Гага » 03 Aug 2017 12:38 am[/url]":kasdtptq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468802#p468802:kasdtptq je napisao(la):
laki72 » 02 Авг 2017 12:53 am[/url]":kasdtptq]Da gago, posle cetiri godine pregovora...
Takodje bih dodao i da posle vise od 60 godina postojanja ovog puta putnici iz pravca lipovacke sume nece imati mogucnost da se iskljuce niti ka zelezniku, niti ka rakovici.
Prvi ce morati kroz naselje Bele vode, a drugi ili kroz ulicice petlovog brda, ili preko vec zagusenog Vidikovca.
Dakle dolazimo do "vrhilunskih rezultata" koji su posledica loseg projekta i muva ina sa zemljistem.
Inace, zbog onih koji ne znaju, ponovicu informaciju da je prvobitni plan bio da magistrala ide istom trasom kao nekada.
Onda je neko (uticajan), godinu dve pre izgradnje odlucio da se groblje Orlovaca intezivno prosiruje ka buducoj petlji i tako ne ostavi drugu mogucnost nego da se trasa magistrale izmesti istocno u odnosu na nekadasnju.
Tako smo dobili i "privremenu" S krivinu, i projekat po kojem se od postojece 'krnje deteline' (sa tri lista) pravi pola od pola deteline.
Fantasticno resenje, ko bi se toga setio...
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Шта да се ради @Лаки, четири године, уосталом знаш и сам шта је све било и како је све то почело – пратили смо све то, колико су имали састанака са удружењима, европском банком, натезања, незадовољства, новим решењима,....а све у циљу да се сачувају ти борови, који ионако нису засађени од стране станара тог дела насеља, нити се они брину о њима.
Наравано да ће постојати могућност да возачи који иду из правца Липовачке шуме се искључе са Ибарске и иду према Железнику или Раковици. Неће бити никакве потребе да се иде преко Белих вода, уличица кроз Петлово брдо или преко Видиковца. Можда је малу конфузију допринело то што у обавештењу Путева Србије није дато цело решење како ће бити урађено, јер није приказан кружни ток.
Ово је то ново целокупно решење по коме ће се радити тај део од петље „Орловача“ до кружног тока. Објашњење цртежа:
-са црном бојом је приказано постојеће стање,
-са плавом бојом је приказано оно што ће се градити код петље „Орловача“,
-са црвеном бојом је приказано оно што ће се градити код петље „Петлово брдо“ са кружним током.
Pogledajte prilog 1
Кад неко иде од Липовачке шуме и жели да иде у правцу Железника или Раковице ићи ће до кружног тока, ту се окренути према петљи „Петлово брдо“ и код ње сићи на кружни пут за нека од ова два правца. Ако неко треба да иде од Железника или Раковице према граду, на новој рампи тј. петљи ће се попети на Ибарску ићи до петље „Орловача“ , спустити на обилазницу и поново на рампи попети на Ибарску и ићи према граду. Можда делује сад мало компликовано, али је тако једино могуће и са овим би се избегло свако укрштање саобраћаја на овом делу Ибарске.
Једно од предложених накнадних решења од стране заинтересованих грађана ткз. петље „асиметричне полудетелине“ није било могуће урадити иако би то решење исто сачувало ту толико брањену шуму борића и обезбедио би се пун систем свих саобраћајних веза са кружним путем Железник-Раковица. Та петља „асиметрична полудетелина“ је на овом цртежу приказана са плавом бојом, а са црвеном бојом је део Ибарске који ће исправити ону „S“ кривину.
Постоје два разлога због којих нажалост није било могуће изградити ову врсту петље.
-први је тај што се не може градити због планског ограничења које ту постоји, а то је црвена зона која постоји код овог дела петље гледано из правца Орловаче,
-други је тај што би, и да се изгради ту тај део петље, означио сам са црним правоугаоником, долазило до такозваног „преплитања саобраћаја“ где би возила која долазе из правца Липовачке шуме и ту на том делу петље силазила на кружни пут, би се укрштала престројавањем са возилима која долазе са обилазнице из правца Бубањ потока и која иду на магистралу према граду. Уцртао сам зеленим линијама, не баш најбоље, излазну рампу са обилазнице код петље „Орловача“ и која се улива у Ибарску магистралу и види се где би долазило до тог „преплитања саобраћаја“. Због тога би се стварала нова црна тачка, долазило би до честих застоја саобраћаја и могућих несрећа. Сетимо се само какве су гужве на преплитању односно унакрсном престројавању саобраћаја на оним несрећним местима на петљама „Мостар“ и „Аутокоманда“.