I izgradnja novog mosta preko Senjaka...nema druge.To onda znači proširenje tunela između Tošinog bunara i Zemuna?
Кад је саобраћај био у прекиду? И током реконструкције пруге се користио по један колосек за саобраћај.Ovde je dodatni faktor i nosivost tla, pošto je teren nasut peskom. Da je tlo ispod nasipa i tog dela NBG uopšte - npr stenovito, bilo bi daleko lakše, izliveni betonski portal bi imao oslonac.
Ovde je najbolji način bio da se to uradi dok je saobraćaj bio u prekidu.
Ali nije predviđeno proširenje tunela u planovima.To onda znači proširenje tunela između Tošinog bunara i Zemuna?
Jel postoji projekat podvožnjaka negde da može da se vidi?
Данас је равно месец и по дана од када су почели радови.
За то време су донети контејнери, четворица радника су мало чистила траву и багeр је насуо одређену количину камена.
Са овим темпом се после питамо зашто им треба скоро две године за ово архитектонско чудо.
На крају ће бити повуци потегни, скочила цена материјала, рат у украјини, суперцелијске олује, дај још народних пара да стигнемо до експа да пустимо у саобраћај
Bar da je zamrznemo. Mada je BPP odavno trebalo da bude u ovoj fazi.A da ugasimo temu?