Cekaj, ali ozbiljno sad, jel ti nas trolujes ovde sve vreme? Znam da si otisao predaleko sa pricom i tesko je sada stati i priznati gresku, ali stvarno ovo sa slike dole zoves unapredjenjem u odnosu na sliku gore?
Pogledajte prilog 225733
U čemu je tvoj problem? Odgovorio sam na upit drugog forumaša koji ne zna kako je zgrada izgledala sa suprotne strane, nisam tebi odgovarao.
Ko si ti da se ja tebi pravdam za ono što ja mislim? Ne možeš da istrpiš što sam ti pre neki dan pokazao da nisi u stanju da pravilno oceniš kada su staklene prozorske površine bile veće, pre ili posle rekonstukcije zgrade, pa sad hoćeš da se razračunavaš? Što smo ustanovili odakle je potekao lažni nadimak "srpski Gaudi"? Kad tako izjednačavamo, da nećemo možda sutra da Gaudija zovemo "katalonski Momir Korunović"?
Onaj drugi kategorički tvrdio da zgrada može da se vrati u probitno stanje i da nije bila dozidana, pa odlepio kada sam sa dve slike dokazao da nije tako.
Nije zgrada samo fasada. Možda vama koji ste prvenstveno vizuelni tipovi i ne zanima vas ništa dalje od izgleda sa ulice i starih fotografija, ali mene zanima. Nije ovo srednjevekovna građevina već - pošta pored glavne železničke stanice, koja može da izgleda na razne načine, ali mora da bude pre svega - praktična za svoju namenu, što "srpski Gaudi" kako su ga novinari prozvali, nije uspeo i neko je to morao da prepravi i popravi, i usput da pusti dnevnu svetlost u zgradu - opet, još jednom - pošte. To je uradio ne posle 200 godina postojanja zgrade koja nije bila proglašena za spomenik, već posle 20 godina postojanja i teškog oštećenja u ratu, u vremenskom trenu kao kada bi se to uradilo danas na zgradi izgrađenoj 2005... tj iste godine kada je nastao ovaj portal, starost npr Belvila. Ono što ja tvrdim je da ideologija nije bila presudna za zamenu fasade, već inženjerski kriterijumi u sklopu preprojektovanja cele zgrade, svakog sprata. Vaš pogled je drugačiji, ali vi, i nakon godina rasprave i gledanja starih fotografija na ovoj temi niste bili u stanju da shvatite suštinske unutrašnje izmene, da vidite povećane površine koje propuštaju svetlost u poštu, da je zgrada dograđena... pa i da stanje i izgled u 21 veku ne odgovaraju stanju kada je rekonstrukcija završena.
Ja sam, kada sam prvi put "otkrio" stari izgled zgrade takođe, kao i vi sada, bio oduševljen i besan zbog kasnije rekonstrukcije, ali sam vremenom saznao i druge stvari, malo šire sagledao priču i stoga sam promenio stav. To uporno ponavljanje da je fasada pošte promenjena zbog ideologije i nekog uticaja na narod, izdvajanje fasade oštećene pošte iz jedne ogromne monstruozne mašinerije kontrole života stanovništa kao nečega toliko važnog... da im fasadom pošte obrišu sećanje na državu ogrezlu u visokoj korupciji koja se raspala za manje od mesec dana... ako to mogu da vam podvale, onda nema šta ne mogu.