[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435152#p435152:24zvzfps je napisao(la):
tragac » 22 Феб 2017 06:42 pm[/url]":24zvzfps]Nijedan majstor ne preporučuje ugradnju plina u turbo benzinac ionako. A potrošnja 0.9 tCe motora je relativno niska.
@Трагач, са другом реченицом се апсолутно слажем са тобом, сувише је то мали мотор (мале кубикаже) да се уграђује плински уређај.
Са првом реченицом се не слажем из разлога личног искуства. Имао сам уграђен плински уређај у кола тј. у Субару Форестер 2.0 турбо (1999.годиште) и стварно ме је служио одлично, нисам имао никаквих проблема, ни са уређајем, ни са мотором Форестера. Иако стварно не волим плин, али ето, уградио сам га јер сам исти добио путем компензације, и на тај начин сам једино могао да извучем паре за одрђани посао. Уређај је тада коштао 1.600,- евра, без уградње, а уградња још 350,-.
Плински уређај је био БРЦ сиквент 56 и био је стварно професионално уграђен, редовно сам га сервисирао и одржавао, онако како је фабрика Брц прописала. Наравно вожња са безоловним горивом и плином се разликује, у потрошњи - већа са плином за неких 25%, али због мање цене овог горива, вожња је била подношљивија за џеп. Такође сам имао и нешто мању еластичност мотора у односу на безоловни, а донекле се осећала и ткз. турбо рупа, што са безоловним наравно није био случај.
Са плинским уређајем сам возио Форестера од краја 2006. до средине 2009., кад сам га продао (нажалост - морало се, и дан данас ми је жао због тога).