Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Nije kod Metroa planiran, nego tu gde je proširenje. Kod Metroa ostaje semafor. I da, obe stvari su glupe, naročito kad pogledate ogromnu petlju Orlovača, pa onda ovo mrcvarenje sa Kružnim putem, a da ne pominjem i denivelisano ukrštanje na Labudovom brdu. Sve to da bi na kraju nabili kružni tok i semafor zbog divljih pristupa i megamarketa...

Što se tiče mosta, može da se izlije za nedelju otprilike. Može i brže, ali pretpostavljam da ne rade noću, a moraju da dovrše oplatu urade armaturu, pa onda tek betoniraju, tako da ima posla.
 
Извињавам се ако грешим,али сам био убеђен да ће уместо семафора бити кружни ток.
Семафор је ту катастрофа,викендом зна до Чукаричке падине да буде ред за излаз из града...
Морају да склоне то и планирају како да прошире по две траке све до Жаркова ако мисле да смање колапс...
 
Ne pratite...
No, nisam bio lenj da iskopam sa ove teme od pre tri godine post gde se vidi kružni tok za divlje izlaze i semafor kod Metroa. Negde sam naišao i na detaljan plan, ali nisam sad uspeo da ga iskopam.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469021#p469021:kasdtptq je napisao(la):
Гага » 03 Aug 2017 12:38 am[/url]":kasdtptq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468802#p468802:kasdtptq je napisao(la):
laki72 » 02 Авг 2017 12:53 am[/url]":kasdtptq]Da gago, posle cetiri godine pregovora...
Takodje bih dodao i da posle vise od 60 godina postojanja ovog puta putnici iz pravca lipovacke sume nece imati mogucnost da se iskljuce niti ka zelezniku, niti ka rakovici.
Prvi ce morati kroz naselje Bele vode, a drugi ili kroz ulicice petlovog brda, ili preko vec zagusenog Vidikovca.
Dakle dolazimo do "vrhilunskih rezultata" koji su posledica loseg projekta i muva ina sa zemljistem.

Inace, zbog onih koji ne znaju, ponovicu informaciju da je prvobitni plan bio da magistrala ide istom trasom kao nekada.
Onda je neko (uticajan), godinu dve pre izgradnje odlucio da se groblje Orlovaca intezivno prosiruje ka buducoj petlji i tako ne ostavi drugu mogucnost nego da se trasa magistrale izmesti istocno u odnosu na nekadasnju.
Tako smo dobili i "privremenu" S krivinu, i projekat po kojem se od postojece 'krnje deteline' (sa tri lista) pravi pola od pola deteline.
Fantasticno resenje, ko bi se toga setio...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Шта да се ради @Лаки, четири године, уосталом знаш и сам шта је све било и како је све то почело – пратили смо све то, колико су имали састанака са удружењима, европском банком, натезања, незадовољства, новим решењима,....а све у циљу да се сачувају ти борови, који ионако нису засађени од стране станара тог дела насеља, нити се они брину о њима.

Наравано да ће постојати могућност да возачи који иду из правца Липовачке шуме се искључе са Ибарске и иду према Железнику или Раковици. Неће бити никакве потребе да се иде преко Белих вода, уличица кроз Петлово брдо или преко Видиковца. Можда је малу конфузију допринело то што у обавештењу Путева Србије није дато цело решење како ће бити урађено, јер није приказан кружни ток.

Ово је то ново целокупно решење по коме ће се радити тај део од петље „Орловача“ до кружног тока. Објашњење цртежа:
-са црном бојом је приказано постојеће стање,
-са плавом бојом је приказано оно што ће се градити код петље „Орловача“,
-са црвеном бојом је приказано оно што ће се градити код петље „Петлово брдо“ са кружним током.
Pogledajte prilog 1
Кад неко иде од Липовачке шуме и жели да иде у правцу Железника или Раковице ићи ће до кружног тока, ту се окренути према петљи „Петлово брдо“ и код ње сићи на кружни пут за нека од ова два правца. Ако неко треба да иде од Железника или Раковице према граду, на новој рампи тј. петљи ће се попети на Ибарску ићи до петље „Орловача“ , спустити на обилазницу и поново на рампи попети на Ибарску и ићи према граду. Можда делује сад мало компликовано, али је тако једино могуће и са овим би се избегло свако укрштање саобраћаја на овом делу Ибарске.

Једно од предложених накнадних решења од стране заинтересованих грађана ткз. петље „асиметричне полудетелине“ није било могуће урадити иако би то решење исто сачувало ту толико брањену шуму борића и обезбедио би се пун систем свих саобраћајних веза са кружним путем Железник-Раковица. Та петља „асиметрична полудетелина“ је на овом цртежу приказана са плавом бојом, а са црвеном бојом је део Ибарске који ће исправити ону „S“ кривину.


Постоје два разлога због којих нажалост није било могуће изградити ову врсту петље.
-први је тај што се не може градити због планског ограничења које ту постоји, а то је црвена зона која постоји код овог дела петље гледано из правца Орловаче,
-други је тај што би, и да се изгради ту тај део петље, означио сам са црним правоугаоником, долазило до такозваног „преплитања саобраћаја“ где би возила која долазе из правца Липовачке шуме и ту на том делу петље силазила на кружни пут, би се укрштала престројавањем са возилима која долазе са обилазнице из правца Бубањ потока и која иду на магистралу према граду. Уцртао сам зеленим линијама, не баш најбоље, излазну рампу са обилазнице код петље „Орловача“ и која се улива у Ибарску магистралу и види се где би долазило до тог „преплитања саобраћаја“. Због тога би се стварала нова црна тачка, долазило би до честих застоја саобраћаја и могућих несрећа. Сетимо се само какве су гужве на преплитању односно унакрсном престројавању саобраћаја на оним несрећним местима на петљама „Мостар“ и „Аутокоманда“.
file.php

file.php
 
Дефинитивно бедак са семафором код Метроа... :bash: :bash: :bash:
 
I to može da se reši sa ukidanjem levog skretanja, samo desno do kružnog toka pa nazad.
 
Данас поподне - ради се, има напретка:





Сада је сасвим јасно да ће ово бити подземни пешачки пролаз:







Овај потез ће асфалтирати први:



















 
Red bi bio da prvo produže četiri trake do OMV pumpe , nekih 700 metara , ili do Žarkova ukupno oko 3,3 km.
Rešili bi ceo niz rizičnih mesta i ubrzali saobraćaj.
 
Хвала Саша...
Е мој Жико да су паметни одавно би то урадили . Невероватно је да јужни улаз у град ,куда хиљаде возила дневно стижу нема бар по 2 траке.
КАда се ово уради до Метроа,остаје само тај део значи Метро- до раскрснице са рестораном Пинк. Ех да,и да неко ко је надлежан склони више оне страћаре и расели дивље становнике нехигијенских насеља дуж леве стране пута од Орловаче па до Аде...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=786286#p786286:28i7aies je napisao(la):
Саша » Чет Окт 22, 2020 6:58 pm[/url]"]Данас поподне - ради се, има напретка:



Овај потез ће асфалтирати први:




Почели су да асфалтирају.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=n1wpMiZc0rg[/youtube]
 
Благић,велики + и за тебе и за овог момка,стварно се труди... :sesir:
 
Ja samo delim, njemu ide sva zasluga. :)
Jeste da dosta puta iznese neke neistinitosti pa mi je to i početku smetalo kod njegovih izveštaja ali sad mi je i simpatičan. :)
Nije baš jednostavno praviti ove izveštaje. Par puta sam pravio foto-reportaže sa obilaznice i priličan je rizik zbog velikog saobraćaja. Tako da, njemu uredno ide palac gore svaki put i nadam se da čovek ima barem nešto od toga.
 
Данас око поднева: видљив је напредак на свим деловима градилишта, ради се и недељом, асфалтирани су први слојеви на целом потезу од раскрснице код Метроа до будућег кружног тока за скретање на Петлово брдо, укључујући и будуће стајалиште (при)градских аутобуса. Урађен је и тротоар с те стране.

Наливен је бетон на половини надвожњака, на другој, ближој магистрали, биће у среду. Један радник каже да ће све бити готово до краја године.

На магистрали је гужва у саобраћају, колона се отегне и до Жаркова.

..........

Ако неко жели да објави моје слике (лаптоп ми је у квару), нека ми да своју е-адресу у ПП да му их пошаљем.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791288#p791288:1vft22ga je napisao(la):
Саша » 08 Nov 2020 14:33[/url]":1vft22ga]укључујући и будуће стајалиште (при)градских аутобуса.
Da li i za GSP / Privatnik i za Lastine Ili samo Lastine?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791288#p791288:1961v5bo je napisao(la):
Саша » 08 Нов 2020 02:33 pm[/url]":1961v5bo]Данас око поднева: видљив је напредак на свим деловима градилишта, ради се и недељом, асфалтирани су први слојеви на целом потезу од раскрснице код Метроа до будућег кружног тока за скретање на Петлово брдо, укључујући и будуће стајалиште (при)градских аутобуса. Урађен је и тротоар с те стране.

Наливен је бетон на половини надвожњака, на другој, ближој магистрали, биће у среду. Један радник каже да ће све бити готово до краја године.

На магистрали је гужва у саобраћају, колона се отегне и до Жаркова.

..........

Ако неко жели да објави моје слике (лаптоп ми је у квару), нека ми да своју е-адресу у ПП да му их пошаљем.
Послаћу ти моју е-адресу
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791799#p791799:2q0cjdcb je napisao(la):
Гага » 10 Нов 2020 04:44 am[/url]":2q0cjdcb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791288#p791288:2q0cjdcb je napisao(la):
Саша » 08 Нов 2020 02:33 pm[/url]":2q0cjdcb]Данас око поднева: видљив је напредак на свим деловима градилишта, ради се и недељом, асфалтирани су први слојеви на целом потезу од раскрснице код Метроа до будућег кружног тока за скретање на Петлово брдо, укључујући и будуће стајалиште (при)градских аутобуса. Урађен је и тротоар с те стране.

Наливен је бетон на половини надвожњака, на другој, ближој магистрали, биће у среду. Један радник каже да ће све бити готово до краја године.

На магистрали је гужва у саобраћају, колона се отегне и до Жаркова.

..........

Ако неко жели да објави моје слике (лаптоп ми је у квару), нека ми да своју е-адресу у ПП да му их пошаљем.
Послаћу ти моју е-адресу
Ево @Сашиних слика од 08.11.2020. које није могао да постави на тему због квара лаптопа. Послао ми је слике и ево пет слика које показују опис стања радова који је @Саша написао у својој горњој поруци.

Плусићћће наравно укњижите @Саши где је његова горња порука, тамо их има за сад 10.

20201108_124106_HDR-as-Smart-Object-1.jpg
20201108_124218-as-Smart-Object-1.jpg
20201108_124245-as-Smart-Object-1.jpg
20201108_124314-as-Smart-Object-1.jpg
20201108_124349-as-Smart-Object-1.jpg

:sesir:
 
Lepo, konačni vidimo gradilište onako kako treba da izgleda.
Unogradja je odlična firma i nema sumnje da će ovo da izgura.

Ovaj projakat je tipičan primer kakav epolog imamo kad posao dodele političkoj firmi (Ratko Mitrović) i kao alternativa domaćinskoj kao što je Unogradnja.
 
Хвала, Гаго! :sesir:

Ево, успео сам сложеном гимнастиком да пребацим још известан број слика од истог дана:





Зачетак кружног тока код скретања за Петлово брдо (код бившег салона "Форд" који се ових дана преуређује за нешто друго):













Код надвожњака:













 
Na nadvoznjaku je juce bilo oko 30 radnika, iskljucenje za Zeleznik ima oko 10 rasnika, oni ili rade jako ili ne rade uopste.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792521#p792521:37564n9r je napisao(la):
Саша » 12 Нов 2020 03:55 pm[/url]":37564n9r]Хвала, Гаго! :sesir:

Ево, успео сам сложеном гимнастиком да пребацим још известан број слика од истог дана:

Зачетак кружног тока код скретања за Петлово брдо (код бившег салона "Форд" који се ових дана преуређује за нешто друго):

Молим и други пут @Саша :sesir:

Па ниси требао да се мучиш и радиш сложену гимнастику, требао си и ове остале слике да ми пошаљеш и да их поставим, као и оне претходне.

Скретање за Петлово брдо или улица која ће директно излазити на кружни ток, лепо се види на твојој фотографији, је Ђује и Драгољуба.

Мало излетање са теме, @Игор неће да замери :D , што се тиче бившег салона "Форд", колико сам начуо у аутомобилским круговима, ту би требало сад да буде салон "Волво". Пошто и Волво држи, заступа га, Боба Живојиновић или ти предузеће "Волво аутомобили Србија".
 
Vrh