Je l to oni rekose da ce biti gotovo do proleca? Koje godine?
Ustvari to više liči na bar četri ili pet metara rupe koja je potrebna sa strane, ispod nivoa šina. A onda toliko visoko postavljeni beton smeta. Ali opet, možda će sa njega samo bušiti šipove, pa ga posle skidati? Ali bušiti kroz beton? Sa nivoa bar 4 metra višeg nešto što je potrebno za šipove? Nije mi baš jasno kako to nameravaju da izvedu ako se koristi metod na slikama.
![]()
Pogledaj na netu "pipe-roof method".
Pogledajte prilog 219253
O dobro je. Već sam mislio da i ako nekad dočekamo ovaj podvožnjak da će sređivanje celog bulevara ostati za ko zna kad…Uz probijanje nasipa planirana je i rekonstrukcija Bulevara Crvene Armije do raskrsnice kod Belvila. Iz prezentacije sa Šapićeve konferencije u četvrtak:
Pogledajte prilog 261172
www.ekapija.com
Камо среће да и туда прође трамвај.Uz probijanje nasipa planirana je i rekonstrukcija Bulevara Crvene Armije do raskrsnice kod Belvila. Iz prezentacije sa Šapićeve konferencije u četvrtak:
Pogledajte prilog 261172
Zar to nije bio originalni plan, da bi tramvajski saobraćaj preko Mosta na Adi imao smislenu putanju, umesto trenutnog kruženja?Камо среће да и туда прође трамвај.
400m pruge i dve raskrsnice/skretnice. Malo ulaganje i velika dobit, ali baš njih briga.За мост на Ади фали двоколосечна пруга у Марка Христића. Мада лакше и боље би било да су ишли пругу до Црвене Армије, не би било ни оног дивљег насеља између надвожњака сада.
Bilo bi najbolje kada bi sa novog savskog mosta tramvaj skrenuo u Bulevar Nikole Tesle pa u Trešnjinog cveta i onda Buelvar Umetnosti pa kroz podvoznjak do Jurija Gagarina.Камо среће да и туда прође трамвај.