Lepo je sto planiraju podzemne na Slaviji, ali pitanje je kada ce to doci na red.
U okviru Projekta rekonstrukcije tramvajske i saobracajne infrastrukture u Beogradu (koja se najvecim delom vec godinama finansira iz kredita EBRD-a) predvidjene su rekonstrukcije Vojvode Stepe, Karadjordjeve, Ruzveltove, Mije Kovacevica, Kraljice Marije, Dzordza Vasingtona, Cara Dusana, Beogradske, Slavije, Bulevara Oslobodjenja, kao i pruge za Rakovicu. Pored tih tramvajskih deonica, u okviru istog programa trebalo bi da rade i nastavak prosirenja Juznog Bulevara i Gospodara Vucica (koje ce se prakticno spojiti u jedan Bulevar od Cvetka do Autokomande), prosirenje Zicke ulice i rekonstrukcija i prosirenje Partizanskog puta na Mirijevu. I naravno, tu je izgradnja tramvajske pruge preko novog mosta na Adi i njeno spajanje na postojecu mrezu.
Do sada su u okviru ovog programa rekonstruisane Nemanjina, Autokomanda, Bulevar kralja Aleksandra, Pozeska, Resavska, Pariska i Tadeusa Koscuska, Stari savski most, Milentija Popovica i deo Bulevara Milutina Milankovica, kao i deo Juznog Bulevara (mozda sam nesto zaboravio).
Kao sto se vidi, program je vrlo ambiciozan. Prva naredna na redu je Vojvode Stepe. U skorije vreme bi, prema najavama, trebalo da rade Ruzveltovu i Mije Kovacevica, kao i Karadjordjevu, ali samo prvu fazu od Savskog trga do Bristola. Postoje i najave o Partizanskom putu, odnosno prica se da se sada radio Mirijevac, kako bi rekonstrukcija Partizanskog bila bezbolnija. Znaci, to je to za 2012.
Dakle, dok Slavija stigne na red, mozda na tom mestu vec budemo kopali i stanicu za onu rec na M koja se ne sme spominjati