Šta je novo?

Podvožnjak - veza dva bulevara

Aevo čekamo da počnu pa da rade koliko god je potrebno kao bulevar patrijarha pavla sto se radi
 
Bilo je i I tenderu broj dana za bul pat. Pavla isto tako i za novi bas i za garažu kod biblioteke itd ...
 
Podvožnjak je vrlo specifičan objekat, pogotovo kada se radi ispod pruge bez zaustavljanja saobraćaja. Niko ne zna na kakve će se probleme naići i šta sve može da se pojavi u toku gradnje. Možda sve prodaje i lako, ali besmisleno je sada hejtovati o roku kada izgradnja još nije ni počela.
 
O ovome ne može da se pročita, ali zato o BnV imamo pamflete iz svih mogućih uglova zadnjih skoro 10 godina. Od početka, pa sve do ovih poslednjih o ekološkoj devastaciji zbog BnV 😀
 
Можда ћу бити досадан као папагај, али је баш глупо на куб што пробијање није урађено приликом затвора пруге.
Apsolutno. Sve to stoji za rokove i da nisu mogli uskladiti sa završetkom pruge, ali to nšta ne bi bilo problem da je podvožnjak ušao u projekat pruge i da je rađen zajedno sa istom, od strane istog izvođača.

Svakako jedva čekam da probiju ovo kako god i kad god jer je preko potrebno. Ali za početak bi bilo lepo da radovi uopšte počnu.
 
Можда ћу бити досадан као папагај, али је баш глупо на куб што пробијање није урађено приликом затвора пруге.

A što je najgore, železnica će i osetiti kašnjenje ovih radova.
Potrebno je na mestu gradnje za prugu namestiti provizorijum na kojem se daje lagan vožnja od 20 km/h, a s obzirom da je trenutna brzina 120 km/h na tom delu, kašnjenje vozova će biti neminovana!
 
A što je najgore, železnica će i osetiti kašnjenje ovih radova.
Potrebno je na mestu gradnje za prugu namestiti provizorijum na kojem se daje lagan vožnja od 20 km/h, a s obzirom da je trenutna brzina 120 km/h na tom delu, kašnjenje vozova će biti neminovana!
Zar na tom mestu kompozicije ne idu sporije, obzirom da je neposredno na ulazu/izlazu iz stanice NBG?
 
Pa i ne baš, možda samo RVR-ovi, noviji Stadlerovi vozovi imaju dobro ubrzanje te na tom mestu iz pravca stanice Novi Beograd već su negde na 100-110 km/h.
Dok iz pravca Tošinog otprilike to mesto im je tek početak zaustavmog puta.

A na primer, Barac i Optimin agencijski voz prolaze stanicu Novi Beograd bez zaustavljanja.
 
Pa ništa, onda će morati da ranije/kasnije usporavaju/ubrzavaju.... a ovi što prolaze bez zaustavljanja će morati da uspore.

Tačno. Poremetiće se kompletan železnički saobraćaj koji tuda prolazi, samo zato što se niko nije potrudio da se radovi iskoordinišu i napravi nadvožnjak dok je pruga bila zatvorena zbog rekonstrukcije.
 
Ali zato postoji reči kako se ne zna na sta ce se sve naići prilikom izgradnje ovog tunela do Menhetna, tj ispod Bosfora, tj nbgd podvoznjaka.

Saspens, drama...

A, laik bi pitao kad je tako strašno neizvesno i teško, zašto ne prokopase dva bagera za popodne dok se kopati moglo... Tu reč čuti nećemo. Idemo dalje, uvek od nule, juče ne postoji. Rokaj ružičasto.
 
Danas sam malo istraživao zašto je "propuštena" ta prilika i po rečima iz Energoprojekta Niskogradnja stvar je zahebao CIP koji je bio sa njima u konzorcijumu, a zadužen za projektovanje. Imao je neku grašku u projektu, pa su onda tražili par meseci produžetka, pa su onda kasnili sa prikupljanjem saglasnosti za gradjevinsku dozvolu, . . .itd. U medjuvremenu su radovi na pruzi bili završeni i pruga puštena u saobraćaj, pa je sporazumno raskinut ugovor sa konzircijumom.
Na prvoj strani sam napisao zašto je raskinut ugovor sa EP, ali hejteri teraju dalje svoju priču. Inače, ovde nije problem u dužini podvožnjaka ili materijala, već u bezbednosti prilikom izgradnje. Ali, pošto Novkol ima iskustva sa podvožnjaka ispod trokolosečne pruge u SM, trebalo bi i ovde da budu uspešni radovi.
Gledao sam kako se radio podvižnjak ispod pruge . .
 
Poslednja izmena:
Danas je bilo nešto aktivnosti. Moraju da spreme pozadinu za slikanje pred izbore.
20240511_082640.jpg
 
Vidi se da je na ogradi razvijen transparent sa natpisom "NOVKOL".

Možda je ovaj put stvarno počelo?
 
Vrh