Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Ево једног предлога о томе да се направи нешто попут експрес линија на Смедеревцу, тачније да поједине линије са потеза 300 не стају на сваком ст На релацији Устаничка - Лештане/Винча, један од разлога је колико толико бржи проток јер се мање аутобуса укључује са станица као и мање аутобуса стаје на сваких 200-300 метара.
Нпр.
Да линије 308,309 и 302 стају на сваком стајалишту из из следећих разлога, 309 иде до Цветка, 308 до Шумица а 302 иде од Гроцке у којој пре свега има доста средњошколаца из Калуђерице,Винче и Лештана. С друге стране остале линије би користила само поједина стајалишта,нпр
Устаничка, ОШ Драгојло Дудић, Пиранделова (због повезивања са 313), Ново насеље, Пут за Калуђерицу, Стара Калуђерица
 
Dobar predlog, al bi onda na 302 morao da ide zglob jer bi bila nenormalno opterećena, a već je sad jedna od opterećenijih linija, ja bih stavio još na 304 zglobove zbog velike okretnice i stavio da staje na sva stajališta. 303,305,306,307 i 311 da budu ekspres linije. Malo je nepravedno da ti ljudi iz Kaludjerice i Lestana pune naše autobuse, a mi nemamo drugu alternativu, dok oni jure u prvi autobus po svaku cenu i onda ja moram da stojim do Vinče. Ali od ovog nema ništa jer dolaze privatnici koji će da nam natrpaju solo Akie i Cobre. Voleo bih da bar budu vraćeni polasci koji su ukinuti na 305,306 i 307 u martu prošle godine.
 
Ево једног предлога о томе да се направи нешто попут експрес линија на Смедеревцу, тачније да поједине линије са потеза 300 не стају на сваком ст На релацији Устаничка - Лештане/Винча, један од разлога је колико толико бржи проток јер се мање аутобуса укључује са станица као и мање аутобуса стаје на сваких 200-300 метара.
Нпр.
Да линије 308,309 и 302 стају на сваком стајалишту из из следећих разлога, 309 иде до Цветка, 308 до Шумица а 302 иде од Гроцке у којој пре свега има доста средњошколаца из Калуђерице,Винче и Лештана. С друге стране остале линије би користила само поједина стајалишта,нпр
Устаничка, ОШ Драгојло Дудић, Пиранделова (због повезивања са 313), Ново насеље, Пут за Калуђерицу, Стара Калуђерица
Ako bi 302 bila jedina koja bi pokrivala sve stanice na Smederevcu, morala bi da ide na 7 minuta u špicu i 10 van špica i to pod uslovom da bude cela zglobna. Oko Smederevca se dosta izgradilo, toliko da će za koju godinu oko Stare Kaluđerice biti više stambenih zgrada nego porodičnih kuća, što je i primetno uticalo na veći broj putnika, pa su tako skoro sva stajališta postala poprilično frekventna. Ako bi ipak neke linije stajale na svaka dva stajališta, pa jedno preskoče, pa na sledeće stanu, to baš i ne bi bile ekspres linije... Potezu 300 nisu toliko potrebne ekspres linije koliko je potrebna reorganizacija/produžavanje.
Nažalost, na potezu 300 čak ni izbori nisu dovoljni da bi nešto promenili. Za ovih 10 godina koliko aktivno pratim razvoj javnog prevoza, na potezu 300 su do sada uvedene 309L, 312 i 313 koje su lokalne i da računam 311 uvedenu krajem 2015. Nikakvih značajnijih promena nije bilo, a s obzirom da privatnici preuzimaju potez najverovatnije, tek onda se ne treba ničemu nadati, bar ne nečemu boljem od trenutnog.
 
Dobar predlog, al bi onda na 302 morao da ide zglob jer bi bila nenormalno opterećena, a već je sad jedna od opterećenijih linija, ja bih stavio još na 304 zglobove zbog velike okretnice i stavio da staje na sva stajališta. 303,305,306,307 i 311 da budu ekspres linije. Malo je nepravedno da ti ljudi iz Kaludjerice i Lestana pune naše autobuse, a mi nemamo drugu alternativu, dok oni jure u prvi autobus po svaku cenu i onda ja moram da stojim do Vinče. Ali od ovog nema ništa jer dolaze privatnici koji će da nam natrpaju solo Akie i Cobre. Voleo bih da bar budu vraćeni polasci koji su ukinuti na 305,306 i 307 u martu prošle godine.
Odavno sam predlagao da treba uvesti liniju koja bi samo Smederevac pokrivala, kao nekada 302L. Inače je 302L bila poprilično korisna linija u smislu rasterećenja drugih linija i početkom 2000ih su je opsluživali zglobovi.
 
Potez 300 ima jako neiskoriscenog potencijala vezano za gradski prevoz sto je jako tužno. Prvo i glavno je E75 i A1 gde nemamo nijednu liniju gradskog prevoza, a tu bi imali em komfor i ne bi se gurali, em bi privatnici bili zadovoljni zbog kilometraže. A drugo je Vinča koja ima prostora za 3 okretnice, jedna na brdu, druga je stara okretnica, a treća je kod Crkve gde je bila planirana linija 300. Uz to u Vinci postoji alternativni put do grada koji je nama sa brda duplo bliži gradu od standardnog gde ide linija 307, ali je put uzak i u lošem stanju, gde bi uz rekonstrukciju mogla da se pusti minibus linija iz Crkve u Vinči da ide do Mirijeva gde se planira budući metro.
 
И још једна ствар,срамота је да ниједна линија са потеза 300 не иде до Икее,тачније да не постоји веза до тамо. Имамо укључење на Бубањ Потоку које је потпуно неискоришћено
 
Bukvalno me motivišu da vozim auto umesto da koristim gradski prevoz, do Ikee sat i 15 minuta gradskim prevozom, autom 15-20 minuta. Do Avale takođe isto, samo sto do Avale treba bar sat ipo gradskim prevozom.
 
Ako bi 302 bila jedina koja bi pokrivala sve stanice na Smederevcu, morala bi da ide na 7 minuta u špicu i 10 van špica i to pod uslovom da bude cela zglobna. Oko Smederevca se dosta izgradilo, toliko da će za koju godinu oko Stare Kaluđerice biti više stambenih zgrada nego porodičnih kuća, što je i primetno uticalo na veći broj putnika, pa su tako skoro sva stajališta postala poprilično frekventna. Ako bi ipak neke linije stajale na svaka dva stajališta, pa jedno preskoče, pa na sledeće stanu, to baš i ne bi bile ekspres linije... Potezu 300 nisu toliko potrebne ekspres linije koliko je potrebna reorganizacija/produžavanje.

A pazi kakav je prosperitet na 860 koji je doslovno postao potez sam za sebe.

860 Obrenovac - Beograd BAS
860E Obrenovac - Beograd BAS Ekspres
860M Obrenovac - Industrijska zona Barič - Beograd BAS
860L Obrenovac - Lazarevac
860B Industrijska Zona Barič - Mala Moštanica - Beograd BAS
860C Stepojevac - Mislođin - Beograd BAS
860A Barič (Ambulanta) - Rucka - Beograd BAS
860BL Industrijska Zona Barič - Lazarevac
860D Draževac - Veverički Kraj - Banovo Brdo
860V Baljevac (Ibarska Magistrala) - Banovo Brdo
860P Poljane (Donji Kraj) - Banovo Brdo
860J Jasenak (Puž) - Beograd BAS
860T Vukićevica - Industrijska zona Barič
860U Industrijska zona Barič - Ušće
860I Industrijska zona Barič - Surčin - Beograd BAS
860VP Veliko Polje - Duboko
860G Industrijska Zona Barič - AS Obrenovac - Dren (Iverić)
860MV Beograd BAS - Naselje Sava
860P Industrijska zona Barič - Rvati - Trstenica
860Š Sremčica - Veverički Kraj - Šumadija - Vis - Mislođin - Industrijska zona Barič
860C Beograd BAS - Baričkih Boraca - Industrijska zona Barič
860Z Duboko - Mala Moštanica - Zabrežje
860U1 AS Obrenovac - Staro Ušće
860U2 Industrijska zona Barič - Ušće (Gola Bara)

Sve uvedeno za 8 godina, dok vi tapkate u mestu ova firma......
 
Да мало боље дочарам погледајте и ред вожње на свим тим линијама
A pazi kakav je prosperitet na 860 koji je doslovno postao potez sam za sebe.

860 Obrenovac - Beograd BAS
860E Obrenovac - Beograd BAS Ekspres
860M Obrenovac - Industrijska zona Barič - Beograd BAS
860L Obrenovac - Lazarevac
860B Industrijska Zona Barič - Mala Moštanica - Beograd BAS
860C Stepojevac - Mislođin - Beograd BAS
860A Barič (Ambulanta) - Rucka - Beograd BAS
860BL Industrijska Zona Barič - Lazarevac
860D Draževac - Veverički Kraj - Banovo Brdo
860V Baljevac (Ibarska Magistrala) - Banovo Brdo
860P Poljane (Donji Kraj) - Banovo Brdo
860J Jasenak (Puž) - Beograd BAS
860T Vukićevica - Industrijska zona Barič
860U Industrijska zona Barič - Ušće
860I Industrijska zona Barič - Surčin - Beograd BAS
860VP Veliko Polje - Duboko
860G Industrijska Zona Barič - AS Obrenovac - Dren (Iverić)
860MV Beograd BAS - Naselje Sava
860P Industrijska zona Barič - Rvati - Trstenica
860Š Sremčica - Veverički Kraj - Šumadija - Vis - Mislođin - Industrijska zona Barič
860C Beograd BAS - Baričkih Boraca - Industrijska zona Barič
860Z Duboko - Mala Moštanica - Zabrežje
860U1 AS Obrenovac - Staro Ušće
860U2 Industrijska zona Barič - Ušće (Gola Bara)

Sve uvedeno za 8 godina, dok vi tapkate u mestu ova firma......
 
Dok je tako na Obrenovackom potezu, od 2016 307 je pala sa 93 na 73 polaska, a ljudi sve više i više, dok Kosmaj šalje autobuse na 3A, 21A, 40 i 105, nama ukidaju vozila.
 
Dok je tako na Obrenovackom potezu, od 2016 307 je pala sa 93 na 73 polaska, a ljudi sve više i više, dok Kosmaj šalje autobuse na 3A, 21A, 40 i 105, nama ukidaju vozila.
Zato se nadam nekom boljitku sa privatnicima.... Evo kod mene malo malo pa nema raspoloživog vozila a vikendom nemaju vozača.... Slepci.
 
Превоз у Гроцкој је најгори у граду, потписујем.
 
Превоз у Гроцкој је најгори у граду, потписујем.
Ја буквално не могу да похватам куда све иду Ластине линије са потеза 300 јер постоји једно 20 комбинација са 1-2 поласка дневно.Те линије треба реорганизовати и направити од тога 4-5 линија највише које би биле јаке са поласцима.Како је тек вама који сте из тог краја Београда...
 
Screenshot_20240307-185647_Instagram.jpg
 
Ја буквално не могу да похватам куда све иду Ластине линије са потеза 300 јер постоји једно 20 комбинација са 1-2 поласка дневно.Те линије треба реорганизовати и направити од тога 4-5 линија највише које би биле јаке са поласцима.Како је тек вама који сте из тог краја Београда...
Па никако нам је, користим ауто до Малог Пожаревца да бих преседао на 493, јер нешто ми се не исплати да идем сат и 15 минута до Шумица,затим још 45 минута до Земуна 17ицом.
А што се тиче ових одговора да су неке линије са по 1 поласком потребне због радника, шта ћемо онда са онима који раде на НБГ, Земуну, Центру града, они испадну дискриминисани у том случају
 
Слажем се да је јавни превоз на грочанској општини неупоредиво најгори у граду. Прођоше и први локални избори да ми као општина од Секретаријата нисмо тражили НИШТА. А ево сад ће избори да се понове, нико ни не намерава да тражи било шта.

Председника општине превоз не занима, њиме се уосталом никада није ни возио, а никоме другом не дозвољава да се превозом бави, чак је забранио да било ко контактира Секретаријат.

У Гроцкој почиње ускоро комплетна реконструкција Вучка Милићевића (од центра до пекаре АС). Извођач је хтео да ради под потпуном обуставом саобраћаја а председникова генијална идеја коју гура јесте да 302 буде минибус који ће да саобраћа алтернативном улицом, 15. маја (која је слепа улица). То ће да се реши тако што е да се наспе камен кроз њиву .... тако да ... не надајте се ичему док је он председник.
 
Слажем се да је јавни превоз на грочанској општини неупоредиво најгори у граду. Прођоше и први локални избори да ми као општина од Секретаријата нисмо тражили НИШТА. А ево сад ће избори да се понове, нико ни не намерава да тражи било шта.

Председника општине превоз не занима, њиме се уосталом никада није ни возио, а никоме другом не дозвољава да се превозом бави, чак је забранио да било ко контактира Секретаријат.

У Гроцкој почиње ускоро комплетна реконструкција Вучка Милићевића (од центра до пекаре АС). Извођач је хтео да ради под потпуном обуставом саобраћаја а председникова генијална идеја коју гура јесте да 302 буде минибус који ће да саобраћа алтернативном улицом, 15. маја (која је слепа улица). То ће да се реши тако што е да се наспе камен кроз њиву .... тако да ... не надајте се ичему док је он председник.
Председника једино занима да се појави на Pink телевизији
 
Vrh