Šta je novo?

Pešačke zone

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395176#p395176:2s9ruf6m je napisao(la):
KartmenBG » Thu Jun 30, 2016 4:49 pm[/url]":2s9ruf6m]uredjivanje trga u uzem centru u Bukurestu :D

IMG_20150722_200610.jpg


Bio u Bukureštu nekoliko puta, i nikada nisam video pa se iznenadio. Rumunija jeste, ali nije Bukurešt, već Oradea.

Izvor: http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 67&page=61
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395428#p395428:monhvfur je napisao(la):
Earthmoving » 01 Jul 2016 07:01 pm[/url]":monhvfur]eee ali zato nemamu naše arhitekrte i Udruženje arhitekata :)

Bolje reći, nemaju Branu Jovina !
 
Stvarno zalim Rumune ne znaju sta su propustili sa minimalistickim pristupom uredjivanja javnih povrsinama :) i koriscenjem behatona i peska za poplocavanje , bedni li su ....
 
Картмене, буди љубазан и суздржи се коментарисања тематике коју не познајеш у довољној мери.
 
@vozd zamolio bih te da se saberes pri komentarisanju mojih komentara :) , svi trgovi posle drugog svetskog rata su uradjeni minimalistickim pristupom i u potpunosti su zanemarivane kulturno istorijske celine (izuzev knez mihajlove :) ) vec samo to moderno da izgleda bez ispostuje okolinu vec iskljucivo samovolja autora. Knez Mihajlova je vanvremenski projekat i to je jedina svetla tacka u Srbiji, sve ostalo je unakazeno minimalistickim pristupom
 
Zmaj Jovina ulica danas, 4. jula 2016. godine. Da li smo ikada imali ovako nesposobnu gradsku vlast koja nije u stanju bilo šta da privede kraju? Jel ima ova ulica i 50 metara?

 
Imali smo pola milijarde most od jednog kilometra , na pogresnom mestu :) bolje i ovako da se gradi al bar ce se izgraditi a ne za svako malo se uzimaju krediti, ovde se bar sadi i drvece sto nije bio slucaj kad su se sirile pesacka zona u knezu :)
 
Главни проблем је што је посао додељен Београд путу. Они треба да се баве пре свега коловозима пошто су за то претежно опремљени. Слагање коцки за пешачке зоне и тротоаре боље препустити приватним фирмама које имају више мајстора који то раде.
 
Bolje je ipak Beograd putu jer se 1000. puta dokazalo da privatnici odrade fus kako bi sto vise porfitirali, ali ovde nije poblem jer je Bg put spor vec jer izrada idejnog resenja, i izrade ovog granita potrebno je vreme a ova gradska vlast prerano obecava stvari tj. izlazi u javnost cim im padne na pamet nesto da rade umesto kad se zavrsi projektovanje i izrada kamena pa da tad objave da ce da rade , pa onda se to dugo ceka, pa dok se dogovore sva preduzeca ko sta tu treba da menja pa se oni cekaju i to tako traje umesto da se sinhornizuju :) Bolje Beograd putu da se placa jer te pare opet idu u dzep drzavi :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395940#p395940:z99ymyjg je napisao(la):
KartmenBG » 05 Jul 2016 02:28 pm[/url]":z99ymyjg]Imali smo pola milijarde most od jednog kilometra , na pogresnom mestu :) bolje i ovako da se gradi al bar ce se izgraditi a ne za svako malo se uzimaju krediti, ovde se bar sadi i drvece sto nije bio slucaj kad su se sirile pesacka zona u knezu :)

Stari savski (Zarićev) most možda jeste na pogrešnom mestu, ali baš ne verujem da će njegovo budženje koštati pola milijarde :p
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396028#p396028:3t0ondgw je napisao(la):
KartmenBG » Сре Јул 06, 2016 2:52 am[/url]":3t0ondgw]Bolje je ipak Beograd putu jer se 1000. puta dokazalo da privatnici odrade fus kako bi sto vise porfitirali, ali ovde nije poblem jer je Bg put spor vec jer izrada idejnog resenja, i izrade ovog granita potrebno je vreme a ova gradska vlast prerano obecava stvari tj. izlazi u javnost cim im padne na pamet nesto da rade umesto kad se zavrsi projektovanje i izrada kamena pa da tad objave da ce da rade , pa onda se to dugo ceka, pa dok se dogovore sva preduzeca ko sta tu treba da menja pa se oni cekaju i to tako traje umesto da se sinhornizuju :) Bolje Beograd putu da se placa jer te pare opet idu u dzep drzavi :)

Богами није баш тако. Калдрму у Гроцкој су сасвим фино урадили приватници док Београд пут калдрму углавном затрпа ризлом. И проблем је што Београд пут има само 2 мајстора за коцку. Какво идејно решење? Па то се зна већ деценијама када је урађен пројекат пешачке зоне.

Нисам сигуран да ли се Београд путу плаћа додатно ово ангажовање, а ако ћемо тако, па и паре које се дају приватнику се врате држави у џеп кроз порезе (мада тај државни џеп и није баш најбоље место за новац у нашој држави).

Понављам, Београд пут са гомилом кипера, ваљака и финишера нека се држи асфалтирања улица и крпљења рупа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395706#p395706:3c58t9k1 je napisao(la):
KartmenBG » Sun Jul 03, 2016 9:42 pm[/url]":3c58t9k1]@vozd zamolio bih te da se saberes pri komentarisanju mojih komentara :) , svi trgovi posle drugog svetskog rata su uradjeni minimalistickim pristupom i u potpunosti su zanemarivane kulturno istorijske celine (izuzev knez mihajlove :) ) vec samo to moderno da izgleda bez ispostuje okolinu vec iskljucivo samovolja autora. Knez Mihajlova je vanvremenski projekat i to je jedina svetla tacka u Srbiji, sve ostalo je unakazeno minimalistickim pristupom

Добронамерно ти скрећем пажњу, узимаш за себе слободу да коментаришеш тематику коју апсолутно не познајеш.
Пошто видим да немам коме, од сада ћу те по том питању само игнорисати, попут осталих озбиљних форумаша.
 
Koliko sam primetio, kocke su u određenim delovima postavljene barem 1-2cm iznad visine ploča, tako da je cela površina vrlo neravna. Da smo u SAD, verovatno bi bilo mnogo tužbi i odšteta po osnovu pada pešaka.
 
Бехатон по центру града је у очајном стању, само код Мека на Славији и преко пута Београђанке имамо рупе довољне да се сломи нога, а околне коцке су врло склоне да и оне потону у рупе што је још већа опасност.
 
Vrh