Šta je novo?

Pešačke zone

Ахааа, сада капирам чему ово. Избројах један-два...11 платоа за баште кафића!

198896


Баште кафића које ћемо ми да платимо неких 20-30 милиона евра, античким остацима Београда и делом трамвајске пруге.
 
Па да, кажу пешачка зона/трг, а мисле на површине за баште кафића. Вашарски бизнис план жутог доктора Шапића и његове радикалске екипе.
 
Ахааа, сада капирам чему ово. Избројах један-два...11 платоа за баште кафића!

198896


Баште кафића које ћемо ми да платимо неких 20-30 милиона евра, античким остацима Београда и делом трамвајске пруге.

i ulicom jer kao sto vidis na ovom mestu nema vise tunela, saobracaj je preusmeren kroz kalemegdan a to je rekao i sapic. Ne razumem ni da je nekom ovaj debilizam uopste reklama za izbore, ovo je tragicna antireklama zapravo.
 
Umesto "zaobilaznice 2+2" bolje je izgraditi ovaj tunel do Dorćola.

 
Žao mi dvice.

Smeju mi se ljudi što često hodam od Kalemegdana do Slavije, uskoro će silom prilika morati i oni, biće gužve na cipelcugu, ne ide mi to u prilog.
 
Poslednja izmena:
Dvojka jeste odaaaaavno izgubila svoj šmek zato što na svakom pravcu puste po 2-3 spore tandrkave Katice koje unutra zaudaraju na klošare i tjelesne tekućine, a i raspadaju se. Ovo kažem kao neko ko je 3 decenije živeo u omraženom delu grada koji ta linija okružuje. Još od 90ih je sam tramvaj 2 sinonim za klošare (otkad su i vozila počela da propadaju).

Ali naravno da rešenje za sve to nije uništavanje.

Mada nije tajna da naprednjački propaliteti preziru i samo ime krug dvojke, a kamoli sve u njemu, tako da ne čudi da sad žele da ga demontiraju.


P.S.
Šta svinje uradiše od nekada gotivne i lepe zelene oaze oko okretnice kod Pristaništa...
_IMG_000000_000000.jpg

Al dobro, makar je izgrađeno™ i puno ljudi. Progres je zamenio zelenilo.
 
Poslednja izmena:
Треба гледати слику шире од естетике на фотографијама. Друмски саобраћај су систем спојених судова. Теоретски ако укину на Теразијама саобраћај, све ће се слити у паралелне саобраћајнице (Балканска и БКА).
 
Takođe, za razliku od ovoga u Valensiji, Terazije nemaju parking na sebi. Neka se napravi eksperiment pa neka se srede sve fasade i lokali na Terazijama kao i trotoari tamo gde je potrebno, pa da vidimo koliko će druga priča i utisak biti nakon toga.

Mi imamo pešačke zone koje su ružnije i odbojnije čak i od ove slike kolovoza u Valensiji. Zato što su zapuštene, propale i obično prekrivene nekim đubretom, poput grafita, kola, divljih prodavaca ili bašti. Tako da nekad nije problem do imanja ili nemanja pešačke zone (pogotovu kad su trotoari već široki), nekad je do generalnog neodržavanja i aljkavosti.
 
ako sam dobro razumeo, nikako ne moze tunel ispod pariske zbog kastruma, tako da otpada to resenje
sta onda vidite kao idealno resenje za ovaj deo grad?
 
Ako će da se vuku brzinama kojima se sada kreću, bolje da ni ne vraćaju tramvaje.

Ovih dana sam se nekoliko puta vozio tramvajima i šokirao koji je to raspad od sistema i koliko su spori i nepouzdani. 20km/h je prosečna brzina tramvaja, bar na ovoj desnoj obali Save. Žali bože takve tramvaje.

Eno i na temi o tramvajima najnovija vest i snimak tramvaja koji je iskočio iz šina u krivini. Pošto ih mudrice na pravcima voze sporo a zato ih u krivinama zaleću ko manijaci dok se ne zatrese sve.
 
U Bulevaru kralja Aleksandra dosta dobro funkcionisu, od Cvetkove ka Vuku naravno
 
Koliko se sećam, ni tu ne razvijaju maksimalnu brzinu između stajališta koliko bi mogli i trebalo. Što više se prisećam raznih lokacija i zapažanja, to mi se više čini da se GSP plaši da ih malo ubrza i zaleti bilo gde van Novog Beograda i da se isto tako plaši da koči njima.

Da, naravno, znam da tramvaj mora da ima određeno odstojanje od onog ispred kao i da ne sme da se zaleće bilo gde, a i da nije poželjno da se čuje škripa kad mora naglo da ukoči, pa da zato ne vole da ih zaleću. Ali kažem, toliko puta se vozim Katicom koja se mrcvari i kad god čujem kako u motoru kreću da rastu snaga i brzina, odmah iste sekunde sledi kliktanje i zamiranje i tramvaj klizi 20 na sat po šinama narednih 50 metara i onda posle sve u krug.

Opet napominjem da izostavljam Novi Beograd, jer verujem (a i sećam se) da se tamo usuđuju da ih zalete više. Ali ovo po ostatku grada je stvarno više sramota. I brzine, i polasci, i stanje vozila. I nije to tako samo od i zbog glupog Šapića, to je tako već jedno 20ak godina. Sad je samo još jači utisak zbog još goreg raspada i zapuštenosti vozila, pa sve još jače podseća na Pjongjang.
 
Људи, имамо довољно пешачких зона на територији општине Стари град. Ето може да се уведе суботом једном месечно забрана саобраћаја од Славије до Теразија поподне. Дајте нешто на Вождовцу, Звездари, Палилули.
 
Vrh