Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Ja nznm stvarno sta da mislim o potezu 300 jedine linije koje imaju dobre polaske na potezu 300 su
Linija 309
Linija 302
Linija 305
Linija 307
Ostale linije umesto da povecaju polaske samo ih smanjuju a i gsp je u haosu stvarno mora da se resi to da grad malo pocne da se brine o prevozu a ne da se folira treba da se pokrene neka incijativa da se malo resi prevoz na potezu 300 i idalje mi nije jasno zasto je samo 309 na celom potezu od 302 do 311 jedina privatna linija a sve ostale gsp mzd sad se vratimo na gsp hocu da se linije vrate na gsp
Linija 50,71,68,46,55,79,37,33,47,48,51,59,42,35,84, 94,309,ceo potez 500 i ceo potez 600 koliko ja shvatam samo 612 je ostao u gsp
 
Da li neko zna koje su cene peronskih karata u Beogradu, Lazarevcu, Mladenovcu, Sopotu, Obrenovcu i Barajevu?
 
Da li neko zna koje su cene peronskih karata u Beogradu, Lazarevcu, Mladenovcu, Sopotu, Obrenovcu i Barajevu?
Београд је 220дин
За Младеновац уколико се сећам цена перонске је била 60 динара
 
Da li neko zna koje su cene peronskih karata u Beogradu, Lazarevcu, Mladenovcu, Sopotu, Obrenovcu i Barajevu?
Што се тиче БАС-а,боље уплати карту од 90 минута, јефтиније ћеш проћи јер је перонска карта 220 динара.У Лазаревцу је 55 динара било,мислим да је и даље,мада вероватно је и у Младеновцу,Сопоту,Обреновцу,Барајеву ту негде,око 60,70 динара.
 
Ja nznm stvarno sta da mislim o potezu 300 jedine linije koje imaju dobre polaske na potezu 300 su
Linija 309
Linija 302
Linija 305
Linija 307
Ostale linije umesto da povecaju polaske samo ih smanjuju a i gsp je u haosu stvarno mora da se resi to da grad malo pocne da se brine o prevozu a ne da se folira treba da se pokrene neka incijativa da se malo resi prevoz na potezu 300 i idalje mi nije jasno zasto je samo 309 na celom potezu od 302 do 311 jedina privatna linija a sve ostale gsp mzd sad se vratimo na gsp hocu da se linije vrate na gsp
Linija 50,71,68,46,55,79,37,33,47,48,51,59,42,35,84, 94,309,ceo potez 500 i ceo potez 600 koliko ja shvatam samo 612 je ostao u gsp
Овде бих додао и 74 да буде ГСП,арива је катастрофална на тој линији.
 
Што се тиче БАС-а,боље уплати карту од 90 минута, јефтиније ћеш проћи јер је перонска карта 220 динара.У Лазаревцу је 55 динара било,мислим да је и даље,мада вероватно је и у Младеновцу,Сопоту,Обреновцу,Барајеву ту негде,око 60,70 динара.
Nije za mene, treba mi informacija za Moovit, dodao bi i to uz ove normalne cene sto trenutno imaju.
 
466 и 468 су две крајње нерационалне линије. Питам се ко је жељан те патње да из Врчина иде до града преко Авалског пута, око Авале и кроз Јајинце, Булевара ослобођења и Аутокоманде? Три дана јахања.

Врчин је изузетно зајебан за јавни превоз јер је површински огроман са физички одвојеним засеоцима и пружа се у девет праваца. Једино што се може урадити јесте да се 461 и 462 распореде подједнако, односно да се добар део полазака са 461 пребаци на 462 али опет ни то не би било коректно јер су ипак Рамнице далеко насељеније од Јаричишта.
Поздрав свима. Нов сам на форуму.
Као неко ко се превозом у Врчину и околним насељима бавио годинама, сарађивао са ДЈП по питању приградског саобраћа, да напишем пар реченица о ЈП у Врчину. Наиме тачно је да је Врчин можда најнезгодније насеље за рационално организовање превоза у околини, али садашњи превоз би се могао боље организовати. Оно што би сад прво решавати јесте потез Јаричишта и Аваласког пута. Само Јаричиште је староседелачки крај, а на Авалском путу у атару Врчина је формиран читав низ микронасеља, које имају потребу да буду повезане са центром Врчина.
Што се тиче линија 466 и 468, напротив, нама је потребна добра веза и са Јајинцима али и са другим вождовачким приградским насељима. Јер, подсећам становништво је у потпуности оријентисано ка Вождовцу, у Гроцку и грочанска насеља се иде само кад се мора. Елем, потребно је што пре успоставити градску линију на релацији Трошарина-Авала- Врчин, са једним до два возила дневно.
О осталим решењима писаћу даље. Што се тиче засеока, потребно је веће засеоке везати минибусевима за централни део, на сличан начин како је урађено у Рипњу и Барајеву. Такође, Равнице се морају повезати за засеоцима Рипња на том потезу, јер до окретнице у Равницама људи прешаче пар километара и 461 им најближа линија.
 
Што се тиче линија 466 и 468, напротив, нама је потребна добра веза и са Јајинцима али и са другим вождовачким приградским насељима. Јер, подсећам становништво је у потпуности оријентисано ка Вождовцу, у Гроцку и грочанска насеља се иде само кад се мора. Елем, потребно је што пре успоставити градску линију на релацији Трошарина-Авала- Врчин, са једним до два возила дневно.
Pogledao sam, još pre desetak godina sam davao predlog za jednu takvu liniju, ali nikako ne mogu da nađem mapu koju sam napravio. Ni na forumu, a ni na mom kompjuteru. Samo mi pisani trag ostao u nekom obliku, pa ga dostavljam.

410 VOŽDOVAC - ZAKLOPAČA /Put za Vrčin/


Trasa linije:

Paunova , Crnotravska , Save Maškovića , Bulevar Oslobođenja , Bulevar JNA , General Ždanova (Beli potok) , Kragujevački put , Avalski drum , Avalska (Vrčin), Save Kovačevića (Vrčin) , Bulevar revolucije , JNA

Prednosti:

Kako naselje Vrčin , koje je dosta bliže centru grada u odnosu na pojedina naselja koja imaju linije u okviru ITS 1 sistema , ima samo linije u okviru ITS 2 sistema , predlažem da postojeća linija ITS 2 sistema 466 bude prenumerisana u 410 uz delimičnu promenu trase , kako bi povezivala Vrčin i sa leve i sa desne strane autoputa , čime bi se značajnije poboljšala njegova ravnopravnost sa drugim naseljima. Takođe , predlažem da na liniji i dalje ostane da radi samo Lasta.​

Stajališta:
  • 01 Paunova (47 , 48 , 50 , 401 , 402 , 403 , 405 , 406, , 407 , 408 , 503)*
  • 02 VOŽDOVAC (401 , 402 , 403 , 405 , 406 , 407 , 408 , 503)
  • 03 Baštovanska (40, , 41, , 78 , 401 , 402 , 403 , 405 , 406 , 407 , 408 , 503)
  • 04 Kragujevačkih đaka (40 , 41 , 78 , 401 , 402 , 403 , 405 , 406 , 407 , 408 , 503)
  • 05 Banjica II (40 , 41 , 78 , 401 , 402 , 403 , 405 , 406 , 407 , 408 , 503)
  • 06 Riste Stefanovića (401 , 402 , 403 , 405 , 406 , 407 , 408 , 503)
  • 07 Voje Radića (401 , 402 , 403 , 405 , 406 , 407 , 408 , 503)
  • 08 Save Jovanovića (401 , 402 , 403 , 405 , 406 , 407 , 408 , 503)
  • 09 Jajinci /Dom zdravlja/ (401 , 402 , 403 , 405 , 406 , 407 , 408 , 503)
  • 10 Milutina Miljkovića (401 , 402 , 403 , 405 , 406 , 407 , 408 , 503)
  • 11 Kefalonijska (401 , 402 , 403 , 405 , 406 , 407 , 408 , 503)
  • 12 Spomen park „Jajinci" (401 , 402 , 403 , 405 , 406 , 407 , 408 , 503)
  • 13 Spomen česma (401 , 402 , 403 , 405 , 406 , 407 , 408 , 503)
  • 14 Rakovica selo (401 , 402 , 403 , 405 , 407 , 408 , 503)
  • 15 Kružni put (401 , 402 , 403 , 405 , 407 , 408 , 503)
  • 16 Kumbara (401 , 402 , 403 , 405 , 407 , 408)
  • 17 Pošta (401 , 403 , 405 , 407 , 408)
  • 18 Avala (401 , 403 , 405 , 407 , 408)
  • 19 Šumareva kuća (403 , 408)
  • 20 Put za Zuce (403 , 408)
  • 21 Kapija Šumadije (408)
  • 22 Šuplja stena (408)
  • 23 Jaričište (ITS 2)
  • 24 Nova stanica (ITS 2)
  • 25 Mesara (ITS 2)
  • 26 Feroplast (ITS 2)
  • 27 Prodavnica (ITS 2)
  • 28 Vrčin /Eukaliptus/ (ITS 2)
  • 29 Vrčin /stadion/ (ITS 2)
  • 30 Vrčin /centar/ (ITS 2)
  • 31 Vrčin I (ITS 2)
  • 32 Vrčin II (ITS 2)
  • 33 Vrčin /Nadvožnjak/ (ITS 2)
  • 34 Vrčin /Gornji kraj/ (ITS 2)
  • 35 Repnica (ITS2)
  • 36 Janković kraj (ITS 2)
  • 37 Zaklopača /Ulaz/ (ITS 2)
  • 38 Zaklopača (303)
  • 39 MZ Zaklopapča (303)
  • 40 ZAKLOPAČA /Put za Vrčin/ (303)
 
Хвала Соле.
Подсетили сте ме, сећам се да сте ми у контакту, споменули тај предлог мислим 2015. год. Ово је значајан предлог, јер је потребно боље повезивање насеља. Неко је споменуо за 468, јесте један полазак, али је и он значајан кад на пример не постоји 410, као у горњем предлогу.
 
Može biti. Pomagao sam raznima, tako da ni ne čudi što ne mogu sve stvari da popamtim, iako i sam sebe iznenadim šta sve pamtim. Al' mogu da konstatujem da mali svet. I ovo se ne odnosi samo na pisanje ovde na forumu odnosno na ovu srodnu tematiku.

P. S.
Kakav bi danas trebalo da bude ovaj moj predlog, to ne bih znao, sigurno da može i treba da bude bolji. A ništa ne fali da se pošalje nadležnima.​
 
Poslednja izmena:
Сматрам да уколико постоје линије попут 408 зашто не би и нека кроз Јаричиште у Врчину. Чак се и слажем са одлуком да се 466 претвори у градску линију 410 јер има све предиспозиције за. А руку на срце Врчин је насеље које је за разлику од југа општине независно од Гроцке, људи више графитирају ка граду и Вождовачким насељима. Мада питање је колко би и сам југ зависио од насеља Гроцке да има неку алтернативну бољу, први пример је Младеновац ти са линијом која има 4 поласка за Младеновац (говорим о линији 365) не можеш да кажеш да имаш везу са Младеновцом када је фактички немаш јер ти је последњи полазак из Гроцке у 17:30. И то је упитно ако се уопште одржи. Да не говорим о самој траси која је суманута али да се вратим на тему Врчина. Линије 303 и 410 бих свео на исту окретницу (центар Врчина) где би била граница потеза 300 и 400 у Врчину
Дакле
410(Вождовац - Јаричиште - Врчин /центар/) такт 20 минута
303 (Устаничка - Заклопача - Врчин /центар/) такт 30 минута
461 (Шумице - Врчин /Рамнице /)
Такт 20 минута
Што се тиче линија 354 354А и 354Б преусмерио би их након искључења са аутопута одмах ка Заклопачи без свраћања до центра Врчина а линију 462 бих укинуо јер би постојала 410 која би правила везу Јаричишта са центром Врчина и са Шумицама преко линије 461
 
Dodali su pre jedno dve nedelje, samo mi nije jasno zašto su je dodali ako već ne žele da prigradske linije budu u aplikaciji? Po trasi ova linija jeste gradska, kao i 601, 607 i 610, zašto njih ne dodaju? Sve ove linije su proglašene prigradskim od strane grada.
 
Сматрам да уколико постоје линије попут 408 зашто не би и нека кроз Јаричиште у Врчину. Чак се и слажем са одлуком да се 466 претвори у градску линију 410 јер има све предиспозиције за. А руку на срце Врчин је насеље које је за разлику од југа општине независно од Гроцке, људи више графитирају ка граду и Вождовачким насељима. Мада питање је колко би и сам југ зависио од насеља Гроцке да има неку алтернативну бољу, први пример је Младеновац ти са линијом која има 4 поласка за Младеновац (говорим о линији 365) не можеш да кажеш да имаш везу са Младеновцом када је фактички немаш јер ти је последњи полазак из Гроцке у 17:30. И то је упитно ако се уопште одржи. Да не говорим о самој траси која је суманута али да се вратим на тему Врчина. Линије 303 и 410 бих свео на исту окретницу (центар Врчина) где би била граница потеза 300 и 400 у Врчину
Дакле
410(Вождовац - Јаричиште - Врчин /центар/) такт 20 минута
303 (Устаничка - Заклопача - Врчин /центар/) такт 30 минута
461 (Шумице - Врчин /Рамнице /)
Такт 20 минута
Што се тиче линија 354 354А и 354Б преусмерио би их након искључења са аутопута одмах ка Заклопачи без свраћања до центра Врчина а линију 462 бих укинуо јер би постојала 410 која би правила везу Јаричишта са центром Врчина и са Шумицама преко линије 461
Слажем се. Ово што сте написали је најприближније мојим предлозима за Врчин. С тим што је мана постојећа инфраструктура тј. да би нова линија 410 ишла до центра, као 303 потребно је изградити окретницу и решити проблем паркирања у центру.
Што се тиче јужног дела општине Гроцка, ситуација са превозом је нешто боља него ранијих деценија, али има итекако простора да се он рационалније организује. Сигурно да је потребна боља веза овог дела са Сопотом и Младеновцем, јер администрација општине Гроцка најгоре функционише у округу. Такође, има и радника из насеља око Умчара који раде у Врчину, те њима одговорају постојеће линије 354 (а и б), 352а и 467. За насеља јужно од Гроцке је битно да поново проради путнички воз из Београда, али то је друга тема... У сваком случају, невоља је што из Секретаријата се углавном договарају са управама приградских општина, а слабо се слуша глас грађана, зато је питање колико ови наши предлози стижу до неког у Секретаријату...
 
Dodali su pre jedno dve nedelje, samo mi nije jasno zašto su je dodali ako već ne žele da prigradske linije budu u aplikaciji? Po trasi ova linija jeste gradska, kao i 601, 607 i 610, zašto njih ne dodaju? Sve ove linije su proglašene prigradskim od strane grada.
План плус увео приградске линије, мапе нису. Тужно
 
Слажем се. Ово што сте написали је најприближније мојим предлозима за Врчин. С тим што је мана постојећа инфраструктура тј. да би нова линија 410 ишла до центра, као 303 потребно је изградити окретницу и решити проблем паркирања у центру.
Што се тиче јужног дела општине Гроцка, ситуација са превозом је нешто боља него ранијих деценија, али има итекако простора да се он рационалније организује. Сигурно да је потребна боља веза овог дела са Сопотом и Младеновцем, јер администрација општине Гроцка најгоре функционише у округу. Такође, има и радника из насеља око Умчара који раде у Врчину, те њима одговорају постојеће линије 354 (а и б), 352а и 467. За насеља јужно од Гроцке је битно да поново проради путнички воз из Београда, али то је друга тема... У сваком случају, невоља је што из Секретаријата се углавном договарају са управама приградских општина, а слабо се слуша глас грађана, зато је питање колико ови наши предлози стижу до неког у Секретаријату...
Можда када би се више давао на значају сам beobuild, као и кад би неко из секретаријата (разних не причам само за јавни превоз) пратио дописе које ми овде достављамо, верујем да би ситуација била знатно другачија или да праве нешто типа анкете, где се усвоји пар предложених траса и људи сами одлуче шта желе. Сећам се кад су правили неку анкету за сезонску линију до Космаја међутим мрка капа од тад
 
План плус увео приградске линије, мапе нису. Тужно​
Nisam razumeo šta si tačno hteo da kažeš sa ovim.
Можда када би се више давао на значају сам beobuild, као и кад би неко из секретаријата (разних не причам само за јавни превоз) пратио дописе које ми овде достављамо, верујем да би ситуација била знатно другачија или да праве нешто типа анкете, где се усвоји пар предложених траса и људи сами одлуче шта желе. Сећам се кад су правили неку анкету за сезонску линију до Космаја међутим мрка капа од тад​
Neke od mojih predloga su realizovali, što ono što sam kačio na forum, što ono što sam direktno SJP dostavljao.​
 
Nisam razumeo šta si tačno hteo da kažeš sa ovim.​
Да план плус као и друге апликације које се знатно мање користи од гугл мапа има базу приградских линија у Београду, док гугл мапе које би прве то требале да имају, немају
 
Што се тиче приградских линија на територији Лазаревца:
-580 појачати бар 3-4 поласка још
-581 бар један полазак после 21:00 из -Лазаревца нпр.у 22:00 или 22:30
-Последњи 581 из Београда за Лазаревац у 00:00 или 00:15
-583А из Београда до Крушевице укинути и пребацити на 583
-585 радним даном у 4:45 из Миросаљаца и 16:30 из Београда као и субота
-588 укинути
-Додати линију за јужна села лазаревачке општине,јер и њима треба превоз до Београда,а не да преседају локалом до Лазаревца па онда на 581.
То је неки мој предлог
 
Свако село у приградским општинама треба имати директну линију за Београд.Небитно дал је Дудовица код Лазаревца,дал је Марковац код Младеновца,дал је Арнајево код Барајева,стварно треба имати тако нешто.
 
Да план плус као и друге апликације које се знатно мање користи од гугл мапа има базу приградских линија у Београду, док гугл мапе које би прве то требале да имају, немају
Ispada kao da Google mape same ubacuju ove podatke.
 
Свако село у приградским општинама треба имати директну линију за Београд.Небитно дал је Дудовица код Лазаревца,дал је Марковац код Младеновца,дал је Арнајево код Барајева,стварно треба имати тако нешто.
A evo alternativa, umesto 4-5 direktnih polazaka ka gradu, da se ima polazak na 30min do najbliže prigradske opštine, odakle ima autobus na 10 min samo između tog AS i Beograda
 
Ne mogu ni da zamislim to pokrivanje prigrada sa stotinama direktnih linija. Sela i naselja oko opština Sopot, Mladenovac, Lazarevac, Obrenovac, Grocka i Barajevo, ima na desetine. Neka od njih uopšte nisu ni mala. I dok sam živeo u naselju Trešnja, solidnih deset godina, zagovarao sam pojačanje 408-ice, koja faktički i sad pokriva 90% putnika avalskog poteza od Puta za Zuce prema Mladenovcu. Bolje imati koridorske linije na 15, pa i 20 minuta, a fidere za okolna naselja na pola sata do sat, nego desetine direktnih linija na sat, pa na dva do tri sata, i da pojedine nemaju više od tri do četiri polazaka dnevno. Šta znači direktna veza, ako se autobus neretko čeka, pa i preko sat vremena. Pritom, i duž trasa glavnih linija, ispašta i ona velika većina putnika, kojima autobusi ne idu u nekim iole smislenim intervalima. Imate, na primer, 50 polazaka dnevno, što i nije tako malo, al tipa u jednom satu prođe šest polazaka, a u nekom drugom satu jedan do dva, dok ponegde postoji rupa i od čitavog sata. Svi mogu da imaju koliko toliko uigran i relativno čest prevoz, uz već postojeći broj vozila uz samo malo bolju organizaciju.
 
Vrh