Šta je novo?

Podvožnjak - veza dva bulevara

G79ejc9W4AIcn-N.jpeg


Je l' ovo (deformisana cev i pukotina ispod) znači da nisu dobro procenili nosivost ovih cevi koje su probili ispod pruge, kao uopšte ni nosivost nasipa pošto su sklonili zemlju okolo?

Ne vidim zašto bi betonirali ispod osim ako nasip ne popušta?

 
Не бих рекао да попушта. Она цев је пуна земља а не деформисана

Ево шта су колеге већ постовале, НовКоле је већ примењивао ту тоехнологију


Ustvari to više liči na bar četri ili pet metara rupe koja je potrebna sa strane, ispod nivoa šina. A onda toliko visoko postavljeni beton smeta. Ali opet, možda će sa njega samo bušiti šipove, pa ga posle skidati? Ali bušiti kroz beton? Sa nivoa bar 4 metra višeg nešto što je potrebno za šipove? Nije mi baš jasno kako to nameravaju da izvedu ako se koristi metod na slikama.

20160914_084138.jpg

Pogledaj na netu "pipe-roof method".
Pogledajte prilog 219253
 
Evo, izdvojeno iz fotografije Novkola sa drugog projekta koju je Zuma ranije postavio - cev ispod koje će biti postavljena potporna konstrukcija ima profil većeg prečnika od ostalih cevi.
Cevi su "poravnate" u gornjoj ravni.

20170310_150824 crop.jpg
 

Ako zaista budu morali da redukuju železnički saobraća zbog mosta, nadam se da će bar da iskoriste taj momenat za probijanje podvožnjaka…
 
За мост на Ади фали двоколосечна пруга у Марка Христића. Мада лакше и боље би било да су ишли пругу до Црвене Армије, не би било ни оног дивљег насеља између надвожњака сада.
 
За мост на Ади фали двоколосечна пруга у Марка Христића. Мада лакше и боље би било да су ишли пругу до Црвене Армије, не би било ни оног дивљег насеља између надвожњака сада.
400m pruge i dve raskrsnice/skretnice. Malo ulaganje i velika dobit, ali baš njih briga.
 
Zašto, time se zaobilazi veliki NBGa, i gubi veza sa autobuskom i želežničkom stanicom?
 
Треба што више веза, и Николе Тесле до Земуна, и на другу страну низ Владимира Поповића право у Јурија Гагарина, и постојећа траса Милентија-Милутина Миланковића, и Марка Христића, и Црвене армије-Булевар уметности до Николе Тесле, и др Ивана Рибара-Срђана Алексића-/лево Војвођанска-Ледине/десно Грча-Норвешка-Марка Челебоновића-Т6 око гробља-крак ка велетржници.
 
Треба што више веза, и Николе Тесле до Земуна, и на другу страну низ Владимира Поповића право у Јурија Гагарина, и постојећа траса Милентија-Милутина Миланковића, и Марка Христића, и Црвене армије-Булевар уметности до Николе Тесле, и др Ивана Рибара-Срђана Алексића-/лево Војвођанска-Ледине/десно Грча-Норвешка-Марка Челебоновића-Т6 око гробља-крак ка велетржници.
Ako može, i celim Tošinim. A u starom delu grada Studentski trg - Terazije - Slavija, Višnjička, dalje niz Vojvode Stepe, Ibarskom do Pevca, a ne bi škodilo ni Ustaničkom...
 
И најбоље би било дуж целе Дунавске до Вишњичке, кад ће у Деспота Стефана бити портал тунела.
 
Ako može, i celim Tošinim. A u starom delu grada Studentski trg - Terazije - Slavija, Višnjička, dalje niz Vojvode Stepe, Ibarskom do Pevca, a ne bi škodilo ni Ustaničkom...
Slažem se sa ovim i prethodnim, ali možemo samo da sanjamo nažalost.
Da druge strane, mislim da su tramvaji na Novom Beogradu neefikasni osim u retkim bulevarima gde je gužva.
 
Vrh