Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Данас поподне, завршено је бетонирање надвожњака:

20201114_145938

20201114_145847

20201114_145954_HDR

20201114_145857

20201114_145838

20201114_145833_HDR

20201114_145813_HDR

20201114_145803_HDR

20201114_145744_HDR

20201114_145734_HDR

20201114_145705

20201114_145701_HDR

20201114_145648

20201114_145636

20201114_145630

20201114_145627_HDR

20201114_145527_HDR

20201114_145504_HDR by Sasha Yovanovich

...................

Хвала још једном, Гаго!
Сваки ми је начин тренутно тежак и заобилазан. Послао сам ти био више порука са сликама, али, изгледа да ти нису стигле јер сам премашио дозвољено оптерећење по поруци.
 
20201114_145608_HDR

20201114_145603_HDR

20201114_145559_HDR

20201114_145455_HDR

Према Железнику:

20201114_145430

20201114_145418

20201114_145355

20201114_145327

Левим коловозом се силази с Ибарске на Кружни пут, а десним пење на њу:

20201114_145320

20201114_145311

20201114_145215

20201114_145210

20201114_145103

Амбалажа од радничких оброка - на више места - ће вероватно бити уграђена у темеље петље:

20201114_145020

20201114_144935

20201114_145053 by Sasha Yovanovich, on Flickr
 
Да је претходни извођач овако радио, све би већ одавно било готово.
Овуда ће се вероватно пролазити док се буде радило на спајању дела од новог надвожњака с Магистралом према Граду:

20201114_144904

20201114_144847

20201114_144837

20201114_144721

20201114_144711

Постављен је први слој асфалта на цео овај потез укључујући и део будућег кружног тока:

20201114_144642

20201114_144637

20201114_144612

20201114_144607

20201114_144602_HDR

20201114_144550

20201114_144525

Место спајања новог дела Ибарске, који иде преко новог надвожњака, са старим:

20201114_150239(1)

20201114_150246

20201114_150234_HDR by Sasha Yovanovich, on Flickr
 
Novi izvođač solidno napreduje, hvala Saša za slike.
 
Pa bas da je kako treba nije.. zbog prilaza iz Rakovice koga nece biti.

A kombinacija je svakako bilo sa eko teroristima koji i dalje svoja vozila parkiraju ispod krosnji voljene im sume.

Ali ajde, barem ce pola posla biti skoro zavrseno.. konacno.
 
Ta priča oko borića je negativni primer građanskog aktivizma. Građanki aktivizam treba da bude iznad pojedinca, a ne da zastupa sebične interese jedne male grupe.
 
Шта, на крају неће бити прилаза?

Ништа сад ћу си набавим трактор па ћу сам разроварим прилаз. Доста ми је више тих кењкаваца који се само жале а онда упропашћавају град кад нешто треба. Покрените агитацију да се то направи мало им разговајте шумицу набацајте ђубретину
 
На Петловом брду готово да нема куће у низу, а тамо је највише таквих, која није проширена, дограђена и надограђена. При сваком ширењу су њихови власници смањили - додајући просторије и гараже - и додатно бетонирали своја зелена дворишта. Претпостављам да је практично све урађено на дивље.
И, сад, људи који су то урадили су се организовали да бране неуређену, али пошумљену државну површину - од државе. Једну од површина, јер цео појас уз Магистралу и уз Кружни пут нису бранили од зграда изграђених ван плана, а где је исто тако била шума. Између Магистрале и ул. Ђује и Драгољуба, на пример, били су исто тако борови.
Том дивљом градњом су грађани овог насеља великим делом одсечени од Магистрале и Кружног пута, ако изузмемо дивље, кривудаве и уске пролазе ширине нешто мало веће од ширине једног аутомобила, неупотребљиве под снегом и ледом.
Е, сад, изградњом целовите петље, сем целог Града, и грађани овог насеља би добили бржи и лакши прилаз СВОЈИМ кућама, уместо што ће се вртети, видећемо како, кроз скраћено решење. Уместо нормалне петље која се коначно гради после више десетина година, они су изабрали да се скоројевићки играју људских и грађанских права, и ишли до међународних тела. Град (држава) се повукао пред могућим последицама истрајавања на плану изградње целе петље, иако се био обавезао да ће уз њену изградњу уредити постојеће зеленило, посадити још дрвећа, направити дечје игралиште, поставити букобране.

Да ли њих - грађане - треба кривити?

Не. Ја кривим Град и Државу.

Ако треба, објаснићу зашто.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793191#p793191:34jhlipp je napisao(la):
Саша » 14 Нов 2020 09:35 pm[/url]":34jhlipp]Данас поподне, завршено је бетонирање надвожњака:

Хвала још једном, Гаго!
Сваки ми је начин тренутно тежак и заобилазан. Послао сам ти био више порука са сликама, али, изгледа да ти нису стигле јер сам премашио дозвољено оптерећење по поруци.
@Саша, укљижио сам ти плусићћће.
Да, добио сам само једну твоју е-пошту са оним сликама које сам поставио. Можда је то разлог, што си премашио дозвољено оптерећење, што нисам добио остале твоје е-поште.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793482#p793482:3uwtpeb1 je napisao(la):
Саша » 15 Nov 2020 23:08[/url]":3uwtpeb1]На Петловом брду готово да нема куће у низу, а тамо је највише таквих, која није проширена, дограђена и надограђена. При сваком ширењу су њихови власници смањили - додајући просторије и гараже - и додатно бетонирали своја зелена дворишта. Претпостављам да је практично све урађено на дивље.
И, сад, људи који су то урадили су се организовали да бране неуређену, али пошумљену државну површину - од државе. Једну од површина, јер цео појас уз Магистралу и уз Кружни пут нису бранили од зграда изграђених ван плана, а где је исто тако била шума. Између Магистрале и ул. Ђује и Драгољуба, на пример, били су исто тако борови.
Том дивљом градњом су грађани овог насеља великим делом одсечени од Магистрале и Кружног пута, ако изузмемо дивље, кривудаве и уске пролазе ширине нешто мало веће од ширине једног аутомобила, неупотребљиве под снегом и ледом.
Е, сад, изградњом целовите петље, сем целог Града, и грађани овог насеља би добили бржи и лакши прилаз СВОЈИМ кућама, уместо што ће се вртети, видећемо како, кроз скраћено решење. Уместо нормалне петље која се коначно гради после више десетина година, они су изабрали да се скоројевићки играју људских и грађанских права, и ишли до међународних тела. Град (држава) се повукао пред могућим последицама истрајавања на плану изградње целе петље, иако се био обавезао да ће уз њену изградњу уредити постојеће зеленило, посадити још дрвећа, направити дечје игралиште, поставити букобране.

Да ли њих - грађане - треба кривити?

Не. Ја кривим Град и Државу.

Ако треба, објаснићу зашто.

Ја управо кривим грађане. За казну петље не би ни било штавише намерно бих допустио мафији да им презида све улице да једва може да се уђе у насеље. Е онда чекати 30-50 година и кад буду молили и плакали е онда им дати. А и град кривити јер су њањави.

Петља ће свакако бити завршена пре или касније
 
Kakav narod - takva vlast. I obratno. Kada svi zajedno sednu za sto i dogovore se - dobijemo "petlju" Petlovo brdo. Nit gradjani imaju korist, nit saobraćaj ima korist, nit grad ima korist ... samo su potrošene silne pare.
 
Данас поподне; лепо је видети како радови све време напредују, па човек не може да се не запита зашто имамо систем у којем је то изузетак, а не правило. Будући кружни ток на месту где Ул. Ђује и Драгољуба излази на Магистралу:



Кружни ток је издигнут у односу на ниво магистрале:









Од зеленог асфалтера наовамо ће бити, претпостављам, привремено скретање док се буде спајао кружни ток с правцем према новом надвожњаку:





Поглед на супротну страну, према Орловачи:



Удесно, према Железнику:















 
С новог надвожњака је скинут највећи део оплате:









Потпорни зид према Борићима је спојен с Надвожњаком тако да, за сада, нема дела петље којим би се нормално, најкраћим путем скретало с Кружног пута према Граду:























Биће занимљиво видети како ће ову улицу прикључити на магистралу - на кружни ток, или друкчије; на дну низбрдице лево биће подземни пешачки пролаз испод Магистрале:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796539#p796539:1stico3j je napisao(la):
Саша » Sre Nov 25, 2020 8:04 pm[/url]":1stico3j]



Потпорни зид према Борићима је спојен с Надвожњаком тако да, за сада, нема дела петље којим би се нормално, најкраћим путем скретало с Кружног пута према Граду:

Skrene se za Čačak i na prvoj petlji /obilaznica polukružno i nazad (desno za Niš pa opet desno za Beograd). Nema treće.
 
Pa zar se ne može odraditi da bude kao i sada? Iz pravca Resnika levo i uključenje ka gradu? Morao bi se izgraditi veći radijus i traka za uključenje.
 
Ma nek samo ovo završe a kružićemo nije problem. Veliki je problem što se tiče bezbednosti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796551#p796551:jxvfjequ je napisao(la):
blagic » Сре Нов 25, 2020 8:45 pm[/url]":jxvfjequ]Pa zar se ne može odraditi da bude kao i sada? Iz pravca Resnika levo i uključenje ka gradu? Morao bi se izgraditi veći radijus i traka za uključenje.

Чини ми се да је неко писао да је разлог због чега није тако то што је преблизу искључење са обилазнице из правца Бубањ потока ка граду, па би се тим опет створило небезбедно укључење.

Дефинитивно највећи проблем је што се све ради по систему и вук сит и овце на броју, где је парк смањен минимално али опет има каквог таквог укључења/искључења. А што је најгоре од свега, нико ко се бунио за опстанак парка није у животу посадио неко дрво у том истом парку, већ се у њему паркирају кола, а о смећу да не говорим. Циркус Колорадо!
 
Mora parče šume i za ove što se noću vakcinišu. Ne ide da rade na petlji.
 
Pa koliko sam video u prolazu i na slikama ovde to i nije park već šuma. Moje poimanje parka je sasvim drugačije.
 
Moglo je sa pomoćnom saobraćajnicom sa 2 trake koja ide od petlje Orlovača. Da se ista produžila tako da ide bukvalno do borića tj da na samom nadvožnjaku budu 3 trake i spoj. Donji nadvožnjak koga su izlivali bude širi za za jednu traku. Rampu pomeriti samo malo niže od postojeće i gotovo. Ne bi bilo nebezbedno jer ima preko 400m od Orlovače a i npr. na petlji Batajnica nije bolji spoj 2 trube. Nego tamo gore, na kosini i spoju pomoćne i glavne saobračajnice, su posadili lepo one nove jelkice i boriće pa bi sad to morali sve opet da vade i produže tu traku do petlje Petlovo Brdo.

Praktično bi uradili fuziju 2 petlje i onaj ko hoće da siđe na kružni put iz pravca Rušnja morao bi već na Orlovači da siđe desno na pomoćnu saobračajnicu a oni kojhi hoće sa kružnog puta ka gradu samo bi izašli gore slično ko i sada.
 
Пролазећи данас видео сам да су на новом, асфалтираном делу магистрале (део који садржи половину кружног тока) исцртане траке, док је до потпорног зида асфалтирана једна трака. Очекујем да ће пустити саобраћај на новом делу како би се позабавили радовима на делу пута до бившег салона “Форд”, као и да ће наставити да раде на спајању нових надвожњака и будућег пута. Такође, чини ми се да није у потпуности завршено искључење на кружни пут, па претпостављам да тај део неће пустити. Једино што не могу да претпоставим је када ће бити пуштен кружни пут у нормалан рад, обзиром на то да су скинуте оплате са надвожњака, а чини ми се да је и он асфалтиран.
 
Данас рано поподне; на првом слоју асфалта новог коловоза су исцртане (жуте) линије па ће се саобраћај пребацити на њега док се не повеже цела деоница од петље Орловача до раскрснице с Улицом Ђује и Драгољуба и даље до раскрснице код Темпа.
За разлику од прошлог пута, када су говорили да ће радови бити завршени до краја године, радници сада кажу да не могу бити готови до тада, већ ће трајати до марта-априла наредне. Није чудо што тако причају, кад ни Министарство не зна боље.









Подземни пешачки пролаз:



Кажу да ће преко пута стајалишта с ове стране направити стајалиште за супротан смер, према граду; било би боље да су ближе подземном пешачком пролазу (неколико десетина метара), овако - ако не буде ограде између коловоза, није извесно да грађани неће претрчавати улицу:







Будући кружни ток - приметно је издигнут у односу на све три стране - раскрсница с Улицом Ђује и Драгољуба:



























 














Цела ограда старог надвожњака, с обе стране, изгледа овако; ни бетон по ивицима није бољи:

































 
Vrh