koja si predložio da saobraćaju.
Šta tačno znači detaljnija veza sa Avalskim naseljima?
To što postoje znatno duže linije na Avalskom potezu a staju na svakom ćošku (parafrazirano), ne znači da je to i željeno i da tako treba da radi svaka linija. Konkretno, pre par godina je bio predlog za uspostavljanje linije 405E, baš iz razloga što je dugačka linija i što staje na svakom stajalištu duž trase. Razlog zašto sam napravio (predložio) da nekoliko linija radi u ekspres režimu je upravo taj da bi se sa manje vozila dobio bolji takt, što je između ostalog i bio predlog jednog dela forumaša.
Нема потребе за иронијом око Ритопека, таква је реалност на терену како је и још људи овде написало.
У центру Врчина нема услова за окретање ни у мрежи улица Светозара Марковића-Облаковска-Саве Ковачевића (обилазница око центра). Има техничких пробелма око скретања соло/зглоба на раскрсници С.Марковића-Облаковска, треба средити тротоаре и померити неке ограде. То је рекла и екипа СЈП када је излазила на терен, када смо тражили продужење 303 до центра и будуће линије 410.
Детаљна веза са насељима на Авалском путу значи тачно то што сам написао. На пример, потребно је ђацима и запосленима у школама који путују из Врчина за Бели Поток и Јајинце да се не враћају станицу унапред или уназад да би стигли до одредиште. И мени лично као и комшијама значи да кад идемо у Јајинце или Бели Поток, не чекамо да се Ласта смилује да пусти пар бедних полазака на 466, него да имамо поуздан превоз до одредишта и назад.
Зашто сам споменуо размак. Прво, време полуобрта на линији 410 не може да буде више од 60 мин. до Индустријске зоне, линија 403 има полуобрт 50 мин, стаје на свим стајалиштима, а километража би било готово иста.
Драги Соле, ја немам ништа против да 410 иде и на 5 мин ако може. Али сам то написао бојећи да ће неко искористи као аргумент ангажовање већег броја возила у смислу да нема капацитета итд. А нама су пропали сви покушаји да добијемо 410 у последњих 15 година.