Šta je novo?

Podzemni prolazi

295928851_10217069978780323_5911348288767327061_n.jpg
 
Pored svih prednosti koje nosi zatvoreni postor, i to u samom centru, radnje u podzemnim prolazima nikad nisu mogle da zazive.
Ljudi prosto ne zele da se zadrzavaju ispod zemlje, sem ako to ne moraju.

Naravno da bi rekonstrukcijom sve delovalo privlacnije, ali mozda treba promeniti sadrzaj.
Umesto butika i malih radnji smestiti jedan supermarket, biletarnice, usluzni centar gradskog prevoza i sl. sadrzaj koji je potreban na dnevnom nivou.
 
To je zato što nemamo metro i što ljudi nisu svesni kako podzemni prostori treba da izgledaju.

Kod nas su podzemni prolazi ruglo počevši od ulaznog portala, pa do širine stepenica, osvetljenja, higijene...
 
Pored svih prednosti koje nosi zatvoreni postor, i to u samom centru, radnje u podzemnim prolazima nikad nisu mogle da zazive.
Kolega, tvoja tvrdnja je netačna. Čim su prolazi napravljeni, bili su popunjeni radnjama i šljakali su u fulu sve do raspada Juge. Ispod Albanije je bio i rastoran, čuveni "Staklenac", vrlo popularan. Taj prolaz, Nušićeva i Terazije (sa podzemnim ulazom u RKB) su vrveli od života i trgovine, nikakve razlike sa nadzemljem nije bilo.
 
Dobro kolega, ako je netacna nije kraj sveta. Mozda podzemni prolaz ni ne mora da vrvi od zivota i trgovine. Poenta je u unaprdjivanju tog prostora.
 
Recimo WC u podzemnom kod Albanije je održavan i relativno čist, jedina razlika u odnosu na ostale javne WC - eve je što se muškarci u njemu suviše dugo zadržavaju...
 
Recimo WC u podzemnom kod Albanije je održavan i relativno čist, jedina razlika u odnosu na ostale javne WC - eve je što se muškarci u njemu suviše dugo zadržavaju...
Nadam se da nema "rupica" u panelima koji razdvajaju boksove sa WC šoljama, kao što je to slučaj u "komšijskom", kod Narodnom pozorišta.

Kolega, tvoja tvrdnja je netačna. Čim su prolazi napravljeni, bili su popunjeni radnjama i šljakali su u fulu sve do raspada Juge. Ispod Albanije je bio i rastoran, čuveni "Staklenac", vrlo popularan. Taj prolaz, Nušićeva i Terazije (sa podzemnim ulazom u RKB) su vrveli od života i trgovine, nikakve razlike sa nadzemljem nije bilo.

Dobro kolega, ako je netacna nije kraj sveta. Mozda podzemni prolaz ni ne mora da vrvi od zivota i trgovine. Poenta je u unaprdjivanju tog prostora.
Da li je to prolaz od Doma Omladine ka Nušićevoj (deo pored Čumića)? Ako je to taj prolaz, on i dalje dobro funkcioniše, posebno krak ka Domu Omladine.
 
@solecar

Nisam zagledao svaki, ali jesam svoju kabinu.. nije bilo, ni rupica za spy, ni rupčaga za nešto konrketnije 😁

Kod narodnog nisam bio al sad me baš zanima, moraću da odem...
 
Sto se mene tiče, podržavam svako unapređenje samo imajte u vidu da su Terazije prožete podzemnim vodama i slojevima gline, kao i to da Moskva i Pozorište na Terazijama imaju pumpe koje danonoćno crpe vodu da se podrumi ne bi plavili.

E sad, u normalnim društvima sa normalnim radnicima, ovaj problem bi bio savladiv i rešio bi se na nekoliko načina. Ali u Srbiji... paaaa mislim samo ću vam reći da pogledate kako prave podloge za kolovoz ili trotoar, i koliko ploče na njima traju i na šta liče posle par meseci. Pa sami zaključite.
 
Na osnovu korisničkog iskustva (user expirience), mogu da konstatujem da su podzemni na Terazijama otporniji na vodu od onih kod zgrade Albanije.
 
Da li neko ima plan podzemnih prolaza na Terazijama?
 
Nije ovo dovoljno dobro, nazalost, a izgleda da je i neprecizno markirano.
Na kojoj je dubini Terazijski Tunel? Odnosno, da li je mislite da se iznad tunela moze komotno napraviti podzemni prolaz od barem 3 metra visine?
 
Као превенција графита по празним зидовима могле би да се поставе реплике уметничких дела а преко њих стакло да се лакше уклањају графити од спеја или маркера.
 
Izudarano? Savijeno od temperaturnih promena? Čemu ovi odvodi za kišu na svakih pola metra? Brate... Pa za jednu običnu nadstrešnicu ne treba diploma, to i moj deda sa 3 razreda osnovne ume bolje da isprojektuje i odradi.
 
Neće više, majke mi, do sledeće kiše sigurno, garantujem 100%. :D
 
Sad mi je jasno zašto se ovoliko čeka na nastavak rekonstrukcije, jednostavno je toliko kompleksan projekat, da moraju da izuče njegovo ponašanje prilikom upotrebe i atmosferskih uticaja, pa kad budu 100% sigurni da to valja, onda će se baciti na sledeću nadstrešnicu.
 
Vrh