Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Na stranu što su propustili da ovo urade kad su sređivali prugu, ali zna li neko da li projekat predviđa da, kad zamene nasip pruge mostovskom konstrukcijom, ista bude u širini za samo dva koloseka koliko ih ima sada ili će ipak da ostave prostor za po jedan dodatni kolosek sa svake strane, za eventualno proširenje na 4 koloseka u budućnosti.
Dva aktuelna projekta su bili idealni da još jedan deo NBGD i Zemun dobiju tramvaj relativno lako i povoljno.
Naime tramvaj je mogao ici desno sa novog tramvajskog mosta kroz kružni tok kod brankovog mosta Bulevarom Nikole Tesle jedan krak bi išao levo u Trešnjinog cveta pa u Bulevar Umetnosti pa u podvožnjak a drugi krak pravo do Karađorđevog trga. Tri najkomplikovanije i najskuplje stvari već rade pa rade a to su most kružni tok i podvožnjak. U ostalim delovima potrebno je maltene samo proširiti ulicu za šta ima mesta i napraviti tramvajsku bašticu u sredini i okretnicu na Karađorđevom Trgu.
Propuštena prilika za ozbiljno rasterećenje saobraćaja bez nekih prevelikih radova
Ipak je tu trebalo savladati toliku divlju reku i boriti se sa nepristupačnim terenom.
Počelo je tek pre 6 godina, ima vremena da sve lepo legne na svoje.
Ne znam zašto se ljudi bune uopšte.
Zato i daju nenormalne rokove, zato sto firme za koje su tenderi namesteni su angazovane do granica pucanja pa i uz sve pare ne mogu da obezbede masine i radnu snagu. Ne daj boze da se neki projekat propusti nekoj drugoj firmi, sve se pare uzeti moraju.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.