Šta je novo?

Podvožnjak - veza dva bulevara

Tako se ne razvija grad.
mogu oni da pocnu da rade, ali bez slikanja i medijiske pompe
nema objavljivanja, nema price po medijima (dok ne zavrse one ranije zapocete)
mogu da pricaju samo o zapocetim radovima iz kvote koju su dobili
da vidite kako bi se fokusirali i radili na tim radovima, ovako svake nedlje otvaraju nesto po 5x, ubise dragana ne zna covek gde udara sa objavama
 
Jel može malo o temi a ne o meni, tj. o ovom podvožnjaku. Gde su nove slike?
1000002315.jpg
 
Izvor fotke je na prethodnoj strani, ali ti to ne znaš jer se ovde baviš drugim stvarima a ne temom.
 
"Druže", da li ti možeš da pišeš samo o temi a ne o meni? Opsednut si mojim pisanjem na svim temama.
Ovde je bitno da je posle 5god ponovo pokrenut ovaj projekat.
 
Poslednja izmena:
U demokratskom društvu svako može da izrazi spostveno mišljenje. Nekom drugom se to mišljenje možda ne dopada što takođe može da istakne ali i dalje ne može da zabrani izražavanje.

U svakom slučaju, slobodno koristite opciju ovog foruma za ignorisanje članova koji vas nerviraju. Zaista nema potreba da gušite temu sa ličnim mišljenjima usmerenim na određene članove (baš tome ova opcija i služi)
 
Koju temu?

Evo, prođoše izbori, videćemo vrlo brzo postoji li tema.
 
ja sam tamo odradio 2 puna zakupna ugovora, GTC Square pa GTC 41, 10 godina supljih prica
 
Волим ја да гледам комедије и трагикомедије, али кад ништа не схватам онда морам да питам да би имало смисла да наставим да гледам. У овој трагикомедији није ми ништа јасно (осим ако не избацимо изборе из приче). Имали икаквог смисла посипање овог камења, нешто типа да се осигура стабилност пре бушења. Питам јер нисам ни мало стручан, мада за разлику од овог камења оно са шиповома ми је потпуно јасно, али на жалост овде нема тих шипова. Овако помишљам да су маркетиншким почетком радова и оним минималним прокопавањем насипа нарушили стабилност па сад то крпе, али ко што рекох немам ја појма па да не лупетам.
 
Ovo će biti post koji će se ponavljati kao naredni post dok se ne izređaju svi zainteresovani sa jednim te istim pitanjem.

Kako bušiti kroz nasip a da se nasip ne uruši i da železnički saobraćaj može da prolazi?
Tako što prvo povećaš nasip, pa onda pobijaš šipove, praviš temelje za potporne zidove i sve drugo...bar se meni čini da je to plan, ne bih da se izlećem. Ali mislim da ćemo videti neka jednostavna, gotovo genijalna rešenja.
 
Хвалa @solecar i @relja, прочитао сам и раније пост али тек сад кад је поновљен сам укапирао и може имати смисла, из неког разлога сам први пут укапирао да је у питању иронија.
 
Englezi ovo rade za 3-4 dana max. kad se izlije podvožnjak pored. Izlije se ceo podvožnjak sa velikim stopama i samo se postavi onim mamutima. Al šta znam, možda po našem zakonu ne sme tako. Ovde sad prvo nasipaju da bi imao gde da stoji bauer da buši šipove. Ne znam kako će oko pruge. Možda rade jedan kolosek pa drugi a možda će kao što su rekli da urade bočna 2 pa onda sredinu da ima 4 koloseka iznad. Ne znam šta će im tu 4 sem za potrebe stanice Novi Beograd i da ubace još koju sretnicu više. Ne znam samo kako to nisu uradili kad su kinezi menjali prugu bilo je mnogo lakšte. Ovde sad soko umesto da leti ima da hoda 10-20 km/h. Al dobro de stanica je ionako blizu.
 
Ovde je dodatni faktor i nosivost tla, pošto je teren nasut peskom. Da je tlo ispod nasipa i tog dela NBG uopšte - npr stenovito, bilo bi daleko lakše, izliveni betonski portal bi imao oslonac.
Ovde je najbolji način bio da se to uradi dok je saobraćaj bio u prekidu.
 
Ne znam šta će im tu 4 sem za potrebe stanice Novi Beograd i da ubace još koju sretnicu više. Ne znam samo kako to nisu uradili kad su kinezi menjali prugu bilo je mnogo lakšte. Ovde sad soko umesto da leti ima da hoda 10-20 km/h. Al dobro de stanica je ionako blizu.
Četiri koloseka su predviđena od Prokopa do Batajnice. Svakako je do Zemun Polja neophodno, jer će se tu račvati dve dvokolosečne pruge.
 
Vrh