Šta je novo?

Podvožnjak - veza dva bulevara

PXL-20240605-111343031-2.jpg
 
Ovde je dodatni faktor i nosivost tla, pošto je teren nasut peskom. Da je tlo ispod nasipa i tog dela NBG uopšte - npr stenovito, bilo bi daleko lakše, izliveni betonski portal bi imao oslonac.
Ovde je najbolji način bio da se to uradi dok je saobraćaj bio u prekidu.
Кад је саобраћај био у прекиду? И током реконструкције пруге се користио по један колосек за саобраћај.
 
Bio je u prekidu saobraćaj Bg-NS, i u najavama Direkcije za GGZ iz 2019 je rečeno da bi se tokom rekonstrukcije pruge gradio jedan, pa drugi raspon, za svaki kolosek posebno, usklađeno sa radovima na rekonstrukciji pruge.
Kako god... dok je međugradski saobraćaj bio u prekidu, sve je moglo da se organizuje, i razna tehička rešenja su mogla da se primene.
Da li je u nekom trenutku bio potpuno obustavljen ili ne, neka kaže neko ko prati železnicu.
 
Grade se dva zasebna tunela za po jedan kolosek, sa leve i desne strane postojećeg tunela.
 
To ima smisla jer tako neće ometati železnički saobraćaj kroz trenutni tunel. Bar se nadam. Možda bude nekih komplikacija ako su novi suviše blizu trenutnom
 
Данас је равно месец и по дана од када су почели радови.
За то време су донети контејнери, четворица радника су мало чистила траву и багeр је насуо одређену количину камена.
Са овим темпом се после питамо зашто им треба скоро две године за ово архитектонско чудо.
На крају ће бити повуци потегни, скочила цена материјала, рат у украјини, суперцелијске олује, дај још народних пара да стигнемо до експа да пустимо у саобраћај
 
Trenutno je situacija da se dva dana ne radi treci kao nesto bager mrda levo desno kako se ne bi stekao pogresan/pravi utisak.
Gradiliste izgleda kao da neko fizicko lice pokusava samo da sredi dvoriste.
Mislim da bi manje kostalo da se prekine saobracaj na 48h/72h i da se zgazi nasip i izbetonira.
 
U normalnim državama ovi političari koji su se slikali pred izbore bi dobili prijavu pa neka objašnjavaju šta su radili i kome su mazali oči

Данас је равно месец и по дана од када су почели радови.
За то време су донети контејнери, четворица радника су мало чистила траву и багeр је насуо одређену количину камена.
Са овим темпом се после питамо зашто им треба скоро две године за ово архитектонско чудо.
На крају ће бити повуци потегни, скочила цена материјала, рат у украјини, суперцелијске олује, дај још народних пара да стигнемо до експа да пустимо у саобраћај
 
Ovo je neko moderno doba, u kojem su čitavi slojevi prevazišli sramotu. Zastarela kategorija :)

Nije, dakle, sramota one koji organizovano lažu, u osnovi samo u cilju izvlačenja lične političke (i svake druge) koristi. A, nije sramota ni ove koji te laži propagarija, čak ni kada se na kraju ispostavi da su laži. Onda ćute.

Do sledećeg kruga, kada i jedni i drugi sve to rade ponovo.

Gde ukineš sramotu, puca čitavo polje novih mogućnosti! To je moto. :D
 
Danas sam par puta prošao pored ove lokacije, kamioni dovoze materijal, bager ga diže (a on se sliva dole...).
Šta rade uopšte?
 
koliko li nas samo kosta to igranje sa kamencicima?
 
Vrh