Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu
Напредује то, брзо ће април 2021., постали смо сви нестрпљиви због свега шта се све дешавало око овог пројекта.
Јеси ли ти то зауставио колону возила да би сликао, на фотографији је Ауди А4 са аустријским таблицама (ИЛ=Инсбрук Ланд)? :wink: :kk:
Та слика је направљена из аутобуса, Гаго, као што је онај у позадини (приградски, с петицом првом цифром у ознаци). Још слика од јуче - део Кружног пута и петље према Железнику:
Да ли ће срушити стари надвожњак? Стубови му се не поклапају с новим, горњем делу (ограде, пешачки део и ивице су пропали) би обнова била неоходна, нису још уклонили део брега до њега:
Gledam ove stubove za osvetljenje i razmišljam... kriminal je što tako frekventna i važna saobraćajnica kao što je deo od OMVa do skretanja za Bele Vode nije osvetljena. Kriminal. Vožnja noću tim delom je horor. Sve i da čekaju na proširenje (već 30 godina), nema prepreka da se po budućoj sredini između 2+2 postavi osvetljenje.
Биће ово супер кад се заврши, коначно крштен улаз у град. Иначе осветљење на већ постојећој 2+2 саобраћајници од Крио гас пумпе до петље Петлово брдо не функционише годинама. Генерално сви инфраструктурни објекти чији је управник град се много лоше одржавају. Поготову ти делови саобраћајница првог реда које су предате граду од Путева Србије. Чини ми се да се још нису договорили на који начин ће да одржавају то.
Потврђујем чика Радета, пустили су смер из града ка Орловачи преко нивог асфалта, други смер је остао преко старе деонице, заобилазе се багери и камиони.
Данас раније поподне по погодном времену за радове; ево како изгледа саобраћај преусмерен на нови коловоз, раскрсница код Метроа:
Подземни пешачки пролаз; на следећој слици између зграда и на слици после ње крајње десно могу се видети преостали борићи од некадашње шумице за коју се нико није бунио када је посечена:
Поклопце у предњем плану су поставили од прошлог пута:
Улица Ђује и Драгољуба је преграђена, они који долазе одоздо иду десно (из њиховог смера) тротоаром поред бившег Форда и излазе на стари коловоз магистрале 50-ак метара даље:
Овде је стари коловоз магистрале дигнут:
Нови коловоз крајње десно је добио још један слој, тако да остаје да се постави само завршни, најтањи слој асфалта:
Види се јасно да се стубови новог и старог надвожњака разилазе; кажу да ће срушити стари, мада би, ако би остао, његови стубови могли да буду између возних трака; иако је споља пропао, конструкција мора да му је још добра јер добро подноси велики саобраћај који непрестано иде преко њега:
И ја мислим да има простора, проверавао сам на гугл мапама према размерама мапе колико је то могуће, а обзиром на то да је мало рашчишћен терен поред кружног пута не би ме чудило да се на крају горе наведено решење и реализује (надајмо се ).
Само се поставља питање како би била изведена девијација, јер ипак код Арене се наставља право, а у овом случају се укључује по 90 степени. Можда евентуално "крајцовање" још ког бора на ивици помогне?
Занимљива идеја, мада мислим да неће бити ништа од тога ускоро. Пре верујем да ће посећи шуму и напаравити симетричне прикључке као са друге стране него ово.
Danas sam prošao novim delom od Metroa prema petlji Orlovača i ništa mi nije jasno u vezi kružnog toka...
Ne znam da li grešim, ali meni nema logike da kružni tok bude onoliko izdignut u odnosu na ulivne puteve.
Da li neko zna zbog čega je to tako urađeno, jer se meni čini da se time drastično smanjuje preglednost, a prednosti ne vidim?
P.S. Ko se vraća iz Metroa sad može jedino desno - prema Orlovači. Vraćanje prema gradu moguće je uz kršenje propisa, ili okretanje na petlji Orlovača.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.