Šta je novo?

Prestonice regiona

Ова Муфтијина листа тражи "да имамо свој аеродром":)
Вероватно мисле на Сјеницу...
Aerodromi Ponikve i Morava su u sastavu JP "Aerodromi Srbije" kao i oni u Nišu i Kruševcu, a ima više aerodroma koji bi hteli isto to da budu, jer samo uz pomoć države mogu da rade.
 
Poslednja izmena:
Poenta je da država ulaže samo u aerodrome koji su kod "Aerodroma Srbije". Samo oni imaju neku perspektivu, zato mnogi gradovi i nude svoje aerodrome.

Druga je stvar koliko ima letova i linija, tj. koliki je promet na pojedinim aerodromima, ali bitno je da se ulaže u ta 4 aerodroma kako bi oni bili osposobljeni i za putnički saobraćaj u budućnosti.
 
Poslednja izmena:
Od aerodroma Dubinje kod Sjenice ostala je samo poljana. Sve, apsolutno sve, orano je gotovo danonoćno, pre 23 godine. Besmislena je bilo kakva priča da tu postoji aerodrom. I pre 1999. osim piste, nije posedovao nikakvu infrastrukturu
 
Taj bivši aerodrom kod Sjenice baš i nije kandidat da bude u "Aerodromi Srbije" kao što su aerodromi kod nekih drugih gradova. Naprimer u Boru, jer mora da se izmesti prema Zaječaru pošto leži na bakru i zlatu. :)
 
Poslednja izmena:

У организацији Српске Заједнице у Македонији р.о. Куманово обележена је 80. годишљица од јуначке погибије српских и југословенских пилота, који су у рану зору 6.априла 1941. године приликом напада фашистичке Немачке на Краљевину Југославију одлучно полетели и супротставили се вишеструко надмоћнијем непријатељу и том приликом положили своје младе животе на олтар отаџбини.
 
s-l1600 (16).jpg

Foto Soldaten Denkmal in Skoplje / Mazedonien Serbien, Wehrmacht Landser Skopje
 
Овакве вести у Сарајеву су релативно честе (као и вести о ширењу трамваја, нпр.). Зашто нису у Београду? Је л` овде златно доба, мали Џенет, или тамо?

Završeno uklanjanje objekata na trasi IX transverzale - Nastavlja se izgradnja kružnog toka​


Ovog vikenda završeno je uklanjanje objekata na IX transverzali, velikom infrastrukturnom projektu, čiji je investitor Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo.​

Nakon što su ranije donesene odluke koje se tiču kupoprodaje privremenih objekata, uspješno su završene sve procedure za devet objekata, čime je omogućen nastavak radova i završetak kružnog toka na IX transverzali.

Po riječima resornog ministra Adnana Šteta, Ministarstvo saobraćaja izdvojilo je 2,5 mil KM za isplatu objekata koji se uklanjaju.

Prvobitna građevinska dozvola je mijenjana više puta, kako bi se pronašla najbolja rješenja za objekte koji se nalaze na trasi, što je u određenim momentima usporilo realizaciju.

- Važnost ovog višemilionskog projekta najviše se ogleda u velikom rasterećenju gužvi, sigurnosti u saobraćaju i kvalitetu saobraćajnica. Završetkom radova na ovom kružnom toku, te završetkom radova na spoju IX transverzale i Autoputa A1, imat ćemo spojenu funkcionalnu cjelinu koja će značajno promijeniti sliku Sarajeva. Do sada je za radove za ovu cjelinu, uključujući i saobraćajnicu Džemala Bijedića, isplanirano i uloženo oko 27 mil KM, a u pripremi je uz radove na IX transverzali i dodatna obnova i izgradnja određenih dijelova u Ulici Džemala Bijedića. Nastavljamo graditi, brinući o potrebama građana, uprkos svim izazovima sa kojima se susrećemo - poručio je ministar Šteta, saopćeno je iz resornog ministarstva.
 
Zanimljive vesti iz Tirane gde MVRDV (a u manjoj meri i BIG) zdušno učestvuju u nacionalnim projektima poput višespratnice u obliku Skenderbegove glave, soleitra sa reljefom Albanije i devastacije jezgra Tirane da bi se sve to izgradilo. Toliko o verovanju da bismo bolje prošli da smo unajmljivali velika arhitektonska imena
 
Тачно је то тај комплекс потирања прошлости, те је Сплит од ОРЈУНАшког и четничког постао неоусташко мисто.
 
Tako je i kolinda ispala blesava jer nije znala znacenje orjunaš
 
Vrh