Šta je novo?

Pešačke zone

Da li ostaje asfakt u sredini Obilićevog venca od raskrsnice sa Vuka Karadžića ili je to samo privremeno?
 
Opšte dobro, šta to beše, neka misaona imenica. Ma hajte molim vas, svako da me prostite na svoje
dupe misli.

Moj komentar na ove sa ovog linka. http://beogradske.rs/pobuna-zbog-pesacke-zone-u-centru-beograda/



Evo javljam se menjam stan na Novom Beogradu, sa parking mestom i u blizini širokog bulevara, za te nehumane
granitom popločane i fontanom ulepšane pešačke zone. :kafa:
 
Neka se isele ako im smeta da parkiraju u garazi koja ce biti rekonstruisana i nadogradjena. Podize im se direktno cena imovine a oni se jos i zale. Neverovatno.
 
Како беше мантра дела форумаша? Сваку грађанску иницијативу треба подржати јер се бори против система? Или како беше она изречена будалаштина?
 
Ne, nego dobro je kad se ljudi bune ako im nesto ne valja, bili oni manje ili vise u pravu, jer kad se niko ne buni onda to nece uciniti ni kada su neke bitnije stvari u pitanju... pitanje je samo koliko sinzibiliteta postoji za te "male" ljudske svakodnevne probleme, bez obzira sto bi u konkretnom slucaju imali korisnu stranu, kao sto je veca cena nekretnina, nekim ljudima to nije toliko bitno.
A mozda traze barem nesto da im se plati.

Treba se solidarisati sa njima i ponuditi neko resenje. To vidim kao osnovnu kulturu.
 
Solidarisati se sa njima?!?!?!?!?! Jao, bas mi je zao sto im podizemo zivotni standard.
 
Како је беше изјавио Душан Ковачевић ... "Кад би био референдум за увоз куге у Србију, однос би био 49% према 51%" Ми смо подељен народ и увек ће тако бити, подељени суштински од најважнијих до најбаналнијих питања. Како беше наслов оне књиге ... "20 српских подела Срба на Србе" ...

У сваком случају, случај "борићи" са Петловог брда и неке фикс идеје попут ових из Варош Капије и сличних грађанских "иницијатива" бацају много другачије светло на дискусију око теме консултовања грађана, тј. колико треба да се пита струка а колико грађани ... очигледно струка не може никада да испоштује жеље грађана али исто тако и жеље грађана су углавном абнормалне.
 
Ne shvatam ovakvu zavist, ljudi legitimno traze bolje uslove za sebe.
Koliko sam video u tekstu, najvise ih boli parking. Ne vidim sto im grad ne bi ponudio neka jeftinija mesta u garazi.
 
Podržavam borbu ljudi jer je suština da nema metroa, na parking neka zaborave jer žive u centru, jedino mogu dobiti u Obilićevom vencu parking mesta

varos4.jpg
 
Kakve veze ima sto nemaju metro. Pa nemamo ga ni mi na periferiji grada, a imamo mnogo vece probleme. Manje prevoza i manje parkinga.
Daj bre urazumite se ljudi, Beograd nisu samo gradske opstine i naselja.
Imaju sve moguce linije prevoza sem metroa, imaju sve moguce usluge skoro pa 24/7 na par minuta peske.
 
Naravno da nema veze metro, i ako išta oni u centru imaju bukvalno sve moguće autobuske, tramvajske i trolejbuske
linije na raspolaganju.

Njima je očigledno problem što će dupe morati da vuku malo duže, i što neće moći da parkiraju bukvalno u ulazu.

Rekoh to još ranije, kada se tako budu organizovali za neko opšte dobro, tipa da počiste malo te svoje fasade, operu
svoje ulaze, neki prelepi ulazi u predratnim zgradama obloženi mermerom nisu brisani od 45-te. E tada ću ih podržati.

Ovako, licemerje na kub.
 
Ма дај Вучко ... какав бре црни метро. Какав црни метро треба људима из Старог Града? Они имају, као што написа Галекс, апсолутно све што им у животу треба на макс 5 минута лаганог хода. Овде се уопште не ради о корисницима било каквог метроа, па ни градског превоза у целини.

Нек пробају да живе у настрожем центру и имају кола у било ком европском граду ... мало морген.
 
Zaboravili smo izgleda suštinu problema.
Da bi se izgradila velika pješačka zona u centru velikog grada, potrebno nam je prevozno sredstvo koje može ući u tu zonu.

Ako mislimo da možemo graditi pješačku zonu računajući da je dovoljno postojanje velikih garaža po obodima te zone, onda se grdno varamo.
 
Zašto treba prevozno sredstvo da udje u PEŠAČKU zonu? A sama zona nije toliko mega giga ogromna da traje satima stići od jednog kraja Kneza do drugog. Radi se o lenjim ljudima koji uopšte ne cene život u centru grada, ni u pešačkoj zoni, a ne cene ni zgrade u kojima žive.
 
Njima porez treba podici jos posto im se uredjuje deo u kome zive i podize cena imovine. Jos samo i fasade da im srede
 
Kome smeta pešaćka zona neka proda stan i tako za te pare može da kupi dva ista kilometar dalje. Većini građana pešačka zona odgovara. Naravno problem je što se širenje radi neplanski pa nema rešenja za đubre i interni saobraćaj.
 
ovaj "protest" je opravdan jedino sa aspekta drasticnog povecanja prosecne starosti stanovnika starog grada. u pomenutom "kvartu" postoje dve osnovne skole od kojih se ne zna koja ima manje djaka, suska se da ce ih cak i spajati. na svaku starogradsku bebu dodju po tri babe, a tim ljudima nije sve na 5 min hodom. alternativa makar u vidu tramvaja po sredini pesacke zone mora postojati, izmedju ostalog i iz ovog razloga.

istina je, doduse, da to nisu ljudi koji se zale na nedostatak parking mesta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436494#p436494:3r7na41t je napisao(la):
stf » 28 Feb 2017 01:03 pm[/url]":3r7na41t]Ма дај Вучко ... какав бре црни метро. Какав црни метро треба људима из Старог Града? Они имају, као што написа Галекс, апсолутно све што им у животу треба на макс 5 минута лаганог хода. Овде се уопште не ради о корисницима било каквог метроа, па ни градског превоза у целини.

Нек пробају да живе у настрожем центру и имају кола у било ком европском граду ... мало морген.
Ja gledam interes svih, a ne galamdžija koji bi da žive u Knezu i da parkiraju kola pod prozor, govorim o ostatku demosa na toj lokaciji.
Svakako smatram protest pozitivnim za razvitak demokratskog društva u Srbiji bez obzira što se ne slažem sa njima.
 
Vrh