Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Укњижени плусићћћи @Саша. :kk:

Напредује то, брзо ће април 2021., постали смо сви нестрпљиви због свега шта се све дешавало око овог пројекта.
Јеси ли ти то зауставио колону возила да би сликао, на фотографији је Ауди А4 са аустријским таблицама (ИЛ=Инсбрук Ланд)? :wink: :kk:
 
500m saobraćajnice 2+2 sa jednom mostićem rade 100 godina...
 
Та слика је направљена из аутобуса, Гаго, као што је онај у позадини (приградски, с петицом првом цифром у ознаци). Још слика од јуче - део Кружног пута и петље према Железнику:



Да ли ће срушити стари надвожњак? Стубови му се не поклапају с новим, горњем делу (ограде, пешачки део и ивице су пропали) би обнова била неоходна, нису још уклонили део брега до њега:































 
Saša ako sam negde preskočio plus udari sam, odlične slike.

Čekaju zimu da uhvate zalet stvarno nisu normalni. Ali nek samo završe.
 
Obzirom na peripetije koje su dešavale sa prethodnim izvođačima, bolje i ovako nego da je odložen početak radova za proleće.
 
Gledam ove stubove za osvetljenje i razmišljam... kriminal je što tako frekventna i važna saobraćajnica kao što je deo od OMVa do skretanja za Bele Vode nije osvetljena. Kriminal. Vožnja noću tim delom je horor. Sve i da čekaju na proširenje (već 30 godina), nema prepreka da se po budućoj sredini između 2+2 postavi osvetljenje.
 
Биће ово супер кад се заврши, коначно крштен улаз у град. Иначе осветљење на већ постојећој 2+2 саобраћајници од Крио гас пумпе до петље Петлово брдо не функционише годинама. Генерално сви инфраструктурни објекти чији је управник град се много лоше одржавају. Поготову ти делови саобраћајница првог реда које су предате граду од Путева Србије. Чини ми се да се још нису договорили на који начин ће да одржавају то.
 
Преусмерен је саобраћај преко новоасфалтиране деонице.
 
Потврђујем чика Радета, пустили су смер из града ка Орловачи преко нивог асфалта, други смер је остао преко старе деонице, заобилазе се багери и камиони.
 
Данас раније поподне по погодном времену за радове; ево како изгледа саобраћај преусмерен на нови коловоз, раскрсница код Метроа:



Подземни пешачки пролаз; на следећој слици између зграда и на слици после ње крајње десно могу се видети преостали борићи од некадашње шумице за коју се нико није бунио када је посечена:





Поклопце у предњем плану су поставили од прошлог пута:







Улица Ђује и Драгољуба је преграђена, они који долазе одоздо иду десно (из њиховог смера) тротоаром поред бившег Форда и излазе на стари коловоз магистрале 50-ак метара даље:











Овде је стари коловоз магистрале дигнут:











Нови коловоз крајње десно је добио још један слој, тако да остаје да се постави само завршни, најтањи слој асфалта:



 


Силазак с Магистрале удесно према Железнику:













Према Железнику:







Види се јасно да се стубови новог и старог надвожњака разилазе; кажу да ће срушити стари, мада би, ако би остао, његови стубови могли да буду између возних трака; иако је споља пропао, конструкција мора да му је још добра јер добро подноси велики саобраћај који непрестано иде преко њега:










 
Браво за слике, изгледа де ће ових дана да пусте кружни пут испод мостова.
 




















Ту лево се уклања стари коловоз с Магистрале:















Улица Ђује и Драгољуба и будући кружни ток:







Аутомобили иду тротоаром поред бившег Форда да би изашли на Магистралу:



Овде излазе и улазе:





 
Odoše pečurke :sesir:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801903#p801903:3h4tjn7l je napisao(la):
Саша » Fri Dec 11, 2020 1:30 am[/url]":3h4tjn7l]
Ту лево се уклања стари коловоз с Магистрале:


Screenshot_2020-12-11-02-16-27-917_com.google.android.apps.maps_1.jpg
 
Koliko vidim na ovom mestu

Dodatna traka.jpg

ima dovoljno mesta da se odradi ovako nešto

Arena.JPG

pa bi bilo moguće i uključenje sa kružnog puta ka gradu.
 
И ја мислим да има простора, проверавао сам на гугл мапама према размерама мапе колико је то могуће, а обзиром на то да је мало рашчишћен терен поред кружног пута не би ме чудило да се на крају горе наведено решење и реализује (надајмо се :)).
Само се поставља питање како би била изведена девијација, јер ипак код Арене се наставља право, а у овом случају се укључује по 90 степени. Можда евентуално "крајцовање" још ког бора на ивици помогне?
 
Занимљива идеја, мада мислим да неће бити ништа од тога ускоро. Пре верујем да ће посећи шуму и напаравити симетричне прикључке као са друге стране него ово.
 
A sa druge strane mosta ka Orlovači , radi li se nešto ?
 
Danas sam prošao novim delom od Metroa prema petlji Orlovača i ništa mi nije jasno u vezi kružnog toka...
Ne znam da li grešim, ali meni nema logike da kružni tok bude onoliko izdignut u odnosu na ulivne puteve.
Da li neko zna zbog čega je to tako urađeno, jer se meni čini da se time drastično smanjuje preglednost, a prednosti ne vidim?

P.S. Ko se vraća iz Metroa sad može jedino desno - prema Orlovači. Vraćanje prema gradu moguće je uz kršenje propisa, ili okretanje na petlji Orlovača.
 
Биће ово готово до маја сигурно.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Vrh