Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Зна ли неко оправдан разлог зашто линија 600 не иде кроз Антифашистичке борбе него кроз Шпанских бораца? Имала би станицу директно на ж.ст. НБГ, а и главни улаз за путнике на будућој БАС ће бити са те стране.
 
hteo sam da pitam da li bi bilo brže da ide na obilaznicu umesto na autoput ali nisam kompetentan da to diskutujem. a kad sam se setio da obrišem tu poruku bilo je kasno.
 
та линија је требала одмах са Прокопа на ауто-пут и директно до аеродрома са стајањем код Сава центра, Генекса и Тошиног бунара, и да иде на максимум 20 минута и 24 сата. него је уведена да се каже да је уведена
 
Пошто ће се нова БАС отворити 2024.године,зна ли се како ће функционисати приградски саобраћај ка Младеновцу,Сопоту, Лазаревцу, Обреновцу? Стајалиште Палата правде 1 је баш фреквентно за приградски саобраћај.
 
Мислим да ће и њих пребацити на НБГ. Можда неке линије буду пребачене на мост преко Аде.
 
Мислим да ће и њих пребацити на НБГ. Можда неке линије буду пребачене на мост преко Аде.
Линије за Младеновац и Сопот преко Антифашистичких борби и на аутопут преко Газеле,а за Обреновац и Лазаревац преко моста на Ади,тако је логичније.
 
Евентуално ако хоће да их петљају на аутопут за Сопот и Младеновац преко моста на Ади, Сајма и Мостара.
 
та линија је требала одмах са Прокопа на ауто-пут и директно до аеродрома са стајањем код Сава центра, Генекса и Тошиног бунара, и да иде на максимум 20 минута и 24 сата. него је уведена да се каже да је уведена
Успут би помогла 17, 18 и 88.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
та линија је требала одмах са Прокопа на ауто-пут и директно до аеродрома са стајањем код Сава центра, Генекса и Тошиног бунара, и да иде на максимум 20 минута и 24 сата. него је уведена да се каже да је уведена
Већ постоји 860И која аутопутем иде до аеродрома тим путем
 
860i i dalje odnosi primat kada je u pitanju veza aerodroma sa gradom.
Dobio je malu ispomoc u vidu ove nove linije.
72-ka je pretezno turisticka, dok je 860i prava radnicka linija.
Kako je bilo nekad samo sa 72-om, sad su tu tri linije + a1
 
Линије за Младеновац и Сопот преко Антифашистичких борби и на аутопут преко Газеле,а за Обреновац и Лазаревац преко моста на Ади,тако је логичније.
Moje mišljenje je, naravno ne mora da znači da sam u pravu, da bi linija 860 i / ili 860E trebalo da ostane na sadašnjoj trasi. Takođe bih i 491, 581 ili 581E, kao i liniju 560E, ostavio da saobraćaju do centra (Slavija / Savski trg ili neka odgovarajuća okretnica), kako se ne bi pravio pritisak na linije koje bi ostale ka centru (GSP / Privatnik na potezima 400 i 500). Takođe bih liniju 560 produžio do bloka 42.​

та линија је требала одмах са Прокопа на ауто-пут и директно до аеродрома са стајањем код Сава центра, Генекса и Тошиног бунара, и да иде на максимум 20 минута и 24 сата. него је уведена да се каже да је уведена
Успут би помогла 17, 18 и 88.
Jel linija 860I nije dovoljna?
 
Moje mišljenje je, naravno ne mora da znači da sam u pravu, da bi linija 860 i / ili 860E trebalo da ostane na sadašnjoj trasi. Takođe bih i 491, 581 ili 581E, kao i liniju 560E, ostavio da saobraćaju do centra (Slavija / Savski trg ili neka odgovarajuća okretnica), kako se ne bi pravio pritisak na linije koje bi ostale ka centru (GSP / Privatnik na potezima 400 i 500). Takođe bih liniju 560 produžio do bloka 42.​


Jel linija 860I nije dovoljna?
493 и 465 имају Аутокоманду,860,860Е имају Сајам,док 581 после Палате правде 1 тек МЗ Чукаричка падина,то представља проблем за Лазаревчане када се пусти нова аутобуска станица.
 
Iskreno nemam problem sa trenutnom trasom, jer prolazi pored dve železničke stanice i buduće autobuske. Svakako bitnije nego Sava centar. A istina je da fali 24-časovni prevoz sa aerodroma.
Ovo je generalno pitanje, upućeno svuima, a samo se nadovetujem na post. Kako bi smisleno povezao Prokop, novi BAS (blok 42) i Aerodrom, ako već znamo da imamo liniju 860I koja ide autoputem, a i pojačana je nakon puštanja poteza 600 privatnicima?
 
Poslednja izmena:
493 и 465 имају Аутокоманду,860,860Е имају Сајам,док 581 после Палате правде 1 тек МЗ Чукаричка падина,то представља проблем за Лазаревчане када се пусти нова аутобуска станица.
581 да иде од Галерије можда?
 
@solecar
Прочитај претходне поруке. Са трасом поред Сајма стаје на Мостару, али не би стајала уколико би ишла преко Газеле, као што је @JohnnyLee предложио. Са предложеним трасом преко Газеле не би покрила нови БАС и железничку станицу Нови Београд. Једино што треба да прође кроз Антифашистичке борбе, да стаје испод перона железничке станице.
 
Али не иде са Прокопа већ са старог БАС-а. Додуше, не знам одакле ће да креће кад се измести БАС. Могла би са Прокопа

Иначе, много боља варијанта је да се путници усмере да преседају на станици Нови Београд са линије 600 и на линију 600, ако ће већ сви возови стајати и на Новом Београду. Од Блока 42 до Прокопа се упада у чеп на Мостару, на скретању из Булевара војводе Мишића ка Аутокоманди и Прокопу, а све чешће је колона и на Мосту на Ади због чепа у Топчидеру. Преседањем на Новом Београду се та гужва избегава путовањем возом. Само онда 600 треба да стаје испод перона железничке станице, на станици где стају 94 и 95.
 
a da li bi bilo brže da ide, nakon bloka 42, na Jurija Gagarina i onda novom saobraćajnicom od blokova do Surčina, umesto autoputem kao što je sad?
 
Не постоји искључење ка аеродрому. Коришћење нове саобраћајнице ка аеродрому нема смисла, превише би се кружило.
 
Prvo, da li je ikada bila priča o sličnoj liniji? Složili smo se da je krenulo predizborno nagradjivanje Strele. Onako iz vedra neba, uvodi se linija. Valjda neće praviti 600xx kao sa 860 derivatima. Ostaju slobodni 608, 609 i 607. Nešto mi deluje da 300 nije daleko, vinča - miljakovac, da ne bude koje obećanje nismo ispunili, jer ima 312. Šta hoćete vi narode, eto nove linije, pa makar bile suprotne tokovima putnika.
 
Vrh