Šta je novo?

Podvožnjak - veza dva bulevara

G79ejc9W4AIcn-N.jpeg


Je l' ovo (deformisana cev i pukotina ispod) znači da nisu dobro procenili nosivost ovih cevi koje su probili ispod pruge, kao uopšte ni nosivost nasipa pošto su sklonili zemlju okolo?

Ne vidim zašto bi betonirali ispod osim ako nasip ne popušta?

 
Не бих рекао да попушта. Она цев је пуна земља а не деформисана

Ево шта су колеге већ постовале, НовКоле је већ примењивао ту тоехнологију


Ustvari to više liči na bar četri ili pet metara rupe koja je potrebna sa strane, ispod nivoa šina. A onda toliko visoko postavljeni beton smeta. Ali opet, možda će sa njega samo bušiti šipove, pa ga posle skidati? Ali bušiti kroz beton? Sa nivoa bar 4 metra višeg nešto što je potrebno za šipove? Nije mi baš jasno kako to nameravaju da izvedu ako se koristi metod na slikama.

20160914_084138.jpg

Pogledaj na netu "pipe-roof method".
Pogledajte prilog 219253
 
Evo, izdvojeno iz fotografije Novkola sa drugog projekta koju je Zuma ranije postavio - cev ispod koje će biti postavljena potporna konstrukcija ima profil većeg prečnika od ostalih cevi.
Cevi su "poravnate" u gornjoj ravni.

20170310_150824 crop.jpg
 

Ako zaista budu morali da redukuju železnički saobraća zbog mosta, nadam se da će bar da iskoriste taj momenat za probijanje podvožnjaka…
 
За мост на Ади фали двоколосечна пруга у Марка Христића. Мада лакше и боље би било да су ишли пругу до Црвене Армије, не би било ни оног дивљег насеља између надвожњака сада.
 
За мост на Ади фали двоколосечна пруга у Марка Христића. Мада лакше и боље би било да су ишли пругу до Црвене Армије, не би било ни оног дивљег насеља између надвожњака сада.
400m pruge i dve raskrsnice/skretnice. Malo ulaganje i velika dobit, ali baš njih briga.
 
Vrh